Komentáře - Březen 2015

|<  >|

Time for Changes

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

lia:

“velmi zajímavý nápad, ale občes trochu neuvěřitelné”

Tak tohle bude....

Autor: Kathleen      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Amarilli:

“Yes, to som čítala :D :D :D Dialóg, v ktorom sa Harry pýta Snapa, či prišiel obťažovať svojho záhradníka, sa mi vkradol do pamäte :D :D Má to svoje muchy, OOC, ale (čert to ber) nie je to až také dlhé, aby som sa z toho zbláznila :D A keď vynechám epilóg, tak sa aspoň zasmejem :D”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

Amarilli:

“Začnem tým, čo bolo super... všetky tie vysvetlenia mágie, trieda pre jej nápravu, vyzdvihnutie Nevilla, ktorý sa dostal na výslnie a nebol za debila... sloh je skvelý, dej mi prišiel skrz-naskrz až na zopár pasáží svižný a neustále sa tam niečo dialo. Ale strašne mi liezol na nervy neporaziteľný dokonalý Potter. Keby zomrel v pomyselnej "druhej polovici", určite by sa mi to pozdávalo viac. Taktiež tam bola väčšina charakterov totálne OOC... čo by niekedy síce až tak nevadilo... ale klaňajúci sa Dumbledore bol aj na mňa veľa. Nevravím, že to bolo zlé, pretože to zlé nebolo. Niektoré pasáže boli výborné. Nevylučujem ani to, že sa k tomu niekedy vrátim, ale zrejme budem pri tom preskakovať... :D”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

lia:

“konec mi připadal nanic, ale jinak dobrá povídka”

Nový začátek

Autor: Jade      Jazyk: ČJ

Cora:

“Nemyslím, že mi za měsíc něco z téhle jednorázovky zůstane v paměti, ale proč ne :-). 2, 5.”

Za sluncem a za měsícem

Autor: Senjy      Jazyk: ČJ

Cora:

“To byla paráda! Akční, chytré, mrazivé, jednoznačně vášnivé. A v jednom místě skoro až dojemné, řekla bych. Krásný čtenářský zážitek.”

Lekce tajů nejvyšších

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

Cora:

“-”

Nové Bradavice

Autor: Darkness deStination      Jazyk: ČJ

Cora:

“Primární zápletka se mi vážně líbila; vize obnovení byla moc pěkná, určitá pospolitost nových zakladatelů taky. Vztah HP/SS byl z počátku popsán hezky jiskřivě, ta fáze toužení a představ byla skvělá. Ne, že by se později to erotické napětí vypařilo, ale jak se příběh posouval dál, přišlo mi, že ten oheň dost nepříjemně vyhasínal. Asi proto, že už pro ty dva nebylo ve vyprávění tolik místa... Vůbec pozdější dějová chaotičnost a hlavně nedotaženost vzniklých situací mi docela vadila. Bylo tam hodně věcí k řešení, ale většina z nich byla, nemůžu si pomoct, smetena ze stolu až moc rychle a zbrkle. Pěkný epilog. 3-4.”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

shadow:

“Zvládla jsem povídku přečíst až do konce. To je asi jediné, co jsem k ní schopná napsat.”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

shadow:

“Asi nadhodnocuji, ale až na ten epilog povídka z ranku těch, u kterých člověk vypne a baví se až do konce. Slabší 4.”

Osvobození (Harryho Pottera)

Autor: sarini      Jazyk: ČJ

shadow:

“Další povídka, které má na kizi jen hromadu nadšených komentářů. Z toho „kousku“, co jsem byla schopná přečíst, nedokážu pochopit proč tomu tak je. A to má ještě pokračování, brrr.”

Rozmarné lístočky II.

Autor: green-eyed blonde      Jazyk: SJ

shadow:

“Četba pokračování byla ztrátou času.”

Rozmarné lístočky

Autor: green-eyed blonde      Jazyk: SJ

shadow:

“Nebylo to špatné, ale zároveň nepociťuji chuť si povídku ještě někdy přečíst znovu.”

Osvobození (Harryho Pottera)

Autor: sarini      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ne, tohle se mi nelíbí. Snape by nebulel u čtení dopisu, Potter by se nepodřezal, ten super magický štít mě fakt pobavil a Lupinovo štěňátkování bylo tak neuvěřuïtelně patetické a mimo... Opravdu se nechci dozvědět, jaké další hrůzy budou páchány na charakterech postav.”

Spojeni

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

Sňatek z rozumu

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

Síla zakladatelů

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

Rok jako žádný jiný

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

Rite of Passage

Autor: Rushlight      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

Pouto krve

Autor: Meri      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“lepší 3”

Prostranná brána a široká cesta

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

lymmet:

“...”

Prostranná brána a široká cesta

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“:-)”

Jdu do tmy

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Na dosah ruky II.

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Super.”

|<  >|