Komentáře - Prosinec 2015

Stránky: 

Zimní zjevení

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“...”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“...”

Jediná noc

Autor: AdelleR      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“Nuda”

Získat srdce lva

Autor: Montana      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Když já nevím, námět dobrý, ale přijde mi, že šel vyzdimat líp”

Karmínový remienok

Autor: gravidy      Jazyk: SJ

ZJTrane:

“Nechápala som tie komentáre "nepáči sa mi to" a hodnotenie také vysoké... teraz to už chápem. Raz si to ešte určite prečítam, ale... nepáčilo sa mi to fakt nie... ale je to nezabudnuteľné...”

Získat srdce lva

Autor: Montana      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Harry je sice natvrdlý, ale ne tolik”

Zločin a trest

Autor: Ingrid      Jazyk: ČJ

Cora:

“Romance má tahle povídka (přinejmenším) dvě, přičemž ta mezi SS/LM má co do lásky a vášně až za hrob daleko větší grády. A pak je tu SPOILER! znásilňující Minerva, Severus označující Pána zla jako "tamten tentononc", Voldemort chroupající chipsy u rádia nebo třeba Lucius parafrázující scénu z Matrixu KONEC SPOILERU!. Nikdy jsem si neupravovala názor na povídku tak často; měnila jsem ho vyloženě po vlnách. První kapitolu jsem považovala za vtip, později jsem si říkala, že je to geniální - taková zvláštní směsice různých žánrů, která má ale vážně jiskru, a je originální a zábavná. A zhruba po půlce se povídka urvala z otěží nebo co. Příběh se začal nějak rozpadat, jednání postav už bylo dost podivné i na místní poměry, a ty absurdní dialogy a situace byly sice pořád absurdní, ale až na výjimky ztratily původní šmrnc. Čili poslední z těch mých vln bylo zklamání, ale celkově tuhle povídku nemůžu dost dobře šoupnout do středu, protože Zločin a trest je asi všelicos, ale průměrný ne. Hodnoceny kapitoly 1-41 a 51, zbytek jsem nenašla.”

Zimní zjevení

Autor: Mats Christiana      Jazyk: ČJ

Cora:

“Samotný závěr příběhu vnímám jako to vůbec nejlepší z povídky. Zpracování se mi celkově líbilo, ale setkání těch dvou se táhnlo jako žvejkačka.”

Získat srdce lva

Autor: Montana      Jazyk: ČJ

Cora:

“"Jsem vždycky tak zabedněnej?"/Harry... ano, jsi :)”

Velmi nebezpečné hry

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Cora:

“A proč vlastně ne...”

Snarry My Obsession

Autor: Extasy      Jazyk: fanvid

Cora:

“Krása.”

Zložár

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Cora:

“Výtečný nápad.”

Vždy si to bol ty

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Fleur Tera:

“Vážne som sa snažila, ale ja to asi nedočítam... Téma už stokrát písaná (čo aj autorka v úvode priznáva), nič nové, gramatické chyby (neviem čo robila beta).. Severus precitlivený, oddane milujúci už vo 4. kapitole.. ach jo”

Zajíček

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Rulie:

“chudáček Severus”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Rulie:

“skvělé, vtipné, námět perfektní .... :D .. je s podivem, že jsem na tuhle povídku nenarazila dříve.”

Malé lekce etiky

Autor: ioannina      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné”

Karmínový remienok

Autor: gravidy      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Kdyby některé části nebyly tak strašně patetické a nesnažily se být tak dramatické, až jsou skoro směšné, tak by to byla skvělé AU.”

Vítězství?

Autor: Veritas      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Povídka by to nebyla špatná, kdyby nebyla tak patetická, kdyby neskřípal sloh a kdyby hlavním hrdinou nebyl Potter, ke kterému mi tohle absolutně nesedělo.”

Stránky: