Komentáře - Srpen 2015

|<  >|

Lux in tenebris

Autor: Electra      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“EDIT 2015: DOKONČENO! A i s přidanou "post" povídkou a já jsem... TAAAK spokojená. Četla jsem tuhle povídku roky a vždy, když jsem se k ní vrátila, četla jsem opět s chutí. Takže různé nejasnosti díky rozsáhlosti a délce psaní a vůbec mi můžou *** protože jsem neobjektivně zamilovaná. Moje asi nejoblíbenější povídka od autorky, která mě před lety přivedla k fanfiction. Její AUTP Ebony Potterová, dvojče Harryho, která vystupuje v každé její povídce, se pro mě automaticky stala kanonickou postavou. Povídku už Electra píše strašně dlouho, ale slibuje, že dopíše :)”

Kočičák

Autor: Byaghro      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Ono je to roztomilé, ale hrozně divné... až moc na můj vkus :D”

Každý démon chce svou libru masa

Autor: Dorea      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“mucQ :)”

Jediná správná současnost

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“:)”

It's Not A Love Potion - Není lektvar jako lektvar

Autor: CrystalP734      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Poněvadž nejsem autor (všichni ví, že překladatel není autor povídky, tak nevím, kde je problém) můžu komentovat. Povídku mám moc ráda, je hezká, vtipná, chvílemi roztomilá, chvílemi vážnější a když jsem ji četla na ff.net moc jsem si čtení užila a bylo mi líto, že není přeložená i do češtiny (snad to moc nezmatelám). Problém nastává ve chvíli, kdy se autorka rozhodla po svém vypořádat s hrozícím nebezpečím... Ale povídka stejně neztratí na fluff kouzlu a to k drarry patří. BTW. nejde mi upravit aktualizace, ale překlad "zdárně" pokračuje :D”

Hon na nymfu

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Tenhle styl psaní dramione mi vyhovuje (když už to musí být dramione), můj problém je, že Hermiona na mě v tomhle podání nepůsobí no... jako sama sebou. Je to hezky napsané, hezky vymyšlené, ale dle subjektivního pocitu mi prostě něco vadí. Děkuji za povedený překlad :)”

Forget Me Not

Autor: emynn      Jazyk: AJ

Nel-ly:

“Já na to narazila omylem, když jsem hledala povídku se stejným názvem, ale nakonec jsem četla a mám tendenci dočítat. Nemám ráda tenhle pár, nevyhovuje mi a tohle podání už tuplem ne.”

Esprite

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Estriel byla jedna z těch, kdo mi ukázal kouzelné vody slashe a doplnil představu, kterou jsem měla vždy - drarry je kánon, tak :D Hezké, moc hezké... škoda toho konce.”

Draco in darkness

Autor: Plumeria      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Tuhle povídku jsem vždycky měla ráda, možná i proto, že to byla jedna z prvních, co jsem četla v originále na ff.net a tak se mi vryla do paměti. Hezké, nenásilné a drarry je prostě správně rozkošné za všech okolností.”

Čierna ruža

Autor: Lunadragon      Jazyk: SJ

Nel-ly:

“A proč ne?”

Brumbál je teplej

Autor: Nelien      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Docela mě překvapilo, že jsou tu i drabblata... až mi to přijde zbytečný. Ale proč ne. Tohle bylo divný a to ne tim vtipným způsobem.”

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Miluju Drarry a tohle je jedna z těch, které stojí za to. Roztomilá a hezoučká a v originále i snadno čitelná.”

Svazek

Autor: Anna Fugazzi      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Tohle je jedna s quilty pleasure, kterou si fanoušek drarry musí přečíst a nemůže ji nemilovat, přestože v druhé polovině se už zbytečně táhne a chvílemi plynulost příběhu vázne.”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Nel-ly:

“Hodně postav je dost OOC, je tam i spousta nesrovnalostí vzhledem ke kánonu a... je to úplně jedno. Téhle povídce jsem se vyhýbala hodně dlouho, protože Snarry... no ne, ani po přečtení něčeho tak skvěle napsaného, mě nic nepřinutí tenhle pár chápat. Ale vzhledem k propracovanosti a vysoké kvalitě s jakou je příběh vymyšlen, napsán i dokončen, nejde hodnotit jinak než na plný počet. Jsem ráda, že jsem se k tomu konečně dostala a užila jsem si každou kapitolu předlouhé "povídky", kterou jsem přečetla za pár dní.”

All that I ever was

Autor: seren_ccd      Jazyk: AJ

Danae:

“V zásadě mi scházejí slova, abych vyjádřila, jak nadšená jsem z téhle povídky. Ženská inkarnace Bilba je stejně pomilováníhodná jako její mužská předloha a zároveň absolutní badass. Romance mezi ní a skvěle napsaným Thorinem se nedá popsat jinak než jako dechberoucí. Od příběhu, který hrdiny provádí (převážně filmovým) kánonem, se nedá odtrhnout. Hrozně jsem si přála, aby ta povídka byla aspoň o trochu delší - vracet se k ní budu nepochybně a mnohokrát. *ne, vůbec si některé scény nepročítám už popáté*”

Harry Potter a Nezvratné cesty osudu

Autor: Lucy      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zvládla jsem necelé tři kapitoly. Brrr.....”

You Can't Have One Without The Other

Autor: RachelW      Jazyk: AJ

Amarilli:

“Fuu... tak toto bolo... určite to bolo pútavo napísané :D Ale mám taký pocit, že autorka si niekedy v trištvrtine príbehu rozmyslela koniec :D :D Každopádne, keby nebolo tých nešťastných niekoľko posledných kapitol, kde sa Severus scvokol (neviem ani, ako!!), tak by to bolo dokonalé, ale... konečne nejaký príbeh na Marriage law challenge, kde to nemá až taký happy end s desiatimi deťmi na krku a tokajúcimi hrdličkami, srdiečkami a iným sra.. ehm... Neviem prečo, ale celý čas som mala pocit, že čítam nejakú potterovskú verziu 50 shades... O.o :D :D Nebolo to najhoršie, nebolo to najlepšie... a je to snamionka, ktorá tu ešte nie je... takže... 3, 666666666666”

Harry Potter a Nezvratné cesty osudu

Autor: Lucy      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Veľmi pekná poviedka, naozaj som veľmi potešená s vzťahom medzi Severusom a Harrym ale posledné kapitoli a nakoniec ten koniec nebolo presne tak ako by sa mi to páčilo, uprimne by som dala prednosť tomu aby Severus zostal mrtví ako ten koniec,,, uprimne som nemala rada tú ich susedku s menom ktoré som ešte nepočula na začiatku mi prišla až moc vlezlá a postupom mi neprišla moc simpatická ....”

Sklíčení hrdinové

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Jak Snape o vlásek přišel o sex s Potterem a ani o tom nevěděl

Autor: kolektiv HSS      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Träumerei

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Salome:

“Souhlas, také mám trochu problém věřit Severusovi hovořícímu s květinami, ale ona ta Hermionina replika byla ta pěkná a bez toho by nešlaa :) Pěkně napsaná náladovka, s adprůměrným jazykem, bez skutečného děje a překvapení. Trochu mě rušily drobnosti - přemýslela jsem, proč Hermiona jezdí na pokraji zimy s mokrými vlasy, proč vůbec jezdí do mudlovského bazénu mudlovským (?) autobusem za války, když něco dělá pro Řád, kde se naučila hrát relativně těžké skladby... Ano, jsem hnidopich, ale zvlášť v takto drobném díle má sedět vše. A tady je vše podřízeno cíli, bez ohledu na logiku.”

Träumerei

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Vlastně banální příběh - ona a on se sbližují, protože spolu trochu nuceně tráví čas. Po pravdě, Severus, který mluví s květinami? Nevěřím. Ale... V okamžiku, kdy čtu tuto drobnou črtu, tak házím pochybnosti za hlavu, čert vem věrnost charakterům. Užívám si atmosféru a krásu jazyka, některé obraty jsou opravdu jedinečné. Házím rozum do koše a nechám pracovat emoce. Krása.”

Thorin&Kili

Autor: Mr. & Ms. Cosplay      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Hmmm! (Profesionalita se pozná i u AU kostýmu. :-))”

Thorin&Kili

Autor: Mr. & Ms. Cosplay      Jazyk: fanart

belldandy:

“Někdo mě naučte, jak se to cituje.”

Handlebars

Autor: Seah and Margie (Flummery)      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Opravdu výborná volba písně, text na Doktora dokonale sedne. Jen se nemohu zbavit dojmu, že se z toho ve skutečnosti dalo vytřískat i víc, takže nechápu, proč fanlore tvrdí, že to je pravděpodobně nejúspěšnější videm roku 2008. :)”

|<  >|