Komentáře - Říjen 2016

Stránky: 

www.valleysecret.com

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

velvet25:

“Uf, dost dobrej nářez. A to doslova!”

Vládnu!

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

velvet25:

“Miluju Malfoye a miluju Severuse. A nejvíc je miluju spolu :)”

Já jsem já a ty jsi...?

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

velvet25:

“Mělo to spád, bylo to sexy a vtipný. Moc Snarry jsem zatím nečetla, ale tohle se mi fakt líbilo.”

Castaway

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

velvet25:

“Já jsem to ještě nekomentovala? :O Super story. Být to já, tak se tolik necukám, mít takovýho vychovatele. Ale chápu to, Tommy je tu vždycky od toho, aby Adama pořádně potrápil :D”

Husband in Chains

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

velvet25:

“Hustý, stejně jako předchozí díly :)”

Opatrně, co si přejete

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“vtipne ale obyčajné”

Ministerský ples - The Ministry Ball

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Usmevné”

Pravda a důsledky

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“krasnučké :D”

Dopisování se Snapem

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Trošku také moc rýchle a hlupučké ale inak to nemalo chybu ...”

Z vlastní vůle

Autor: Slimča      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Velmi pekná poviedka len z nej mám zmiešané pocity. Nie som veľmi spokojná s koncom ale keby bol iný asi by to bolo horšie.”

Lekce namlouvání

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Veľmi humorná poviedka ale krásne napísaná aj preložená.”

Tolik se ti po mně stýská?

Autor: Calligraphy      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Hned po prvej kapitole sa poviedka zaradila medzi mojich pomyselných TOP 10. Nádherné dielo!!”

Dopisy Henryho Sheffielda

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

The Ground Beneath Your Feet

Autor: Chryse      Jazyk: AJ

lymmet:

“...”

Flight

Autor: NorthernSparrow      Jazyk: AJ

belldandy:

“Pokračování Forgotten, které už sklozne ke slashové podobě. Je to taková adventure line Sparowina díla, do kterého vrazí hodně vlastního headcanonu. A třebaže se mi způsob jak NorthernSparow kánon domýšlí vesměs líbí (domýšlení ptačích zvyklostí na anděly z pera ornitoložky má něco do sebe), hold už někdy cítíte, že to klouže někam jinam než kam to směřovali scénáristi. Pořád v tom, jako ve Forgotton místy spatřuji jakousi ranou spisovatelskou neohrabnost. Třeba ta Sára mi postupem času lezla víc a víc na nervy. S těma Samovýma holkama bývá prostě potíž. Žadnou takovou ale už v žádné následující FF Sparow nestvořila. NorthernSparow má sklony přidávat ke svým dílům rozsáhlé množství epilogů a epilog k tomuhle díllu je dokonce do značné míry samostnou povídkou. Shodou okolností je to taky má nejoblíběnjší část téhle FF. Skoro mě mrzí, že je takhle vzadu za čímsi dlouhým zapadlý, zasloužil by si totiž větší pozornost. Pokud chcete vědět, jak to vypadá, když andělům pelichá peří, tak ho rozhodně nevynechávejte. Za epilog dávám pět, zbytek za tři až čtyři.”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Blajzloch:

“Ha! Konečně jsem si našla čas na přečtení téhle povídky, na kterou jsem se už dlouho chystala. A mohu říci, že jsem si přišla na své. Moje dušička dostala vše, po čem jen toužila - kousavého Severuse, Harryho, který se nechová jako idiot, detektivní zápletku, napětí, tajemno, náhled do praktik božských stvoření, která však mají i ryze lidské vlastnosti jako zvědavost, umíněnost, zlost či škodolibost, krásnou romantiku - a především, pořádnou dávku vtipu. Postava Fialína, dráždícího k nepříčetnosti Severusovy nervy, je naprosto geniální! Rozhodně se k povídce budu vracet.”

Husband in Chains

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

Certina:

“Skvělé! Po prvním dílu a dalších přídavcích je tohle velmi pěkná a žhavá tečka :)”

Husband in Chains

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

lymmet:

“...”

Svit v tvých očích

Autor: Ivet      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Nápad dobrý, i když povídka vyzní spíš hloupoučce. :)”

Malý detektiv

Autor: Sweethistory      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Večírek

Autor: Sweethistory      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Into The Fire

Autor: NorthernSparrow      Jazyk: AJ

belldandy:

“Mám zdaleka nejraději prvních několik kapitol této povídky, protože prostě podle mého je v popisu negativních stavů svých postav Northern skvělá. Deanovy myšlenky po Castielově, po té co zabil Castiela, ty mi braly dech. Pak následuje taková adventure, blízká diptyhu Forgotten/Flight, v němž Dean se Samem hledají místo, kam andělé odcházejí po smrti. Ve chvíli, kdy jsou úspěšní se to mění ve skoro pohádkou fantasy. No a pak se objeví na chvilku i Bůh, dřív než v kánonu. Sparowin Bůh se mi moc líbil. Takový měl být i v tom kánonu. Takže začátek za pět. Zbytek mezi lavíruje mezi trojkou a čtyřkou, ale pocitově spíš čtyřkou, protože Sparow já odpustím i to, co se mě osobně na ní nelíbí. :P / Zas je to tady, změna názoru. Nemůžu si pomoct, čtu podruhé a Into The Fire já prostě miluju. Nejspíš se mi tam nějak daří milovat i věci, co mě jinak štvou. Říct mi někdo, že budu milovat slashovou fanfikci obsahující fantasy draky, květinový symbolismus s nulový explicitním obsahem, nejspíš mu neuvěřím, ale ta Deanova deprese mě prostě rozkládá na prvočinitele. Zvyšuju na pět.”

Quidditch

Autor: chouette-e      Jazyk: fanart

Velká_koule_chaosu:

“Skvělé!! :)”

Snape: The Home Fries Nazi

Autor: pir8fancier      Jazyk: AJ

knihomol:

“Pokud se nepletu, tak překlad má na své stránce patoložka pod názvem Hranolky u diktátora. Alespoň podle popisu děje (angličtinu, žel bohu neovládám) Takže pokud je to ona, tak je skvělá (tedy v tom překladu). Haryho deprese, Snapeova lhostejnost, obsluha v podání kriminálníků a úžasný západ slunce.”

Snape: The Home Fries Nazi

Autor: pir8fancier      Jazyk: AJ

sandymathews:

“Nejopravdovější a nejreálnější HP/SS, co jsem kdy četla. Skvěle propracovaný vývoj vztahu, skvěle snapeovský Snape a harryovský Harry.”

Stránky: