Komentáře - Říjen 2016

Stránky: 

Na internetu není jenom porno

Autor: cyerus      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Hledáte-li něco malého krátkého a vtipného, tohle je to pravé. Taková milá AU (ale jen ten typ canon divergent) johnlock povídka. Pocitové hodnocení asi 3/4, vezmu ale v úvahu žánr, fluff obvykle zrovna nepreferuji, tak spíš 4/5.”

Those Sinned Against

Autor: Arkada      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Povídka, kterak Tony zachránil zemi sexem:D. Tohle je takové moje Guilty pleasure mezi Guilty Pleasures, kterým je pro mě FF, potažmo slash. Povídka je bezesporu porno, ale se zápletkou a ta zápletka není úplně špatná. Našlo by se tam hodně věcí, co mi nevyhovovalo, jako třeba, že Loki byl ve vztahu s Tonym málo podezíravý, prolhaný, atd. Ale povídka se mi jako celek líbila, začátek kvůli guilty pleasure a konec kvůli zápletce.”

Jen polibek

Autor: Melody Harkness      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Moc pěkné.”

Případ pražského domu

Autor: Miamam      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Škoda že není dokončeno.”

A Necessary Condition

Autor: abbybanks      Jazyk: AJ

Velká_koule_chaosu:

“Četla jsem český překlad (https://www.fanfiction.net/s/8209875/1/#) a opravdu skvěle vymyšlená povídka!! :)”

To Shape and Change - Utvářet a měnit

Autor: Blueowl      Jazyk: ČJ

ZdenickaZ:

“Přiznávám se, že neslashové povídky moc nečtu, na tohle jsem narazila víceméně náhodou a nějak jsem se do toho začetla, takže to asi vypovídá o tom, že se mi to líbilo. Neznám moc povídek, kde se v čase vrací Severus (spíš tedy žádnou), tak mě zaujal už ten námět.”

Legenda o Scios Totalus

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

ZdenickaZ:

“Další z mých oblíbených povídek. První půlka je lepší, má to originální zápletku, překlad také dobrý. Líbí se mi rozvíjení vztahu mezi Harrym a Severusem.”

Spřízněni kletbou

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

ZdenickaZ:

“Četla jsem už pár podobných příběhů, ale žádný v češtině (myslím původem českých), tak jsem ráda, že jsem na AO3 nedávno objevila tenhle. Pár věcí mi tam nesedlo, Severus je například dost OOC, i když jsou ještě horší. Ke konci chvílema trochu nuda, ale napsaný je to pěkně, celkově se mi to docela líbilo. Podle autorky je to tuším její první fanfikce, tak s přimhouřením oka za 4...”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

ZdenickaZ:

“Moje první Snarry, takže ji miluju, i když ze začátku jsem byla trochu vyvedená z míry tou úplně jinou realitou :-) Celý ten svět je prostě hodně zajímavý, ačkoliv s Rowlingovou mi moc dohromasdy nejde, ale to u tak dobře napsané věci ani nevadí.”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

ZdenickaZ:

“Moje oblíbené manželské téma a opět trochu OOC postavy, hlavně tedy Severus, ale jinak pěkné. DW je moje oblíbená autorka hlavně díky této povídce.”

Na rozlučce o den více

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Super.”

A Cure For Boredom

Autor: emmagrant01      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Tak já tedy hodnotím rozhodně 5*!! Popravdě je to snad ta nejlepší johnlock povídka, co jsem kdy četla a to i přesto, že se prakticky jedná o PWP. Autorka mě svým dílem opravdu dokázala zaujmout od samého začátku až do konce (ponocovala jsem... hooodně dlouho) a všechno bylo tak... vzrušující, žhavé a nápadité!! Nejlepší scény rozhodně Sherlock jako Dom. :P Možná ten kriminální případ tam byl trochu zbytečný, ale jinak nemám co vytknout!! Na povídku musí mít asi čtenář správnou náladu, protože je to sex, sex a zase sex, ale zatraceně skvělej sex!!”

Klíč

Autor: 221b_careful_what_you_wish_for      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Spřízněni kletbou

Autor: Rocia Mixan      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“První kapitola je tak neuvěřitelně přiblblá, že je to snad parodie, ne? Mimořádně dementní kletba, Albus neustále opakující slova "pohlavní styk"... Začínám se docela děsit./// Končím v půlce. Tohle se mi opravdu nelíbí. Přijde mi to blboučký, až to bolí. Autoři už Voldemortovým jménem ukuli spoustu plánů, které skončily tím, že Snape a Potter spolu museli přes veškerý odpor do chomoutu a následně do peřin, ale tohle? Někdo zřejmě neměl svůj den...”

O ošemetných lžích, omamných látkách a osudové lásce

Autor: squire      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Poprvé venku

Autor: verityburns      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Moc pěkné.”

Jejich velký zisk

Autor: BeautifulFiction      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Krásná milá povídka. Ve špatný den vykouzlila úsměv na tváři.”

O jako Ochránce - D for Defender

Autor: amand-r      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Povídku jsem přečetla na jeden zátah. Mně se ta kriminální zápletka zdála celkem dobrá, vzhledem ke krátké stopáži povídky, ale určitě nemohu říct, že by mě překvapila. Co mi trochu vadilo, byly charaktery postav. Ano, vím, hodilo se to ke stylu podání, ale bohužel jsem měla permanentně pocit, že v tom účinkuje jen Snape a akorát se občas jmenuje Harry, nebo Ginny... Čtyřku dávám hlavně za skvělý překlad, který musel dát zatraceně hodně práce.”

Prckové

Autor: Amireen      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Opravdu zajímavé pojetí příběhu. Líbilo se mi, že byl popsán celý příběh od Harryho pěti let až skoro k dospělosti, ale možná bych uvítala kdyby povídka byla delší, protože mi přišlo že potenciál některých situací vůbec nebyl využit a byly tam prostě dané aby příběh posunuly dál i když mohly nabídnout mnohem víc. Taky jsem se dost ztrácela v čase a často se mi stalo, že jsem najednou zjistila, že jsme se posunuli o několik měsíců vpřed a já jsem z toho byla chvíli celkem zmatená. Povídce jsem původně chtěla dát hodnocení 3, ale po posledních pár odstavcích prostě nemůžu jinak než hodnocení zvednout na 4.”

Ministerský ples - The Ministry Ball

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tu biografii bych si chtěla přečíst.”

Opatrně, co si přejete

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Dobře ti tak, spratku jeden zlodějská. :)”

Dracovo přiznání

Autor: Céilidh Clemens      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“:D :D :D Tohle musím rozdýchat. Ten poslední obrázek je naprosto dokonalý. :D”

Lekce namlouvání

Autor: asnowyowl      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mě hned přišlo divný, že by tohle vymyslel Potter. :)”

Nebožtíci (ne)přejí lásce

Autor: Ruwin      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Shrnutí mě fakt rozesmálo, tak uvidíme. :D /// To bylo dobře ujetý! Na tom pohřbu bych chtěla být, miluju morbidní humor. :D”

Zámecký pán

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

velvet25:

“Povídka je vážně neobvyklá, jsem u Extasy zvyklá na jiný styl, ale rozhodně mi to nevadilo a ráda se k tomu vrátím.”

Stránky: