Komentáře - Únor 2016

Stránky: 

This is Not Convenient

Autor: cloudyjenn      Jazyk: AJ

belldandy:

“3/4 Proč si nevymýšlet, když můžeme. Tak řekněmě, že andělé netráví svou věčnost sami, ale mají zvyk se při tom družit. A hned tu máme variaci na nucený svazek, až na to že postavy nikdo až tak moc nutit nemusel, oni do toho maléru vlezli víceméně dobrovolně. Aneb co se všehno může stát dovedete-li hru "zahraji tvou přítelkyni, aby tě už neobtěžovali s ženěním" příliš daleko.”

Less Than Angels

Autor: ashitanoyuki      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Supernatural non-con/repe povídka, kterou je prostě třeba si přečíst.”

Kvapka tvojej krvi

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Rulie:

“Asi bych pověděla fajn ... nebylo to zbytečně dlouhé ani přeslazené - prostě tak akorát”

God Ships Destiel

Autor: mtothedestiel      Jazyk: AJ

belldandy:

“Téhle povídce vděčím za povědomí o tom, že Bůh a já shipujeme destiel. Já si to snad dám na tričko. Tak tedy, Bůh Chuck shipuje destiel, ale ne a ne se mu povést ty dva přimět k nějaké interakci. Jsou tu ty záležitosti se svobodnou vůlí a tak. A tak přivede zpátky na scénu Gabriela a pověří ho malým úkolem. A znáte Gabriela, ten už se postará, aby těm dvěma ztížil život opravdu zábavným způsobem. Možná nic strhujícího, ale lehké, zábavné a mezi destiel povídkami je to takové polokultovní čtení, které má na kontě (tady - http://archiveofourown.org/series/40315) už i pěknou dávku pokračování. A závěr: "A Bůh spatřil destiel a bylo to dobré." Slyšeli jste Slovo Boží.”

Veela heart

Autor: slayer of destiny      Jazyk: AJ

Rulie:

“Myslím, že tahle povídka pro mě s netradičním párem je velmi povedená a ačkoliv je v angličtině poměrně dobře se čte (což je překvapivé s mojí úrovní aj :-)). Je sladká a výběr padouchů se taky zdá být v pořádku - ačkoliv jsme některé nepřenesla přes srdce. Pokud hledáte sladké odpočinkové čtení (a umíte trochu anglicky) je to zdařilá povídka pro vás.”

Theft

Autor: Erinye      Jazyk: AJ

Fosa:

“Odkaz jsem se rozhodla přidat, jelikož se zde objevil i ten na překlad a byla by škoda zanedbat originál. Komentář se mi ovšem nepíše lehce, jelikož vím, že nedokážu být zcela objektivní, ale... Nakonec jde o fanfiction a u té objektivita není podmínkou :-). Nejedná se sice o můj první Bagginshield, rozhodně je to však ten, kvůli kterému jsem u tohoto páru zůstala a zamilovala si jej. Snad proto nejsem schopna této povídce nic vytknout. Není to sice žádné strhující drama s dokonale vykreslenou psychologií postav, jenže to od fanfikcí ani nevyžaduji, ba naopak; tento příběh obsahuje to, co od fanfikce žádám já: úprava původního příběhu tak, jak bych si přála, aby dopadnul. Samozřejmě je tu i spousta romantiky, citů, nedorozumění, sexu, komplikací, hádek, emočního rozvoje... A jednoduše vše, co potřebuji k večerní relaxaci. Co se týká jazyka, musím se autorce nesmírně obdivovat, jelikož její mateřský jazyk není angličtina a přesto (nebo právě proto?) mě jazyk jejích děl dokáže vždy zaujmout. Nemohu dát nic jiného než 5 :-).”

Bída křídla prostírá

Autor: femmequixotic      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Studené a neutěšené... A naprosto skvělé. Má to perfektní atmosféru. :) Navíc mě tady velice mile překvapilo, jak se autorka vypořádala s postavou Viktora Kruma. :) Jen mi to přijde trochu krátké, určitě by se z toho dalo vyždímat i víc. :) // Já tu povídku miluju. Musím jít na hodnocení 5.”

The French Correction

Autor: CNLC0rpses      Jazyk: AJ

belldandy:

“Navazuje na epizodu French Mistake. Dean a Sam se právě nacházejí v kanonické alternativní realitě, ve které jsou považování za herce Jereda a Jensena. A Dean zjišťuje, že Jensen žije v intimním vztahu s Mishou Collinsem, představitelem Castiela. Dean je z toho z počátku trochu vyděšený, ale nakonec překvapivě (tedy pro něj překvapivě, pro destiel shipperku samozřejmě zcela nepřekvapivě) zjišťuje, že mu to vlastně docela vyhovuje. Takový objev samozřejmě ovlivní jeho vnímání Castiela po té, co se vrátí domů. Fanfikce není úplně na sto procent dokončena, ale mezi námi, komu vlastně chybí epilog? Kdo ví, jak by to dopadlo? Lze říct, že příběh je doveden k bodu, když už se vše podstatné vyřešilo. Přelomové dílo destiel FF to zrovna není, ale má to jiskření a humor a minimálně čtvrtou kapitolu jsem četla už i opakovaně. Má prostě své kouzlo.”

Silniční anděl

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ó, ano... Dean se chová jako blbec (jak jinak, ostatně je to přeci Dean) a Castiel tak úplně neví, kde je chyba (jak jinak, ostatně je to přeci Cas). Občas se divím, že se ti dva ještě vzájemně neumlátili prvním alespoň trochu vhodným předmětem, který by byl zrovna po ruce: :D”

Silniční anděl

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Šíleně romantické což je u Lanevry nezvykle.Pokud bych nevěděla co kluky čeká, asi by byla známka o bod nižší, ale pokračování toho slibuje hodně.”

Bend Around the Wind

Autor: Scyllaya      Jazyk: AJ

Adelaine:

“V současnosti má druhá nejoblíbenější anglická frostiron povídka (po Off the Record). Příběh bych rozdělila na tři části. První byla skvělá. Dobrá, napínavá, vtipná, nápaditá. Další část byla možná chvílemi zdlouhavá, ale stále velmi dobrá. A třetí byla zdlouhavá, celou dobu to směřovalo k velkémuu uhappyendu s jednorožcema a duhou. Bohužel ta poslední část celkový dojem z povídky hodně zkazila. A autorka strašně zneužívá předložky. Brr.”

Signals in Courtship

Autor: melonbutterfly      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Začíná to docela vtipně, kdy Tony se přijde zeptat Thora, proč se ho Loki pokouší zabít, a Thor mu vysvětlí, že to ve skutečnosti jsou námluvy. Pak to ale ovšem celé jde s kvalitou prudce dolů. Známka se spíš vztahuje hlavně k začátku.”

Sin in Silence

Autor: LightOnLight      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Nebylo to špatné, ale bylo to takové fádní...”

The Mirror

Autor: cloudyjenn      Jazyk: AJ

belldandy:

“Zápletka mi připomněla "The Pendulum of Choice" od Rushlight. Podobně jako Harry prostřednictvím kyvadla, tak Dean prostřednictvím zrcadla, cestuje množstvím alternativních realit, aby zjistil cosi o sobě a okolí. Akorát namísto 24 kapitol jako v "Kyvadle" (kde každá kapitola představuje jednu realitu), v "Zrcadle" cloudyjenn narvala celý děj do tří kapitol, kde každá realita se jí zabere asi tak do tří odstavce. Najde tak rozličné vesmíry s nejrůznější konstelací postav, co do jejich pohlaví, sexuální orientace a jiných klíčových posunů v ději. A to vše aby zjistil věc, která je kažté čtenářce destiel FF, už stejně jasná, totiž že Dean a Castiel tak jako tak, vždycky patří k sobě.”

Hranolky u diktátora

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Originální, vtipné... Takhle si představuju dokonale strávené tři hodinky se Snarry povídkou :)”

Bílá

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Pěkné”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Splnila jsem svou občanskou povinnost a tentokrát půjdu trochu proti proudu. Vím, že komentáře zde jsou tu od toho, abych si udělala obrázek o povídce, a že bych je neměla ignorovat, no, zvědavost mě tentokrát přemohla, ačkoliv jsem hodně dlouho otálela, než jsem se do KM pustila. Očekávala jsem romanci. Bohužel jsem dostala politický epos. Nesnáším politiku, abych byla přesná a ve chvíli, kdy do toho téměř pohádkového světa začala zasahovat, jsem už začínala tušit, že to všechno půjde do kopru. Přiznávám, že konec, i když nedokončený jsem prolétla letem světem a to samé jsem udělala se začátkem dokončení a obávám se, že další nálož, stejně tak dlouhou jako tu první, nejspíš plnou další politických kliček už asi nezvládnu. A tu jednu mrňavou kapitolku, no tu, na kterou jsem čekala od Josephine a určitě jsem nebyla jediná, si snadno vyhledám, pokud k tomu tedy nakonec vůbec došlo. Navzdory mé kritice, musím dát minimálně za čtyři. Promyšlenost příběhu je dechberoucí. A díky KM jsem se zbláznila do páru CHW/DM. A pochopitelně obrovský bod je za překlad. Do mých "znovu k přečtení" si ji ale nedám.”

Castiel is an Angel with a Shotgun

Autor: mishasminions      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Nedá se nic dělat, ale ze mě je zrovna teď ale fakt hrozná ECG (Extreme Cas Girl). Snažím se s tím bojovat, opravdu ... ale ... Mám všechny příznaky. První tři sezóny SPN mám problém zkouknout, protože tam prostě chybí Cas, a na každém novém díle mě nejvíc zajímá, jestli tam hraje i Misha Collins. Takže jsem si prostě musela něco přidat, abych to někde ventilovala. Tenhle lehký destiel fanvid mě zatím baví nejvíc. Nejspíš to není pokud jde o stříh nic až tak extra, ale označení "anděl s brokovnicí" se na Castiela prostě hodí, i když jeho hlavní zbraní je ten legračně malý andělský nožík. O tom, že vše dělá, cituji ho samotného: "For Dean" (s10e21), o tom také myslím není sporu. Ne nadarmo mu ti dva šikanují policajtští andělé tuhle předhazovali, že když si má vybrat mezi Nebem a Winchestry, tak si vždy vybere Winchestry. A tak má Dean štěstí, že má za ochránce občas dost ostrýho anděla. Ještě si myslím, že se tady povedlo docela hezky spojit intro písničky se vstupem Castiela na scénu v seriálu. Každopádně, se zaujatou láskou zaokrouhluji nahoru.”

Pod povrchem

Autor: entangled_now      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4/5 Wau! Postavy jsou odpovídající a hlavně ... má to úžasnej náboj, takovéto elekrizující erotické jiskření. Jsem nadšená! Podle mě je to jedna z těch mála třikrát P - perfektní PWP povídka. A to se tam toho ani moc nestane, jenže právě v tom napětí je to kouzlo. Juj! Ode mě čtyřka a lepší.”

Dark Prince

Autor: JasonMorganfan87      Jazyk: AJ

phoenixRK:

“Is there any link available to get the story”

Získat srdce lva

Autor: Montana      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“no...”

Hranolky u diktátora

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Čteno několikrát. Hezká, dobře vymyšlená povídka.”

Hranolky u diktátora

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

Demetra Black:

“Jedna z těch povídek, kdy vám něco trochu vadí (plešatý Snape), ale hltáte ji s nadšením malého dítěte pod vánočním stromečkem.”

Mezihra

Autor: Kaldora      Jazyk: ČJ

fleur_packyt:

“Poprvé četla TAK dávno. Dnes už v tom vidím více chyb, ale ta nostalgie. K tomu se vracím, když je mi smutno a potřebuju něco ňuchmi.”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

fleur_packyt:

“Pro mě slashová klasika, ke které se jednou za čas ráda vracím.”

Stránky: