Komentáře - Březen 2015

|<  >|

Lupus in Fabula

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

Lekce tajů nejvyšších

Autor: Seiyuu Bishies      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

X-mas with the Horsepersons

Autor: akabeko      Jazyk: fanart

Lady Aludnev:

“:D”

Pýcha a předsudek

Autor: Iantouch      Jazyk: ČJ

Lady Aludnev:

“:D”

Masked Husband

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

ZuzuLambliff:

“Tommyho převlek a scény byly dokonalé, a i to, jak Adama nakonec vypekl a omotal si ho kolem prstu :D Napětí, spousta nečekaných zvratů a nakonec nádherné vyústění :)”

Když...

Autor: Assez      Jazyk: ČJ

Salome:

“Abych mohla napsat komplexní kritiku, tak to bych to musela číst znovu. A ono to už nějaký pátek (tedy hodně pátků) bude... Takže jen vím, že se mi to tehdy líbilo, že mi to přišlo zvláštní, ale způsobem, který mi nevadil, naopak. Že se mi líbila i ta kratičká forma kapitol, která mi připomínala spíš poezii než prózu.//Jo, slash to je - pokud mě paměť neklame, ke konci jsem to vnímala jedoznačně.”

Jako...

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Takhle by to mohlo s největší pravdepodobnosti vypadat, což znamená, ze se mi vůbec nelíbilo, co ty postavy vyvadely.”

Když...

Autor: Assez      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Podepsala bych se pod komentář Cory a Kalamity. Az na detaily se mi to líbilo velmi, a co se mi nelíbilo, se mi líbit ani nemělo, protože ty postavy jsou tak strašně tvrdohlavý... 5 si nechavam pro Jako..., které je prostě spadovejsi, udernejsi, jasnější a prostě se mi četlo lip, neboť jsem u něj necítila tolik frustrace.”

In Care Of

Autor: FangsFawn      Jazyk: ČJ

lia:

“krásná povídka, pěkný styl psaní a občasné komentáříky v závorkách”

Nečekaná pravda

Autor: Magdelena      Jazyk: ČJ

Cora:

“Tahle povídka je přesně pro ty večery, kdy přemýšlet je na obtíž. Pro mě je tam ale těch srdceryvných dialogů moc a všechna ta vyznání mi začala brzy vadit. Ovšem scénu s bezelstným Hagridem, který až ex post hledá brýle a lahvičku, jen tak nezapomenu.”

Drobná paralela

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Cora:

“To bylo prima. Tak si říkám, že je skoro až škoda téhle délky; zápletka byla dobrá, bylo by co rozvíjet. Epilogy bych tedy za sebe vynechala, ale celkově jsem si čtení užila.”

Nemlať pandu!

Autor: moodwriter      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Vtipná a roztomilá jednodílka! Skvělý překlad!”

Time to snape-ersize

Autor: wineisthelife      Jazyk: fanart

jesssnape:

“to nééé =D =D =D”

Když...

Autor: Assez      Jazyk: ČJ

zmije:

“Poctivě jsem se snažila a opravdu se mi to hluboce nelíbí.”

Time to snape-ersize

Autor: wineisthelife      Jazyk: fanart

Amarilli:

“:D :D :D LOL :D Také má Sevie určite doma :D”

Rychle ze školy

Autor: Alice Nasweter      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“To byl krásný závěr. :)”

Zpátky do školy

Autor: Alice Nasweter      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zabavné a tak trochu smutné současně. Jo, tohle se mi líbí. :)”

Když...

Autor: Assez      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Teď nechápu, proč jsem tuhle povídku odkládala tak dlouho. Vlastně vím proč, kvůli zdejšímu rozporuplnému hodnocení. Možná mě mělo zarazit, že většina těch 0-1 hodnocení se týká prvních tří kapitol a vytýkat nedostatek humoru u vážně míněné povídky, to je prostě jen, jak to říct slušně, nesmyslné. Takže jsem ráda, že jsem si povídku, román, nakonec přečetla, protože mám ráda příběhy, které nutí k zamyšlení a neservírují všechno na zlatém podnose. A to je případ Když... Nakonec to nejdůležitější je to, co nebylo nikdy vysloveno. Není to dokonalé, některá místa jsou zdlouhavá, některé kapitoly příliš krátké a tak dále, ale ono na tom nakonec nesejde, protože ten vztah nevztah mezi Harrym a Severusem je tak neskutečně uvěřitelný, až se tomu nechce věřit. :-) Oba charaktery se vyvíjí tak pozvolna, jak sbírají zkušenosti, a přesto jsou to pořád ten zapšklý Zmijozel a praštěný Nebelvír a pořád k sobě tu cestu nemůžou najít. A vlastně ji nikdy nenajdou. Ano, jsem nadšená a rozhodně tuhle nedoceněnou záležitost nečtu naposledy. A ještě poznámka k zařazení, je to minimálně preslash, za mě spíš slash.”

Rychle ze školy

Autor: Alice Nasweter      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“jsem rada, ze autorka napsala pokracovani... takova pekna mila povidka :)”

Zpátky do školy

Autor: Alice Nasweter      Jazyk: ČJ

Sectumsempra:

“pobavilo :)”

Lepší málo než nic

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Psanec

Autor: andie      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle nemá logiku. Ani trochu. Ale zase to nebylo podáno tak strašně, abych to nedokázala dočíst. Je to prostě bída a hodně odřená 2.”

Portrét pro Bradavice

Autor: evi      Jazyk: ČJ

sarde:

“Tato povídka patří jednoznačně k nejlepším, co české FF nabízí! Skvělé zapracování do originálu, dobře zachycené charaktery, zajímavý děj (pravda, místy trochu pomalejší, ale nejde snad o to nafrkat dvacet dějových zvratů do pěti vět), a hlavně Snape, co má s původní postavou shodné nejen jméno. A pro ty, co se neustále paranoidně ohání MS mám dotaz: kolik hrbů by nová postava měla mít, kolika úchylkami trpět a kterých 99, 9 % zbylých postav by se jí nemělo všímat, aby jste ji s MS nespojovali?”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

lia:

“:) bezva povídka, ráda se k ní vracím”

Tři světy

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

mariaa:

“4-3”

|<  >|