Komentáře - Březen 2015

|<  >|

Dva tisíce obrátek

Autor: TruTru Kanashiko      Jazyk: ČJ

leporelo:

“skutocne vydarena poviedka s tak zlozitou temou ako je cestovanie v case...i postavy ma bavili a boli velmi uveritelne spracovane i ked ma Harry obcas neskutocne vytacal...ostatne to skutocny Harry robieva casto, tu mi to ale trosku skripalo, pretoze by to podla mna znemoznovalo nadviazanie ich vztahu, takze tam pribeh trosku "kriva" ...napriek tomu je to velmi dobre dielo...dakujem za prijemny citatelsky zazitok...”

Přiveď ho

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Na začátku jsem nebyla moc schopná tu zápletku přijmout, konec mi přišel už trochu natažený a taky lehce přislazenější než by bylo nutné (I když ten epilog v dopisech - to vůbec nebyl špatný nápad). Ale někde v (docela temném) prostředku mě to hodně bavilo. Od Lekcí tajů nejvyšších mi to přijde od autorky jako pořádný posun k lepšímu a promyšlenějšímu psaní. Pár výtek mám. (Třeba: Kdyby pouhá přísaha měla takové důsledky, tak k čemu by vůbec exitsovala ta nezrušitelná a nebo znamení zla. Nebo: Já prostě nemám ráda, když se Brumbál oslovuje příjmením bez nějakého čestného přídomku - zní to neuctivě. To už raději použijte křestní jméno.) Uznávám, že jsou to vlastně detaily. Mé dobré dojmy převažují. Hodnocení: Ten prostředek za čtyři, celkově 3, 5. // Já myslím, že až tak OOC ten Potter tady není. On se prostě (na začátku povídky !) jinak chová. A později to má i nějaké odůvodnění. V celkovém kontextu je to vlastně docela klasický Potter. Tím nikoho nechci nutit to číst. Dost možná by se vám to stejně nelíbilo. :) Jen právě v tomhle bodě se musím autorky zastat. Pro jistotu: Toto není povídka o temném Potterovi! Dokonce ani ne o drzém spratkovi Potterovi. Naopak tu Potter hodně trpí, což se mi sadisticky líbí. :) Tím ale spoileruji, co? PS: Pokud jste někdo dočetl řekněme do poloviny a pořád vám Potter přišel OOC, pak jsem zřejmě nepochopila vaše důvody. V tom případě se omlouvám. / Musím říct, že i já si podobně jako Silvie myslím, že tahle fikce je na FF deníku tak trochu podhodnocená. Sice přiznávám, že pětku bych ji asi nedala, ale čtyřku ano. A hlavní důvod, proč jsem to neudělala je, že Asfodel mám prostě raději. :) A ja to udelam ted.”

Přiveď ho

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

Potio felis

Autor: Pale-Slytherin      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

Pouto krve

Autor: Meri      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

[Sherlock] When reading Good Omens

Autor: Krusca      Jazyk: fanart

Lady Aludnev:

“:D”

This is getting exceptionally silly

Autor: ryounkura      Jazyk: fanart

Lady Aludnev:

“To je vážně praštěný :)”

Help for angel

Autor: Fonora      Jazyk: fanart

Lady Aludnev:

“:D”

"Regeneration Carol" — A Doctor Who Christmas parody by Not Literally Productions

Autor: notliterally      Jazyk: fanvid

Lady Aludnev:

“:D”

Fire a ICe

Autor: Sakura1287      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak nevím, jestli je to vtip a já ho nepochopila. Nebo jestli je to myšleno vážně. Ale přečíst se to dalo.”

Osvobození (Harryho Pottera)

Autor: sarini      Jazyk: ČJ

lia:

“bezva povídka”

O trolloch a čarodejníckych deťoch (Of Trolls and wizard kids)

Autor: LLALVA      Jazyk: SJ

lia:

“před časem jsem ji četla a líbila se mi”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

Nocturne

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

lia:

“mám ráda tuto autorku”

Všechny mé včerejšky

Autor: RainynDawn      Jazyk: ČJ

leporelo:

“Skoda zaujimaveho nametu...Harmiona je ako postava dost inteligentna, aby sa s nou dalo pracovat i v tak zlozitej teme ako je cestovanie v case (ved viete...vsetky tie casove paradoxy :P) ale autorka to tu vobec nezvladla...naivne, nedotiahnute v detailoch...obcas pritiahnute za vlasy, stylisticky nezvladnute...ja som to ledva docitala a pokracovanie som uz nezvladla...za nadejny namet davam dva body”

Stayin' alive

Autor: pakost      Jazyk: fanart

Lady Aludnev:

“:D”

''I Ship It'' - an Icona Pop parody by Not Literally Production

Autor: notliterally      Jazyk: fanvid

Lady Aludnev:

“:D”

The Baywheux Tapestry

Autor: Bill Mudron      Jazyk: fanart

Lady Aludnev:

“:D”

"Through Time" — A Doctor Who parody by Not Literally Productions

Autor: notliterally      Jazyk: fanvid

Lady Aludnev:

“Skvěle zahrané :D”

Never Any Regrets - Vůbec žádná lítost

Autor: suitesamba      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

V posteli po celou dlouhou noc

Autor: strawberrypockywolf      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Aneb když se všichni chovají jako postižení matoucim kouzlem”

Lupus in Fabula

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Kdyby byl cynikem, nejspíš by řekl, že neměl zrovna šťastný život, ale Remus nikdy nebyl z těch, co si stěžují. - Tak tohle mě opravdu pobavilo. /// Obecně mě to opravdu pobavilo celé, ovšem v tom negativním slova smyslu. Na závěr mě nejvíc bavil Potter, ze kterého se stala slaboduchá hrdinka z "růžové" knihovny.”

Muggle Sex 101, by Harry Potter and Severus Snape

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: AJ

jesssnape:

“=D =D”

V posteli po celou dlouhou noc

Autor: strawberrypockywolf      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

|<  >|