Komentáře - Prosinec 2015

Stránky: 

Sedm dní

Autor: Emily Waters      Jazyk: ČJ

Extasy:

“...”

Pandořino tajemství

Autor: Nimori      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Velmi vtipné :)”

Jak dlouho trvá naděje

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Ten konec... Ale jinak skvělé :)”

Lektvar pravdy

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Extasy:

“:)”

The Plant

Autor: thesewarmstars      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“,,,”

20 věcí, které jste bezpochyby chtěli vědět, ale báli jste se zeptat

Autor: Mathilda      Jazyk: ČJ

SSnape:

“...”

Evansovy děti

Autor: ???      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Povídku jsem četla s přestávkami na spaní tři dny. Chytla mě, chtěla jsem vědět, jak se to celé bude vyvíjet... Přiznám se, že jsem nic složitějšího, snad jen krom Tolkiena nečetla. Za to dávám bod navíc. Nicméně, moje romantická dušička nedostala co chtěla, ač to ze začátku vypadalo, že by mohla, aspoň trochu. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale takhle komplikovaný nemůže být ani Snape. Globálně vzato to možná působilo realisticky, nicméně zkuste se s někým bavit tímto způsobem. Někdy jsem zkrátka měla pocit, že se mě autor snaží přemírou složitých souvětí a komplikovaných rozhovorů zmást. Když to shrnu, do poloviny povídky jsem měla naději a respektovala složitý sloh, od druhé poloviny se to už nikam nehnulo... tedy až na ten SPOILER nerozbalený kondom KONEC SPOILERU což mi přišlo poněkud plytké, na to, co od celého příběhu čtenář očekává. Prostě a jednoduše, co se týče Snarry, mám ráda propracovaný děj, to jo, ale tohle zdlouhavé mrskání se, už znovu číst nechci. Dávám za čtyři, protože to muselo stát autora mnoho úsilí, protože se něco takového ve ff neobjevuje moc často a protože je to po stránce češtinářské opravdu propracované... A teď si jdu spravit chuť něčím hodně sladkým a dojemným.”

Potter

Autor: Water Mage      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“Škoda.ze druhý díl není dokončeny...”

In Every Life

Autor: lesyeuxverts      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

No, Hermiono!

Autor: wocicko      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Tohle musí být parodie, jinak to neumím vysvětlit. 2 body jsou jako odměna pro mě, že jsme to dočetla !!!!”

Agent bez minulosti

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

monika134:

“;-)”

Noc poté

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

monika134:

“;-)”

Sciencebros: Sázka

Autor: Tobinka      Jazyk: ČJ

monika134:

“;-)”

Spal já jsem s matkou alespoň jednoho z nich?

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

monika134:

“;-)”

Týmová záležitost

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

monika134:

“;-)”

V moci nepřítele

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

monika134:

“;-)”

Život za život

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

monika134:

“;-)”

Vždy si to bol ty

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

LiviaCullen:

“od tejto autorky som čítala už lepšie veci ale táto konkretná poviedka bola dosť slabá ... po pravde je to asi dva týždne od kedy som to čítala a moc si z tej poviedky nepamätám ...”

Jmelí

Autor: Forever then some      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“Kedysi som to začala čítať ale nepametám si už prečo som prestala ale teraz som sa k tomu vrátila a bola som s tím veľmi spokojná .. bolo to veľmi vtipné a celkom ma to chytilo ale neviem si teraz vybrať hodnotenie ... určite to bolo na štirku ale určite sa ktomu už nevrtim.... preto tri”

Exception to the Rule

Autor: Lux escapisms      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

Out of Azkaban

Autor: Laume      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“Sranda :-D”

Mine

Autor: tas      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

Logické důsledky

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Salome:

“Tak ona především není vůbec povídka, ale námět nebo skica. Na námět nebo skicu je to ale zas v závěru až příliš ukecané. Logiku to předstírá, ale nemá, jen dětský pocit ukřivděnosti a naprosté nepochopení podstaty dobra. Dobro totiž není oplátkou za dobro. Tím myslím logiku celého příběhu, jehož námětem by tato drobnost mohla být, i logiku konkrétní situace: souhlas, proč by všichni jen tak stáli? Proč by měl Voldemort věřit tomu, že Harry je mu rovnocenný? Možná by to mohlo fungovat jako skutečný příběh, kdyby byl vysvětlený vývoj Harryho, Severuse, důvody neporazitelnosti Harryho a důvěryhodnosti Voldemorta... Tohle všechno si dokážu představit, ale takhle? Jen to dává nový význam slovu nedotaženost.”

Avada Kedavra - Video

Autor: AlbinoBlackSheep      Jazyk: fanvid

Rulie:

“LOL”

Logické důsledky

Autor: Laume      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Naprosto logické ..... žádná pohádka :D”

Stránky: