Komentáře - Srpen 2015

|<  >|

Jak Snape o vlásek přišel o sex s Potterem a ani o tom nevěděl

Autor: kolektiv HSS      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Kravinka.”

To Shape and Change

Autor: Blueowl      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Takže Harry je totální Garry Stue, je to psáno často tak idylicky a všichni jsou šťastní a spokojení, až je vám z toho špatně, přitom ale jsou tam chvíle, kdy si říkáte, že autorka nemůže být neprostý lempl, protože události mění zajímavě a rozhodně i logicky. Většinou. Za ty části jí přidávám minimálně dva body, protože byly vážně dobré. Ale nakonec se Voldy stejně zblázní, všichni se napraví, atd. Ještě jedna poznámka - autorka je očividně fascinovaná možností dnešní medicíny a chápu, že chce ukázat, že mudlové mají kouzelnickému světu co nabídnout, ale měla by si uvědomit, že nic se nemá přehánět a že takhle vypadají kouzelníci, že nedokáží uzdravit naprosto nic./ Známka se vztahuje k anglickému originálu.”

Sex 101 profesora Snapea

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“2-3”

Sklíčení hrdinové

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

Cora:

“Je to takové posmutnělé, nostalgické dílo; alespoň na mě tak působí. Na několika málo místech na mě dýchla Tira Nog (SPOILER! "Když se nakonec oddělili, Severus zjistil, že se Harrymu nedokáže ani podívat do tváře - tak strašný to byl pocit, že ho zneuctil." KONEC SPOILERU!), což je v mém případě nežádoucí jev, ale celkově se mi povídka líbila. Zvláštní a neotřelé byly ty lavičky a pozorování cizích lidí...”

Sedm dní od Remusovy smrti

Autor: xylodemon      Jazyk: ČJ

Cora:

“Trochu silná káva. Ta bolest ze ztráty tady byla podaná velmi surově a přesvědčivě. A z Harryho chování a finálního činu mi spadla brada...”

Sex 101 profesora Snapea

Autor: Aradia      Jazyk: ČJ

Cora:

“Dvě scény (Severusův úvod do sexuální výchovy a jeho prodýchávání účinku lektvaru) se mi docela líbily...”

Lettered - v dopisech

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

Cora:

“Výraz absolutního uznání pro autorku i překladatelku. Nikdy bych byla nevěřila, že jednostranné dopisování může být podáno až takhle výborně. Přemýšlím, jestli jsem v téhle formě povídek vůbec četla něco lepšího...”

Dárek nejcennější

Autor: Severka      Jazyk: ČJ

Cora:

“Milé...”

Tohle se stalo, Albusi

Autor: Matsubara Washiru      Jazyk: ČJ

Cora:

“Ptákovina, ale vážně moc dobrá. Dokonalý byl proslov Malfoye staršího u procesního řízení; jen tenhle chlap dokáže obvinit nevinného takovým stylem, že si i Harry chce "sám od sebe odsednout" :)”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Je docela zvláštní, že jsem tuhle povídku ještě nehodnotila... je naprosto nezapomenutelná a po všech těch vlkodlacích a psech, velmi originální. Mám ji ráda.”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Rulie:

“myslím, že to byla vůbec první povídka, kterou jsem kdy z HP přečetla, ale pořád je podivně znepokojující a zároveň skvělá”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“už som ju čítala strašne dávno a stále patrí k mojim obľúbeným :)”

Neschopen hadího slova

Autor: DementorDelta      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“:P”

Následky našich rozhodnutí

Autor: Kathleen      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“sklamaná”

Začalo to tanečními

Autor: SallyPejr      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“No... Zvláštní podání Sherlocka jako malého ufňukánka. :)”

The Boy Who Only Lived Twice

Autor: lettered      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“NAPROSTO DOKONALÁ povídka. Vážně jo. A pak přijde posledních deset stran a celé vysvětlení a rozřešení zápletky je tak neuvěřitelně nudné. Jak je vůbec možné, že konec dokáže celou povídku takhle shodit, sakra? A ačkoliv bych ráda ocenila způsob, jakým Harry pravdu přijal, to téměř dokumentární vysvětlení to fakt zkazilo. A oficiální popis se mi vůbec nelíbí, protože jde o mnohem víc, než sex a nějakou romcom. Ale prostě, pokud máte rádi Drarry, tohle si musí přečíst. Nebudete litovat, je to vážně úžasné. Harry je tu chvílemi docela parchant a to se cení.”

Storm in a Teacup

Autor: Faith Wood (faithwood)      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Už jsem říkala, že miluju Faith Wood? Tohle bylo hrozně vtipný a roztomilý, taková ta středoškolská romantická komedie, kterou jsem si fakt užila. Draco trochu hysterka a možná až moc upřímný, ale k téhle krátké povídce se to tak nějak hodilo.”

Hungry

Autor: birdsofshore      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Další variace na téma lektvarová nehoda. Harry s Dracem jsou připoutání k sobě. Doslova a do písmene - jejich předloktí srostla. Úkol je jednoduchý, pokusit se navzájem nezabít. Ráda bych řekla, že je tahle povídka něčím zajímavá, ale já si po třech dnech vůbec nevybavuju, o čem to bylo.”

Draco Malfoy, It's Your Lucky Day

Autor: Faith Wood (faithwood)      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Tak jo. Oficiálně Faith Wood miluju. Téhle povídce nechybí napětí, akce, romantika, sex, překvapení a prostě nic víc si od Drarry nemůžu přát.”

An Issue of Consequence

Autor: faithwood      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Ale jo, hezké, 3-4. EDIT Po druhém čtení zvedám na čtyři. Zjevně se k tomu budu občas vracet”

All Our Secrets Laid Bare

Autor: firethesound      Jazyk: AJ

KalamityJane:

“Harry se stává Dracovým parťákem a zároveň v utajení vyšetřuje podivná úmrtí Dracových předchozích partnerů. Povídka o tajemstvích, která byla prozrazena, i o těch, která zůstávají viset mezi nimi. Podaří se Harrymu prokázat Dracovu nevinu? Ze začátku byla povídka vážně vtipná, pak začala trochu drhnout, jako by ztratila dech a ****SPOILER**** Draco jako panic, tak to mi přišlo vyloženě mimo mísu. KONEC SPOILERU. Nicméně se jedná o výborné letní čtení, které nejspíš nikoho neurazí a někoho možná nadchne jako mě.”

Začalo to tanečními

Autor: SallyPejr      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Jo, líbilo se mi to. Pokračování by mohlo být zajímavé.”

Modelka

Autor: Jessy      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Nebolo to zlé ale...”

Následky našich rozhodnutí

Autor: Kathleen      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Povídka se mi líbila ... sem tam jsem měla co dělat abych udržela slzičky, konec je rychlejší, ale v zásadě mi to nevadilo. Líbil se mi styl psaní autorky, takže se k této povídce ještě vrátím”

Můj kocourek

Autor: Lady Corten a Exa      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“milujem tuto poviedku”

|<  >|