Komentáře - Květen 2015

Stránky: 

Osvobození (Harryho Pottera)

Autor: sarini      Jazyk: ČJ

Rulie:

“líbila se mi, ale připadá mi to nedokončené, klidně by mohla pokračovat”

Dvě srdce

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Ann20:

“Výborné :333”

Sedmdesát procent

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

belldandy:

“V zásadě po "Naháčích..." a diptichu "Tak copak nám schází" a "Dva druhy sejra" tak trochu zklamání. Chvílemi jsem koketovala s myšlenkou, že dám i trojku, ale ... hmm ... pořád mám dojem, že i průměrný Galant je v tomhle žánru něčím nadprůměrným. Iritoval mě Daniel, kterému jsem jeho předsudky a nevědomost minimálně místy nevěřila. Připadal mi jako Watson, který potřebuje svého Sherlocka, aby byl poučen. Nu zkrátka, lehce osvícenecký tón ODG mi připadal tentokrát trochu obtěžující. Vyznění příběhu poněkud konvenčnější než jsem si přivykla u těch předchozích dvou (Nikde žádný incest a nikde antropomorfní psi. Zkrátka jen normální homosexuální nevěra.), ale ... stejně jsem se několika místy (například Jindřichem předávajícím svou akrostisch báseň nebo Danielovým vyznáním v závěrečné kapitole) nechala dojmout. Nu a jen tak na okraj - erotické scény jsou myslím zcela bez chyby. Ale nic jiného bych od Roderika ani nečekala. :) / Změna názoru. Ne, to není poprvé. Z odstupu je to asi má druhá nejoblíbenější věc od Galanta a proto musím zvýšit hodnocení.”

Jmelí

Autor: Forever then some      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“napjatě jsem očekávala další kapitoly, povídka mě neskutečně bavila, Kláru jsem si velice oblíbila, konec mě sice mírně zklamal, ale pětku stejně musím dát =) =)”

KAŽDÝ DOBRÝ SKUTEK JE PO ZÁSLUZE ODMĚNĚN

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

bacil77:

“Zajímavá povídka. Nebýt tam ten poslední odstavec tak bych se přimlouvala i za malé pokračování :-D”

Silencio

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

Ammorrek:

“Na tuhle povídku se nedá zapomenout :-) skvělá úžasná a nejlepší ..... škoda že autorka nedokončila pokračování :-) ale tohle stojí za to”

Jmelí

Autor: Forever then some      Jazyk: ČJ

shadow:

“Moc hezká povídka, která se mi krásně četla - děkuji překladatelce. Nicméně i já musím z hodnocení, za tetu Kláru, bodík ubrat. Pro někoho možná byla vtipným prvkem, pro mě místy velmi otravným.// Tak se mi to uleželo, a ten bod umazávat nebudu. Ve světle té současné podprůměrné (slash) hrůzy, na kterou nám aktuálně štěstí, je tohle v mých očích pětková povídka.”

Stránky: