Komentáře - Duben 2015

|<  >|

Zmijozelův náhrdelník

Autor: Maeglin yedi      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Leap in Time

Autor: velvet86      Jazyk: SJ

Ammorrek:

“jedna z nejlepších :-) uvěřitelná a nádherná.... a taky první povídka po roce dychtivého čtení u které jsem se fakt rozbrečela”

Zmijozelův náhrdelník

Autor: Maeglin yedi      Jazyk: ČJ

Rulie:

“zajímavý příběh a dost dobře se to četlo, ale pro ty, kdo nemá rád pár Harry/Voldemort to asi nebude”

Rub a líc

Autor: Ryiuhi      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“já si to tak hrozně moc užila. No a co, že je konec jak z červené knihovny, trocha cukru je občas potřeba. ♥ Draco je naprosto k sežrání a zcela mě odrovnalo to přetahování kolem vztahu založeném jen na sexu a hlubším vztahu. SPOILER. A to, jak si Harry uvědomil, že chtít trvalý vztah se vším všudy je sobecké, to bylo tak úžasné.... KONEC SPOILERU Naposledy mě takhle odrovnalo Red Hills... To jejich sbližování a přitažlivost, to bylo dokonalé. No, rozhodně to nečtu naposledy.”

Zmijozelův náhrdelník

Autor: Maeglin yedi      Jazyk: ČJ

lia:

“zajímavá povídka”

Dear John

Autor: Wendymarlowe      Jazyk: AJ

lymmet:

“...”

Quid Pro Quo

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: ČJ

leporelo:

“jeeej toto bolo ine...ale nemozem povedat, ze zle, prave naopak, najma prve kapitoly a skvely dialogovi tenis medzi Snapom a Harrym...k zaveru sa to uz trosku, no, zbytocne "skomplikovalo" Severusovym problemom a navyse sa mi i jeho osobnost zdala akasi potlacena...na druhu stranu, hoci i Harry bol OOC, bol strasne rozkosny...”

"Leave me in the cold" | Frostiron

Autor: RuataRu      Jazyk: fanvid

Lady Aludnev:

“:D”

Super Psycho Love (FrostIron)

Autor: Nephrite Rivers      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Známe, známe. :)”

Sokol a rys

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

shadow:

“Film Jestřábí žena jsem měla kdysi velmi ráda. Ale tahle filmem inspirovaná povídka mi moc dobrá nepřišla. Všeobecně mi Patoložčina HP tvorba nějak nesedí, cosi mi tam vždy schází. 3-2.”

Quid Pro Quo

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: ČJ

Rulie:

“stojí za přečtení”

Utvářet a měnit

Autor: Blueowl      Jazyk: ČJ

leporelo:

“konecne...chvala Patolozke...je tato nadherne naivne pozitivna poviedka dokoncena...iste, posuva svet HP niekam uuuuplne inam, no rozhodne to nie je na zahodenie...ja viem...je to obcas az prilis...idealne? Sladke? No tejto poviedke to odpustam...jednoducho je to taaaake pohladenie na dusi, citat tento pribeh...nuz a dalsi pozitivny bod ma uzasny preklad...cita sa to jedna basen...”

Severus Snape comics

Autor: Qinste      Jazyk: fanart

KalamityJane:

“:D”

Smrt je zážitkem na celý život

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

leporelo:

“Davam tomu vysoku znamku i ked mi tam stale nieco...nesedelo? Skripalo? Ani to neviem pomenovat...ale atmosfera bola zuuuuzo depresivna...to sa mi lubilo...len sa to akosi tahalo...a autorkin povodny zamer so zaverom kvitujem, hoci naivne dievcatko vo mne miluje (SPOILER) happyendy, tu by stal za to i ten iny, nie tak standardny zaver...”

Zázraky se dějí. O Vánocích.

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

lia:

“začátek sice velmi neotřelí, ale celkem těžko uvěřitelný. jinak krásná pohádka se štěstným koncem. :)”

Severus Snape comics

Autor: Qinste      Jazyk: fanart

Rulie:

“:D :D :D”

Sokol a rys

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Neskutečná povídka, kterou jsem přečtla jedním dechem - tenhle námět se mi moc líbil mám ráda film Jestřábí žena) a zpracování povídky - klobou dolů podle mě se moc povedla”

Hvězdy tvých očí

Autor: Vraní oko      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Neobvyklá, zajímavá povídka, zaujme a utkví v hlavě. Doporučuji těm co nemají rádi tuny cukru.... Rozhodně stojí za přečtení.”

Zatímco jsi spal

Autor: Lady Corten      Jazyk: ČJ

lia:

“pěkná povídka”

Za poskytnuté služby

Autor: Quill Lumos      Jazyk: ČJ

lia:

“ZPS je jedna z oblíbených povídek a ráda se k ní vracím”

Velikonoce

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

leporelo:

“Neodolala som...ked je ta Velka noc...a na plny pocet bodov to nie je ale pobavila som sa...”

V posteli po celou dlouhou noc

Autor: strawberrypockywolf      Jazyk: ČJ

leporelo:

“Uvedomujem si, ze vo FF svete existuje i OOC charakter niektorych postav...ale coho vela, toho dost a toto je presne takym prikladom...”

Ako každý mesiac zabudnúť na Grangerovú

Autor: Lucyferia      Jazyk: SJ

leporelo:

“Ach jajajaj...preco musia slubne namety tak casto skoncit pochovane absolutne katastrofalnym spracovanim...Hermiona a Draco i Severus sa tu spravaju ako schizofrenici s minimalne roztrojenymi osobnostami...a proste cely styl, jazyk...zle...zle...zle...uff skoro som to nedocitala”

Resistance

Autor: Cory      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Souhlasím s Kalamity - tohle mi taky nesedělo.”

Sklíčení hrdinové

Autor: RaeWhit      Jazyk: ČJ

leporelo:

“uff...tato jednohubka sa skutocne dala lahko zhltnut...ja to odporucam, v mnohom mi tieto "vetrom oslahane" charaktery hlavnych hrdinov pridu uveritelnejsie nez vztah studen/ucitel...”

|<  >|