Komentáře - Srpen 2015

|<  >|

Velikonoční pohádka

Autor: Severka      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Nozaj dobrá poviedka, nemá chybu.”

Jak Snape o vlásek přišel o sex s Potterem a ani o tom nevěděl

Autor: kolektiv HSS      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“geniálna poviedka ...”

Ale, otče…

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“ah.. nenapadá ma čo povedať ..”

Plná pusa

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“genialne, pobavila som sa aj keď to bolo predvídateľné :D”

Obtížná volba

Autor: Nemini      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“absolutne nie som spokojná s koncom ale to je asi jediné čo mi na tej poviedke vadí ale celú poviedku mi to trochu pokazilo preto dávam 3”

Dohodnutý sňatek

Autor: Auša      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“moc pekne”

Love at first sight

Autor: Tiro      Jazyk: AJ

jesssnape:

“nemám slov...”

For Eternity

Autor: Avarya      Jazyk: AJ

Salome:

“Může existovat pointa bez příběhu? Obávám se, že ne. Možná tam ten příběh někdo vidí, já ne. Takže v tom nevidím nic než kýč, a to hloupý, patetický kýč. Sorry.”

Love at first sight

Autor: Tiro      Jazyk: AJ

Salome:

“Některé věci jsou tak ulítlé, že jsou až zajímavé. Vcelku si dokážu představit, že i tohle dílko tak někdo může vnímat, ale já ne: pro mě je to jen blbé. Možná je to ten problém s jednorázovkou - možná by se i takto nepravděpodobná zápletka dala podat uvěřitelně, ale totální předělávka charakterů v telegrafických scénkách... ne, to nefunguje ani jako temná parodie. Kromě toho mám dojem, že to autorka myslela vážně.”

For Eternity

Autor: Avarya      Jazyk: AJ

Garfielda:

“Jestli ony ty jednorázovky nejsou nejlepší. Tato sice není nejlepší, ani úplně to co se mi líbí, ale těch pár vět má rozhodně něco do sebe.”

Love at first sight

Autor: Tiro      Jazyk: AJ

Garfielda:

“Ze začátku je to takové lehké, možná i chvilku sladké, ale pak fakt ustřelené. Oba totálně OOC. Tomuto já říkám DarkHarryMarySue (možná to má i ofic definici) a prostě to není můj šálek čaje.”

The Space Between

Autor: Maizeysugah      Jazyk: AJ

Garfielda:

“Myslím, že nápad sžití HP a LV v prostoru bez magie má potenciál pro dobré psychodílko. Ale to by musel napsat někdo jiný. Toto mi nějak přišlo o ničem nebo to možná bylo i tou angličtinou. Občas jsem se prostě nechytala a nakonec mi to bylo vlastně jedno. Ale dočetla jsem. Hodnocení tady je přestřelený.”

Po čem muži touží

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

Garfielda:

“Taková povrchní blbůstka, i když občas vtipná. Scény se opakovaly pořád dokola, takže na začátku dobrý, časem trochu nuda. Ale nebylo to tak dlouhé, aby se to nedalo dočíst. Znovu číst nebudu.”

Po čem muži touží

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Četla jsem to ped delší dobou... vím, e začátek mě hodně bavil, postupně se to zhoršovalo a konec už se mi nelíbil.”

Noci v zahradě Getsemanské

Autor: StarCrossed      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Príbeh je zaujímavý a dokáže vtiahnuť do deja, no je veľmi zdĺhavý a časom stále sa opakujúci scenár začína nudiť.. Navyše je to skutočne veľmi dlhé, neverím že tých 65 kapitol bolo naozaj potrebných, ale po tom ako som ich prelúskala, ma (ne)prepracovanosť konca celkom sklamala.. Bod navyše za kvalitný preklad”

Po čem muži touží

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Principiálně nesnáším, když Severus užívá různé zdrobněliny a cituplná oslovení. No, tady to je legrace (doufejme, že i nadsázka), tak jsem mu to odpustila. V zásadě jsou zdaleka nejzábavnější myšlenky ostatních studentů a Brumbála. K Brumbálovi je to mile dehonestizující. Na konci, když už nešlo jen o myšlenky a Snape se i vyjadřoval i nahlas jako hrdina podprůměrného románu růžové knihovny, jsem musela trochu zatnout zuby. Nicméně uznávám, že mně to průběžně vlastně dost bavilo.”

Náměsíčný

Autor: julesmonster      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Ačkoliv má předvídatelný konec je to sladké a dobře napsané”

Po čem muži touží

Autor: Elehyn      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Nápad skvělý .... bavila jsem se”

This Hour's Duty

Autor: Majestrix & Little Muse      Jazyk: ČJ

Certina:

“:)”

Krásně svázané Vánoce

Autor: Olivia Lupin      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Malfoy je tak zamilovaný, že se zapomněl chovat jako Malfoy, ale nevadí mi to je to sladké”

Once Upon a Sleepless Night

Autor: Daaro Moltor      Jazyk: SJ

Rulie:

“napětí, romantika, nápad je tam vše, ale přesto to není úplně dokonalé 4, 5”

Fridays - Pátky

Autor: Aunt Gytha      Jazyk: ČJ

lymmet:

“To Kalamity Jane: byly přechodníčky, byly, hodně jich bylo a všecky blbě. Překladatelka opravila text a všecky je nahradila. Oceňuji snahu reagovat na kritiku.”

Jsi na tahu

Autor: Emily Waters      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“skvělé! =)”

Malý poklad

Autor: Amater      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“108 kapitol?! To je sága nebo co? No, tak uvidíme... Po přečtení: K sáze to má nakonec docela blízko. Žádná hlavní zápletka, jen si tak klidně plyne děj jedné rodinky a sem tam se něco přihodí. A to mi na povídce nejvíc lezlo krkem. Neustálé opakování situací. Cukrárna, cesta do/ze školy, oslava u Jitky. Pár okolností se změní, ale jinak se tam pořádně nic neděje. Věřím, že jako nekonečný příběh na pokračování to mohlo fungovat, ale bohužel, jako celek to nefunguje. Plusem jsou postavy, které si drží svůj charakter, a přesto projdou určitým vývojem. Mínusem je prostředí a děj. Na tom, že geniální matematik nemůže žít s obyčejným kadeřníkem se prostě zápletka vystavět nedá. Přes všechno, co mě štvalo, jsem povídku přelouskala celou. Vím, že už se k ní nikdy nevrátím, ale jako odpočinkové čtení, u kterého se neočekává přítomnost mozku, to bylo dobré.”

Jsi na tahu

Autor: Emily Waters      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

|<  >|