Komentáře - Prosinec 2016

Stránky: 

All Life is Yours to Miss

Autor: Saras_Girl      Jazyk: AJ

ygritte:

“Vážně úžasná povídka. První tři kapitoly byly jednoduše dokonalé, poslední část byla možná už trochu zdlouhavá, ale díky Stanleymu to na celkovém hodnocení neubralo.”

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

Mandragora:

“Takové milé.”

Alone On The Water

Autor: MadLori      Jazyk: ČJ

Alisenka666:

“Hezké, ale smutné, co víc dodat... Snad jen, že John se mi tady velice líbí a že nedoporučuju hodně citlivým duším.”

Spřízněni kletbou

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Alisenka666:

“Na Vánoce pro romantické duše docela ideální čtení. Povídka se mi moc líbila, hlavně začátek, mám ráda podobná témata a mpreg sice moc nemusím, ale tady je to takové celkem nenápadné.”

Legenda o Scios Totalus

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

Alisenka666:

“Jsem romantická duše, takže tohle se mi v předvánočním čase líbilo, je to takové malinko pohádkové, zajímavý nápad s kouzlem, pěkně se rozvíjející vztah. A taky musím pochválit hezký překlad...”

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

Alisenka666:

“Drarry skoro nečtu, ale na tohle jsem narazila náhodou a četlo se to velice dobře, i námět mi přišel originální.”

Můj kocourek

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

Alisenka666:

“Tohle byla jedna z mých prvních povídek, mám ji moc ráda, i když na kočky jinak moc nejsem -)”

Dychtivý šepot

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

Alisenka666:

“Moc pěkné, od autorky se mi víc libí jiné povídky, ale tahle rozhodně stojí za přečtení...”

Make a Wish

Autor: Rorschach´s Blot      Jazyk: AJ

Niké Anastásia Willows:

“Nejlepší lovídka ever!”

Harry Potter a Bazilišek

Autor: Karlos-sama      Jazyk: ČJ

Niké Anastásia Willows:

“Chtělo by to pokračování”

Harry Potter a Bradavice

Autor: Karlos-sama      Jazyk: ČJ

Niké Anastásia Willows:

“...”

Harry Potter a bystrozor

Autor: Karlos-sama      Jazyk: ČJ

Niké Anastásia Willows:

“Asi tak...”

Mulligan

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Skvělá povídka a perfektní nápad. Velký dík i za super překlad. Přidávám mezi topky, ke kterým se ráda vracím.”

Albus ex machina

Autor: ygritte      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Perfektní povídka. Přečtena na jeden zátah. Žádné zbytečnosti navíc, žádná hluchá místa, akce tak akorát, věrohodná míra reality... prostě absolutní spokojenost!!”

kintsugi

Autor: northerntrash      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Štědrovečerní pohádka podle mého gusta! K mým nejoblíbenějším počinům téhle autorky patří pohádka pro dospělé Between the Pines a tohle mi ji hodně připomínalo, ale zároveň to bylo úplně nové: další úžasný příběh s podmanivou atmosférou a našlapaný krásnými obrazy. Bard a Thranduil jsou tu přesně takoví, jací by podle mě měli být. Nikdy nepřestanu obdivovat, jak northerntrash dovede bez obšírných popisů prakticky z ničeho vygenerovat pocity a emoce, které se mnou pak zůstávají i dlouho po přečtení povídek. Krásně to vidíte třeba na poslední scéně kintsugi: čtenář prostě ví, jak intimní scéně přihlíží, a přitom nám nebyl odhalen milimetr nahé kůže, nikdo nešeptá sladké nesmysly. O úchvatných popisech mrazivého šalebného a zakletého světa víl, kam Bard zabloudí, ani nemluvě.”

Fragile

Autor: euclase      Jazyk: ČJ

Benny:

“A Castiel tady má evidentně navrch..Deane, dnes zasune on, smůla, že? Ne, dobře, líbí se mi to.”

Albus ex machina

Autor: ygritte      Jazyk: ČJ

Benny:

“Moc hezká záležitost. Bez zbytečných opakujících se zvyklosti v drarry.Rozhodně 4/5, a kvůli všemu okolo, vyšší známka”

Albus ex machina

Autor: ygritte      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Moc hezká povídka, která mi velmi zpříjemnila adventní čas.”

Dotek

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Popelka:

“:)”

Fragile

Autor: euclase      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“:)”

Fragile

Autor: euclase      Jazyk: ČJ

belldandy:

“-”

Rubeus Hagrid, šafář, klíčník a profesor

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Střípky z Hagridova života, které Regi postupně přidává, jak jí vstupují do hlavy a klávesnice. Milé, veselé, dojemné, k zamyšlení... mění se to drablík od drablíku, Jsou právě takové, jako sám Hagrid.”

One out of nine (Jeden z devíti)

Autor: silverbirch      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“"... pokaždé otevřete noviny nejdřív na chlípné straně, než aby vás trápily ekonomické a politické novinky..." Taky vám to všem připadá jako typická kočičí myšlenka, že jo? Jukla jsem i do dalších kapitol a jsou tam nesmysly stejného rázu. Spousta věcí nemá logiku. A především - chudák Křivonožka...”

Jen řekni pravdu

Autor: Tyra Hawking      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Příběh je pěkný, ale to nebylo to, co mě na tomhle tak bavilo. Byl to sloh. Krátký. Výstižný. Dávající povídce tak trochu jiný rozměr. Skvěle. :)”

Kitty Love

Autor: phoenixmaiden13      Jazyk: AJ

Rulie:

“po přečtení nebudete potřebovat 3 dny cukr do kávy nebo čaje. Postavy kompletně OOC, ale jako recese dobré.”

Stránky: