Komentáře - Září 2015

Stránky: 

Poslední přání

Autor: Auša      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Working on the Edges

Autor: earlgreytea68      Jazyk: AJ

lymmet:

“Je to taková novodobá, přímočará pohádka s dobrým koncem. Jindy by mi ta určitá jednoduchost možná vadila, ale zrovna teď jsem prostě něco takového potřebovala. AU.”

Lék na nespavost

Autor: Sev´s Lil Secret      Jazyk: ČJ

elcasem:

“Pro mě úžasné :) doporučuji”

Nikdy není tak zle, aby nemohlo být ještě hůř,

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Mocný čaroděj překonán letícím šutrem... :)”

Modern Love

Autor: Shampain      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Se čtením téhle povídky jsem otálela – popis příběhu mi přišel jako Barduil klišé, název nemastný neslaný a byla jsem podezíravá kvůli rychlosti, s jakou ji autorka napsala. A je z toho jasný důkaz, že je kravina dát na první dojem! Třebaže klišé, zpracování je tak kvalitní, že na všechny povídky s podobným námětem jsem rázem zapomněla. Název příběh dostal podle bombovýho songu, co putuje rovnou na můj „pařbex playlist“. A rychle napsanou ji měla autorka proto, že je to po čertech dobrá spisovatelka, která tímhle psaním odhodlaně překonávala autorský blok. A nyní chvála! Moc dobře se to četlo, scény mi plynuly před očima, jako bych sledovala pohodový seriál. Charaktery byly propracované a zamilovala jsem si úplně všechny (o Tauriel bych si toho přečetla i víc a Leggymu ta postava totálního rapla sedí). Líbí se mi, že přestože autorka Bilba s Thorinem neshipuje (stejně jako já), dala si za úkol je tu jako pár mít, nastudovala si je a poradila si s nimi perfektně a jejich vztah vykreslila krásně (skoro mě přesvědčila). Souboj Thranduila a Thorina na bitevním poli byznysu byl dobrodružnější, než malicherné spory o poklad, a i bez draka tam bylo pořádně horko. Zmatení rodiče, rozkošně nesnesitelní a nepříjemně bystří potomci, hromadná barbecue, šmajchlování v zapadlých uličkách, západy slunce, zapovězená láska, rozžíhání srdcí emocionálně vychladlých vdovců... no prostě léto jaksepatří! Feel-good povídka skrz naskrz.”

Nikdy není tak zle, aby nemohlo být ještě hůř,

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

lymmet:

“proboha...”

Nikdy není tak zle, aby nemohlo být ještě hůř,

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Odlesk západu tvého slunce

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Kouzelné pouto

Autor: DJIN7      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“...”

Maskovaný manžel

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

elcasem:

“Líbilo :) Doporučuji k přečtení”

The Pure and Simple Truth

Autor: lettered      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Shrnutí zní vlastně hrozně vtipně, ale ono to vůbec vtipné není. Je to přesně o tom, že Harry, Draco a Hermiona jsou do hospody a mluví. Pak jdou do hospody Harry, Draco a Pansy a mluví. A tak dále. O ničem jiném to prostě není, i když jsem celou dobu čekala, kdy se objeví něco, co obhájí tak velkou oblíbenost povídky na AO3 nebo na Goodreads. Podle mě se to neobjevilo. A ačkoliv je to hodnocené jako Drarry, tak je to maximálně preslash, a ani to snad ne. Takže mě to hrozně zklamalo, protože to bylo absolutně o ničem a ani jako charakteristika zmijozelů a nebelvírů po válce a změny v jejich přístupu k životu mi nepřišly až tak zajímavé. Lettered miluju, ale u téhle povídky prostě nechápu jejjí smysl.”

Maskovaný manžel

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Hmm. Nic moc. 2, 5*”

Darth Vader, My Father – Můj otec Darth Vader

Autor: mrsgeneralstanley      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nejsem cílová skupina. Narážky na Star Wars nebyly špatné, ale... Nic pro mě.”

Maskovaný manžel

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Začalo to tanečními

Autor: SallyPejr      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”

Stránky: