Komentáře - Leden 2016

Stránky: 

Fall of Man

Autor: Obsessive24      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Když už jsem si myslela, že všechny destiel videa jsou stejná, rozumějte stejně hezounce průměrná, narazila jsem na tohle. Nebyla to láska na první pohled jako v případě "Deus Ibi Es" nebo "Come, Little Children", ale je to ten typ videa, který si umím zamilovat. Líbí se mi, jak nehezce a nepříjemně působí. Líbí se mi, že se tu jen nestříhá, ale používají se taky prolínačky. Líbí se mi, že je použit i materiál sebraný mimo seriál. Třeba ten střih z kostelní kopule na větrák ze scény Alisteirova mučení mi přijde svým způsobem i vtipný. Líbí se mi, že z toho klipu a jeho textu mám místy vysloveně husí kůži, z "modlení se za ovce", "blízkosti pekla" a vědomí, že tě zabíjí, co znáš. Líbí se mi, jak tématizuje, jak se Supernatural během čtvrté a páté série svým způsobem změnil na velmi spirituální příběh o nepřítomnosti Boha ve světě. V kterém jiném filmu či seriálu můžete sledovat anděla prodělavajícího krizi víry? Zatímco se snažil Castiel naučit Deana věřit, učil Dean Castiela víru zpochybňovat. A třebaže se ti dva nejspíš ovlinili navzájem, zdá se být zřejmé, že Dean byl mnohem úspěšnější. A tak se víra v útěšnou a nápomocnou Boží přítomnost rozplývá skoro stejně jeko mizí Bůh z Michenagelovy fresky v závěru tohoto fanvidu./ Jo, a ještě se mi taky líbí, že tentokrát ten příběh nezačíná příchodem Castiela do stodoly, ale už vytažením Deana z pekla, což je ta scéna, kterou v Supernatural nikdy nevidíte, zatímco tady ji tak nějak tušíte.”

Záchrana

Autor: Rescue      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Na to, že jde v podstatě o destiel fluff s minimálním dějem, to není zdaleka tak špatné, jak to zní. Sice mi přišlo, tenhle příběh o roztomilém vztahu tří mužů k ošklivému a zlému psu, vyznívá minimálně místy lehce infantilně, ale po té, co jsem dnes zahlédla v televizi romanci podle Rosamundy Pilcher a uvědomila si, co taky mohou v televizi vysílat jako vážně myšlené dialogy mezi živými lidmi, jsem si řekla: "Zlatá fanfiction!" Oceňuji přitomnost humoru. Uvítala bych kdyby taková celistvá a relativně i krátká historka nebyla zbytečně rozdělena na čtyři kousky. Textu by to prospělo, ale co už. Myslím, že o něco lepší než průměr to bylo a potěšilo to. Takže, zachraňte pitbula a zachráníte možná i Castiela. / PS: Jak tak procházím povídky na tomhle webu, začínám mít trochu pocit, že varování "Povídky obsahují homosexuální sex" v jeho záhlaví je vesměs jen falešným příslibem. :P”

Křižovatka

Autor: Zimothy      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle snad ani není AU, to je... Já vlastně nevím, co tohle je. A radši to snad ani vědět nechci. Končím ve druhé kapitole, jejíž obsah byl pro mě natolik otřesný, že dál nedokážu pokračovat.”

Come, Little Children

Autor: Heathyr Shea      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Originální námět, dobře vybraná píseň a výborné zpracování. Teď, když jsem to viděla, mám pocit, že přesně o tohle si ten seriál prostě říkal. Krásně děsivé ...”

Twist and Shout

Autor: Petite madame      Jazyk: fanart

belldandy:

“Vypadá to prostě krásně, takže bez ohledu na jiná hlediska. dávám za pět.”

Na dosah ruky

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Četla jsem ji jako svou první Avenger povídku a zpočátku jsem byla nadšená, ale mělo to své ale. Jenže pak jsem si přečetla povídky další a rázem jsem veškerá ale zapomněla, protože jsem si uvědomila, že autorka je génius, co naprosto přesně vystihl postavy: Stark je správně vtipný a chytrý, nikdy ne trapný; Loki tak krásně balancuje na hraně morálky a účelnosti; Vdova je mírně nevypočitatelná a záhadná, atd. Skláním klobouk i s hlavou a můžu jen doufat, že autorka ještě někdy něco na téma Tony/Loki napíše, protože zatím jsem neobjevila nic lepšího.”

Poetic Justice

Autor: Limmet      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Další povídka, u které si říkám, jestli jsem četla to samé, co všichni ostatní:) Začala jsem to číst, protože jak Lanevra, tak Mae o tom docela básnily, a vzhledem k tomu, že povídky od obou autorek mám velmi ráda, nemohla jsem si tohle nechat ujít. Rovnou od začátku jsem ale měla problém s Lokiho charakterem, chyběla mi u něj ta pověstná výřečnost, schopnost se vymluvit ze všeho a vůbec pokusy o manipulaci. Nedokázala jsem se smířit s tím, že ho zlomí snad už jen ten samotný rozsudek, je takový chudáček a o nic se vlastně vůbec nepokusí., což mi prostě k Lokimu vůbec nepasuje. Neustále jsem trochu doufala, že to přijde. Dílo má pár zajímavých chvil, ale je zbytečně strašně rozvleklé. Ještě možná důvod, proč z téhle povídky vlastně vůbec nejsem nadšená, je ten, že o otroctví a pomalém vyprošťování zlomeného, zotročeného člověka z jeho jha, jsem četla už více povídek, a v porovnání s touhle je třeba Unwell mnohonásobně lepší.”

Snape Fans

Autor: FabiolaCapo      Jazyk: fanart

Mrmla:

“:-)”

Deus Ibi Est - John Winchester

Autor: Charmax      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Nedá se pochybovat o tom, že je to typ hudby, která se k Johnovi opravdu hodí. Je to taková postava... Nagat to vystihla dobře, člověk si myslí, že příběh má začínat zvolna, přejít v pořádně mentální a emocionální sračky a skončil zastavením apokalypsy. Supernatural začalo zastavením apokalypsy.... a smrtí Johna.”

Deus Ibi Est - John Winchester

Autor: Charmax      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Mám pocit, že přesně tahle atmosféra měla z osoby Johna Winchetsra, potažmo prvních dvou sezón Supernatural, vyzařovat. A upřimně ... minimálně pokud jde o mne ... většinou nevyzařovala. Tady to ale krásně funguje v koncetrované podobě. Na jedničku.”

Snape Fans

Autor: FabiolaCapo      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Snape se sice tváří blbě, ale na výrazy těch fanynek nemá! :D Mě osobně nejvíc pobavila ta, co mu ohlodává rukáv. :D”

Snape Fans

Autor: FabiolaCapo      Jazyk: fanart

Rulie:

“to je dobrá blbina, ale přesná”

Between the Pines

Autor: northerntrash      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Moje husí kůže měla husí kůži. Je to pohádka. Hodně ponurá a trochu víc sexy, než pohádky obvykle bývají, a proto je ideální pro děti uvězněné v tělech starců, jako jsem já (kecám - mám tělo jako Adonis, ale jsem skromná). Ale i tak má všechno, co dobře známe: strašidelný hrad, zakletou princeznu, statečného sirotka, chytrá lesní zviřátka. O autorce jsem věděla, že umí dovedně vylíčit atmosféru místa, ale tady mě míra sugestivity přímo bacila do nosu, spolu s pachem rozkladu, plísně a zatuchliny, a pocity stísněnosti, osamělosti a občas i nefalšované paniky. Vztah Barda a Thranduila byl něco ohromně prazvláštního a křehkého a závidím všem těm, pro koho bude tahle povídka jejich první Barduil FF. Milostná scéna byla skvělá, ale mnohem větší sílu pro mě měla scéna s mytím vlasů. Plus body dávám za karty, bloudění ve hvozdu a ptáky. Příběh mě prostě vcucnul. Až si ho budu číst podruhé, sednu si s tím někam do lesa asi mě krásně klepne pepka.”

Snape Fans

Autor: FabiolaCapo      Jazyk: fanart

finde:

“boží”

Cambiare Podentes – Madurare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Pokračování CP-Invocare. Povídka je v podstatě dokončená, chybí přeložit poslední díl. Díly, které nemohla přeložit Hajmi, dopřeložila Slashprincess, kromě toho jednoho posledního. Zatím mě to baví, ačkoliv ten předchozí maraton (CPI) mne donutil zamyslet se nad sebou a být trochu zodpovědnější vůči svému zdraví, hlavně co se týče spánku. Je to těžké, odpoutat se od toho, ano i tenhle druhý díl je zatím velmi čtivý, takže později přidám edit, pokud to dočtu celé. EDIT. Dočteno a bylo to skvělé. Možná ne tak jako první díl, ale jelikož už jsem věděla, s čím počítat, tedy co se týče jisté rozvláčnosti, přijala jsem to tak a opravdu si to užila. Mrzí mne ten poslední nepřeložený díl. Použila jsem sice translátor, ale to není to pravé ořechové, zvlášť když právě na to celou dobu čtenář čeká. Konec je důležitým vyvrcholením a dělá povídku skutečně kompletní. Dalo by se to nazvat uzavřeným kruhem. Obdivuji autorku za tento epos, sbližování v obou dílech bylo rovnoměrně rozložené a dostatečně napínavé, aby člověk musel číst pořád dál a dál. A samozřejmě obdivuji i překladatelky, jak úžasně se takového nelehkého úkolu zhostily. Žila jsem touto povídkou téměř dva týdny a pomohla mi překonávat nelehkou životní situaci, ve které se teď nacházím. Za to jí patří můj obrovský dík!”

The Prince's Tale - Animation

Autor: RandomMumble      Jazyk: fanvid

SSnape:

“Nádherný zpracování!!”

Roomies

Autor: AngelicDevil1      Jazyk: ČJ

Rulie:

“náboj to mělo, to ano a přesto mi tam něco chybělo - navíc mi připadalo, že jak si chybí kapitola mezi 24. a epilogem”

The Prince's Tale - Animation

Autor: RandomMumble      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Tenhle animák je svým způsobem fenomén a já jsem si naprosto jistá, že už tady byl. Sama jsem ho tu viděla na vlastní oči. Z jakéhosi důvodu ho ale nyní nedokáži v systému znovu vyhledat. Vkládám ho proto znovu. Jestli se právě zakládám duplicitní výskyt, mrzí mě to. / Tak jo, už jsem to přes autorku objevila, takže tímto se omlouvám. Málo trpělivosti :(”

Za co stojí bojovat

Autor: Muraki a Bea      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tahle povídka se mi celkem líbila. Ano, rozhodně má své mouchy a kardinálovi jsem kolikrát vůbec nevěřila, že je kardinál, ale prosím, i takto na něj lze nahlížet. Ovšem znovu opakuji - epilogy nebrat! :( Poslední kapitola sice nemá v názvu, že se jedná o epilog, ale já ji tak chápu a beru. Neskutečně mi tam vadilo jedno slovo, které se ke konci několikrát opakovalo a které mi tam absolutně nesedělo. A pak mě nakonec dorazilo jedno oslovení, které podle mě nemá ve Francii v 17. století co dělat. Celkově mi ta poslední kapitola prostě nesedí.”

Pomocná ruka

Autor: Copper's Mama      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4. Tak ono si, pro někoho slashovému vyústění nakloněnému, není něco takového až tak těžké předtavit jako pokračování slavné scény "Vy sledujete s andělem porno?". Když pominu, že to dělá z Castiela většího blb... ehm ... naivku než ve skutečnoti je, tak je docela pěkné PWPéčko.”

Promise

Autor: Kayleigh      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Au. Ach jo, tohle přesně naplňuje mé obavy z toho, jak by mohla vypadat Supernatural fanfiction. Uvzdychaně. Já vím, že tam jde o Apokalypsu a že si tam každá postava nese nějaké mindráky, ale ... Vždyť ten SPN není zas tak vážnej, je tam skoro víc vtipnejch momentů než těch z kterých jde strach. Teda aspoň mně se to tak jeví. A navíc, pro všechny tyhle tři je typické, že se svým mindrákům zas tak nepoddávají. Nejvíc bych to snesla u Sama, ale Dean... Vážně? Takže ... jistě pěkné, třeba představa těch černých křídel a tak, ale přesně tohle jsem asi zrovna nechtěla.”

Zadusme se pocity

Autor: Mary Barrens      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4/5 Krátké, ale prostě asi tak to nejlepší, co je tady na FFdeníku na téma destiel k přečtení. Jistě se tam nic extra nestane, ale dají se v tom ti tři vidět. Sláva! Dokonce i to Castielovo "proboha" jsem si kupodivu dokazála představit. Přesně jsem viděla, jak by se u toho Misha Collins zatvářil, bylo by to takové "ale to snad ne". I když předpokládám, že Castiel normálně nekleje.”

The BEST of CROWLEY [SPN HUMOR]

Autor: LisaWinchester      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Když já vlastbě nevím. Crowley je samozřejmě boží, je strašně cool a hrozně vtipnej, zmetek jeden. Dokonce mu sluší i to, když je vážnej. Říkám si ale, že právě proto se takové "The best of ..." dělá skoro samo. On je skvělej prakticky vždycky. když se objeví na scéně. Na to jeden ani nepotřebuje moc schopností. :) Tak asi jo, dobře udělané. Zajímavě sestříhané a "dookomentované". Otázka je, mohu-li to se svou malou mírou pochopení angličtiny vůbec posoudit ten autorský vklad.”

The BEST of CROWLEY [SPN HUMOR]

Autor: LisaWinchester      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“:-D Je to prostě Crowley, král pekla, kterého všichni (ne)mají rádi.”

Jej oči

Autor: drachenmina      Jazyk: SJ

KalamityJane:

“Já nevím... Prostě nevím. Jo, je to úplně mimo a přesto to má to něco...”

Stránky: