Komentáře - Prosinec 2015

Stránky: 

Krvavé proroctvo

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Rulie:

“Ze začátku báječné, pak už jsem některé části považovala vyloženě za otravné, ale přesto jsem to musela dočíst. Přesto si myslím, že některé postavy (ačkoliv byli všechny mimo charakter) by potřebovaly pořádně nakopnout aby se vzpamatovaly. Protože jsem to prostě musela dočíst - dávám za 4.”

Stratení a nájdení

Autor: Leylon      Jazyk: SJ

RoseMarieTailor:

“Nuž, keď som uvidela, že sa niekto pokúsil skombinovať HP a LOTR nebola som si istá a čakala som, že poviedku ani nedočítam... ale som rada, že som sa na to dala. Autorka, v ff vodách pomerne neznáma, má pre písanie cit, s postavami sa vyhrala ( nie je pochýb, že má Lupina veľmi rada :D ) a obidva svety kombinovala jemne, nenásilne. Príbeh má hlavu aj pätu, dobrú zápletku, pár bojov, rozoberá pocity postáv a veľké plus je, že sa venuje priateľstvu nie slashu - takých poviedok som zatiaľ našla málo. Páčil sa mi aj jemne pátosný štýl ktorým bolo dielo písané. Určite stojí za prečítanie :)”

Jmelí

Autor: Forever then some      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Líbilo :)”

S krátkosťou dychu si vysvetlil nekonečno

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Rulie:

“místy sladké, místy smutné, ale myslím, že to nejlepší Harrylu co jsem kdy četla. Mělo to nápad, zápletku a dokončení.”

Malfoy-Child

Autor: Vorabiza      Jazyk: AJ

Rulie:

“Povídka napsaná perfektně a ačkoliv neovládám dobře angličtinu, tak se mi to četlo velmi dobře. Malý Draco je sladký. Líbil se mi nápad, provedení a konec :D”

Jmelí

Autor: Forever then some      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Krásný příběh. :)”

Jmelí

Autor: Forever then some      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Dokonalá věc. Fantasticky napsaná a přeložená.”

Drobná paralela

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Bez těch dvou přidaných epilogů by to bylo ještě lepší. Opět nedotáhnutý potenciál povídky, která by si zasloužila mnoho kapitolové zpracování, protože autorka psát nepochybně umí, takže je to fakt škoda takový nápad nevypracovat podrobněji. Ale celkově to bylo fajn :)”

Utajené, odhalené

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Do třetí kapitoly to byla nádherně ujetá pwp parodie, jenomže pak se autorka začala pokoušet naroubovat tam jakýsi děj, a o posledních třech kapitolách ani nebudu mluvit, protože ty jsou hrozným paskvilem. Předstírám, že prostě neexistují. Pro mě někde mezi hodnocením 2 a 3.”

Vráť sa kvôli mne

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

Akkarra:

“To je tak strašně nezáživné. Grangerová jen sedí a produkuje enormní množství slz, Potter se před ní neustále červená, což bude zřejmě projev nějaké kožní choroby, protože to jinak nelze vysvětlit, a o Siriusovi se ani nebudu zmiňovat. Končím v páté kapitole, protože za další čtení mi tohle opravdu nestojí.”

Námluvy Harryho Pottera

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Už som to prečítala asi 5x a je to super... ale ta tradícia je absolútne nechutná”

Dovolená 3 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“iritujuce”

Krvavé proroctvo

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

LiviaCullen:

“malo kedy si prajem smrť postaví tak ako som si ju priala tu ale to tu poviedku pre mňa vyzdvihuje na piedestál pre mna”

S krátkosťou dychu si vysvetlil nekonečno

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

LiviaCullen:

“prečítané bez prestavky, miestami bez dtchu, s účelom na perách alebo so slzami V ociach... pre mňa je to TOP”

Lettered - v dopisech

Autor: Pir8fancier      Jazyk: ČJ

StormBringer:

“Ne úplně můj styl - moc řečí a málo děje. Předvídatelný průběh. Přesto objektivně vzato smekám před autorkou, že dokázala napsat něco uvěřitelného, ono ani to "plkání" nebylo vlastně vůbec špatné :)”

S krátkosťou dychu si vysvetlil nekonečno

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Bolo to dobré. ale viac krát sa mi to čítať nechce.”

Dovolená 3 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Zasmála jsem se 2x z celých 9 kapitol, už to nemělo šťávu ... bylo to dokonce horší než předchozí kapitola. Neuvěřitelně mi tam vadila Minerva a chování některých profesorů a ač vím, že je to parodie, tak tohle už nebyl ani náznak humoru.”

Všechno, co Harry kdy chtěl vědět o Pobertech (a bál se zeptat)... ((Nebo mu to někdo zatajil))

Autor: Rinoa      Jazyk: ČJ

StormBringer:

“Jedna z těch nejlepších povídek z éry Pobertů. Prvni kapitoly spíš průměrné, jenže pak se přede mnou rozehrál nádherně promyšlený příběh plný zvratů s množstvím téměř živoucích postav. Líbila se mi především rázně pojatá a hlavně ne-Mary Sue Evansová, tak trochu zlý Sirius a potterovský Potter. Plný počet nedávám, protože na můj vkus se postavy chovají moc dospěle a já bych u takové povídky čekala o dost víc puberťáckých výlevů a celkově víc naivity, nevyzrálosti a hlavně nezkaženosti. To je ale jen drobnost. Všem doporučuji :)”

Námluvy Harryho Pottera

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Úžasná záležitost, doporučuji jako oddychové čtení se zajímavým, neotřelým nápadem a příjemně plynoucím dějem, který nikde nezadrhává a dostává se přesně k tomu, po čem čtenář celou dobu touží. Ano, sladké to bylo, i když zažila jsem i sladšího Snapea a tenhle mi opravdu nevadil. Přidávám do své sbírky povídek "znovu k přečtení"! Opravdu pěkné :)”

Utajené, odhalené

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“PWP můžu, ale toto ne-e. :/”

Havran

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Skvělý námět s obrovským, ovšem nevyužitým potenciálem. Povídka by si zasloužila klidně dvacet, možná i třicet kapitol a pěkně rozepsaných. Jinak to bylo ale úžasně napsané, styl se mi líbil, takže se k tomu určitě zase někdy vrátím.”

Vráť sa kvôli mne

Autor: Nadin      Jazyk: SJ

Rulie:

“Sladké, ale nádherné :D”

Pohádka o nedokončeném polibku

Autor: emynn      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Pekne napísaná rozprávka”

Dovolená 2 aneb Bradavice opět dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Tohle už bylo trochu slabší, ale také jsem se zasmála, přesto 3”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Mě se to líbilo, když od toho nečekáte bůh ví co, je to vtipné, lehké počtení, které pobaví a zkrátí čas nudného čekání a myslím že o to v zásadě autorovi šlo. Uvidíme co poskytnou další 2 díly”

Stránky: