Komentáře - Únor 2015

Stránky: 

Námluvy Harryho Pottera

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

shadow:

“Jak je možné, že jsem to ještě nekomentovala? =) Napravuji: 4* (Vypůjčila jsem si komentář jesssnape. :D)”

Námluvy Harryho Pottera

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“jak je možné, že jsem to ještě nekomentovala? =) Napravuji: 4*”

Ministerské vyhnanství

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Pobavilo. Jsem rád, že jsi nechal vzkaz, jinak bych mohl být nucen naházet tvé věci do bazénu... :-D EDIT: Zvedám na čtyři, je to boží :D”

Midnight Blue Serenity

Autor: BeautifulFiction      Jazyk: AJ

lymmet:

“Nebýt sladkých závěrečných kapitol, tak za pět bodů.”

Ministerské vyhnanství

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

Cora:

“Zasmála jsem se na několika místech i nahlas, výborná páka na zaplašení chmur.”

Námluvy Harryho Pottera

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Cora:

“Jojo, slaďák jako sloní noha. Ale příjemné, oddychové čtení. Nápad, jak dát tyhle dva dohromady (ač mi přišel trochu přitažený za vlasy), není otřelý, délka povídky je přesně tak akorát, aby nezačala nudit, a přerod Harryho z vyplašeného štěněte na mladého muže, který nakonec pozná, co chce (a postará se o to, aby to i dostal), byl moc pěkně popsaný. A Adelaine fakt krásně překládá, ty její texty jsou takové nekostrbaté, hezky to teče :-)”

Nechtěné dědictví

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Cora:

“No, nevím... nemůžu říct, že by se mi to vyloženě špatně četlo, ale mám problém s věrohodností obsahu - SPOILER Voldemortova dobrovolná (!) kapitulace i smrt, změna Harryho postoje k Severusovi, kiksnutí Voldyho plánu na zachování jeho vizí, Brumbál, bez mrknutí oka přikyvující tomu, aby Harry přijal znamení KONEC SPOILERU... všechno podstatné, o co v povídce šlo, bylo příliš bezproblémové, rychlé a ne moc dobře "reálné". I přes to mě ale konec zajímal. P.S. Tímhle způsobem se Snape do žádného baráku snad ještě nedostal :-)”

The Boy Who Died A Lot

Autor: starcrossedgirl      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Povídka, která mě jednoznačně zaujala. V prvním ročníku v lese Harry Potter zemře. Severus se na Brumbálův příkaz vrátí v čase, aby změnil časovou linii a zachránil ho. Jenže časová osa má tendenci se vracet do svých kolejí, takže u jedné záchrany to rozhodně neskončí./ No, občas mi přijde těch smrtí až moc, až to odvádí pozornost od hlavního příběhu a trochu to ruší.// Začínám zjišťovat, že mě asi nebaví, když jsou hlavní hrdinové spolu šťastní. Ale zajímavá povídka a rozhodně jedna z těch povedenějších.”

Priesečník

Autor: DianaR      Jazyk: SJ

Ammorrek:

“bylo to hodně zvláštní..... na mě asi moc kruté :-)”

Psaníčka

Autor: Laylah      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“jedna z těch dobrých povídek na tenhle pár. :) Nevím, co se mi na ní tak líbí (protože jako PWP to děj nemá), ale prostě je to tak.”

Ministerské vyhnanství

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

shadow:

“Povídka přečtena už poněkolikáté a pořád mě baví. Sobecky musím poznamenat; kéž by se marci celoročně nevěnovala betování dramionek (jo jo, slyšela jsem, že i ty mají čtenářky) a víc než jednou za rok přeložila nějakou pěknou drarry.”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Tuhle ff mám hodně ráda, už několikrát jsem se k ní vrátila a hrozně mě překvapilo, že ji tu ještě nemám ohodnocenou. Je krásně napsaná a dobře se čte ale je pravda že druhá část příběhu už nebyla tak úžasná jako ta první, ale ani to mě nepřinutí snížit hodnocení z pěti hvězdiček. Tahle povídka si je podle mě prostě zaslouží.”

Rok jako žádný jiný

Autor: Aspen in the Sunlight      Jazyk: ČJ

kripolik:

“Tuhle ff už jsem četla asi 3x a vždycky se k ní ráda vracím. Je to úplně něco jiného než většina ff které čtu :)”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Povídka je velice silně ovlivněna Elysejským klíčem, což u českých autorek bývá docela často, bohužel já nejsem úplně cílová skupina. Kalamitinou silnou stránkou je pěkný jazyk, velmi dobře promyšlený příběh a podle mě popisy akčních scén. Při nich jsem vždycky trnula a byla naprosto vtažená do děje. Co mě ale bohužel nepříliš bavilo, byl jejich vztah, na mě byli oba příliš 'ukecaní', hodně pravdomluvní a málo tajnůstkářští. Celkově to byl ale velice příjemný příběh. 3/4”

Triumf logiky

Autor: Mother of Tears      Jazyk: SJ

KalamityJane:

“Od začátku do konce soupis důvodů, proč už nečtu Snamione.”

Triumf logiky

Autor: Mother of Tears      Jazyk: SJ

Ammorrek:

“:-)”

Nullo modo

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“podľa komentárov som očakávala trochu viac, ale nestalo sa... klasický námet, klasické spracovanie.. skutočne viac ako priemer dať nemôžem”

The Interview

Autor: GatewayGirl      Jazyk: AJ

Amarilli:

“Chudák :D :D :D :D Smutné, také zo života... tak podobne asi budem vyzerať pred maturitou :D :D”

Blood Magic

Autor: GatewayGirl      Jazyk: AJ

Amarilli:

“Tejto skvelej veci som venovala štyri dni. Absolútne neľutujem. Začiatok je síce trošku uťahaný, dosť sa vlečie a človek sa do toho musí až nútiť. Lenže keď sa dostanete cez ten začiatok... o la la... Najväčším kladom je asi to, že z Harryho Blbca Pottera sa zrazu stane Mini Blbec Snape. Je to OOC ako sviňa, ale všetko má svoje dôvody a zmena je teda (aspoň pre mňa) uveriteľná. Pozitívne hodnotím postupne sa rozvíjajúce vzťahy medzi jednotlivými postavami. Priateľstvo medzi Harrym a Dracom alebo vzťah-nevzťah medzi Harrym a Hermionou stojí za všetky prachy. Najväčším plusom je nedoriešenie Voldemorta. Takmer všetky Sevitus/Severitus príbehy sa v jednom momente musia dostať do bodu, kedy Harry zázračne porazí Voldemorta and they live happily ever after. Ale tu nie. Koniec je pre túto tému otvorený a ponechaný predstavivosti čitateľa, čo mne vyhovuje. Autorka napísala, že žiaden sequel sa určite nekoná. A myslím, že sa rozhodla správne. Vracať sa k tomu už asi nebudem, ale je to veľmi rozpracované dielo s mnohými drobnosťami, ako je napríklad s detailom o dĺžke vlasov, oblečenie, postoj krvi... trošku mi to dávalo také flashbacky na The Marriage Stone (ale len minimálne :D). Malo to svoje vtipné chvíle (Halloweensky bál) i tie temnejšie (čierna mágia pre všetkých, vlkolaci)... je to... pekné a mne sa to páčilo :-)”

Slash ( přednáška na Animefestu 2011 )

Autor: Nagat      Jazyk: ČJ

Lady Aludnev:

“:D”

Na dosah ruky

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Tiany:

“Je to absolutně skvělé, délka je perfektní a prostě, ach, doporučuji a maximálně!!”

A Cure For Boredom

Autor: emmagrant01      Jazyk: ČJ

lymmet:

“Taková strašně naivní povídka, překladatelka to ještě dorazila tím, jak zaměňuje vulgárnost s erotikou. Hodnocení se týká originálu, překlad jsem pro jistotu opustila po prvních kapitolách. Dobrý nápad na povídku, dalo se z toho vytřískat mnohem víc, než do toho dala autorka. Škoda. 2-3, ta 2 hlavně za ten závěr...”

Sklenka na dobrou noc

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

"Leave me in the cold" | Frostiron

Autor: RuataRu      Jazyk: fanvid

Mrmla:

“:-)”

Sám na vode

Autor: MadLori      Jazyk: SJ

Mrmla:

“--”

Stránky: