Komentáře - Červenec 2015

Stránky: 

Tak tohle bude....

Autor: Kathleen      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“moc pekné a jednoduché”

Ďalšia dobrá šlamastika

Autor: Lilyseyes      Jazyk: SJ

LiviaCullen:

“asi moja najoblúbenejšia poviedka .. nemá chybu”

Beze slov

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“nápad poviedky je veľmi pekný. . len sa mi nepáčilo spracovanie... neviem či je to tým prekladom alebo tak bola napísaná aj original ale bolo to vcelku chaotické .. Raz tam študenti boli raz nie ... nikdy som presne ku koncu poviedky nevedela aké je obdobie roku či sú prázdniny alebo školský rok ... ale bolo to dobre”

The Wounding and Healing of Man

Autor: northerntrash      Jazyk: AJ

Danae:

“Napsat slušné AU je umění. Tohle se moc povedlo. Zvolené prostředí i doba hlavním hrdinům sedly skvěle, válečná léta ve své děsivosti i monotónosti jsou vykreslena dokonale a pomalé zbližování dvou pozraňovaných mužů je opatrné a uvěřitelné.”

Noci v zahradě Getsemanské

Autor: StarCrossed      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Navzdory množství násilí, které nevyhledávám je povídka velmi dobrá.”

Čas ...

Autor: Autumns_Slumber      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Líbilo, zejména první část.”

Beze slov

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“nápad dobrý, ale to zpracování :( celou dobu jsem čekala na nějaké to vyvrcholení, a když už jsem se dočkala, čekalo mě jen zklamání...”

Fridays - Pátky

Autor: Aunt Gytha      Jazyk: ČJ

Cora:

“Mě se to taky nečetlo dobře a bohužel se mi více než nelíbil ani obsah. Všechno, co ti dva řekli (SPOILER když tedy po pěti!!! letech souložení vůbec mluvit začali KONEC SPOILERU), co dělali a jakým způsobem se nakonec přece jen domluvili, bylo jedním slovem hloupé. A Snape může být asi všelicos, ale ne ultrablb. Netvrdím, že si povídka čtenáře nenajde, ale mě osobně nedala prakticky nic.”

Zmijozelův náhrdelník

Autor: Maeglin yedi      Jazyk: ČJ

Cora:

“-”

Resistance

Autor: Cory      Jazyk: ČJ

Cora:

“Napsaná je tahle povídka moc dobře. Kvůli ústřednímu tématu jsem ale selhala v pokusu být objektivní. To, že by kouzelnická společnost mohla zatracovat a stíhat homosexuální lásku až TAK fanaticky, přijmout prostě nemůžu a nechci. Vím, že to byl účel, vím, že ff čteme právě proto, že se v nich může stát naprosto cokoliv, ale ta představa štvané zvěře a zmařených životů pro takovou prkotinu... brrr. Znovu už nepřečtu, na to jsem měla během čtení moc velký vztek.”

Jmelí

Autor: Forever then some      Jazyk: ČJ

Cora:

“Pokud tetička, tak asi opravdu s touhle povahou. Ty údery hole jako kdybych vážně slyšela :)”

Vábení moci

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Cora:

“Páni, ten Lucius tady byl ale po čertech sympaťák! Představu mám o něm sice jinou, ale občas si zasnít o hrdinovi neuškodí. A mě se snilo hezky; příběh byl smysluplný, patosu prostý a akurátně vtipný (třeba podobně hláškujícího Draca mám takhle radši). Myslím, že ten náhlý plamen vášně byl ze strany Malfoye vykřesán tak trochu z vody, ale za tuhle cenu kdo by si stěžoval - erotické dusno mezi nimi bylo popsáno opravdu... dusně :). A chci do těch lázní!”

Winter's Delights

Autor: Kate_Lear      Jazyk: AJ

lymmet:

“Je to klišoidní a předvídatelné, ale Sherlockovi příbuzní se mi líbí...”

Spare Change

Autor: Ermerness      Jazyk: AJ

lymmet:

“Vcelku se to dalo přečíst, roztomilé, oddychové, neublíží...”

A po noci přišlo ráno

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Lalala

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Fridays - Pátky

Autor: Aunt Gytha      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Pomněnka

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Once Upon a Sleepless Night

Autor: Daaro Moltor      Jazyk: SJ

Lucie:

“Fajn povídka. Děj má spád, nechybí napětí i romantika. Velmi dobrý překlad.”

Dárek nejcennější

Autor: Severka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zubím se jako idiot. :) Líbilo.”

Fridays - Pátky

Autor: Aunt Gytha      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle si musím znovu přečíst před spaním, protože ten popis sexu byl tak nádherně uspávající, že budu po pár odstavcích v limbu. Vlastně nebudu muset číst vysloveně ty pasáže o milostných aktech, on je parádně nudný i ten zbytek. Takže moje hodnocení není úplně objektivní, protože asi tak 80% času jsem nevnímala, co čtu... A když náhodou ano, tak se mi právě čtené zrovna dvakrát nelíbilo.”

Fridays - Pátky

Autor: Aunt Gytha      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“naprosto dokonale”

Baby in a box

Autor: Sita Z      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“moc pekne ... A škoda že som to nečítala na Vianoce ale uprostred leta... sladucke rozprávka a škaredou zápletkou ...”

Glass of Red Wine

Autor: lunalelle      Jazyk: AJ

Garfielda:

“Standardní PWP jednorázovka, ale bavila mě. Co mě potěšilo, že snad poprvé jsem četla povídku, kde nebyl Voldemortův fyzický vzhled upraven, ale byl popsán, tak jak si ho představuji z knih. Takže 3, 5*.”

His

Autor: shadowglove      Jazyk: AJ

Garfielda:

“Lehce milá jednorázovka. Jednou přečíst a jít dál. Ale při hledání dobrý povídky se musí projít hodně těch průměrných.”

Stránky: