Komentáře - Prosinec 2015

Stránky: 

Le Petit Chat

Autor: A-Spirit      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Zas tak strašné AU to není. Kapitoly se mi hodně líbily, tak do první poloviny čtvrté. Ta část čtvrté byla opravdu výborná. Celkově se mi to tak poeticky líbilo.”

If You've A Ready Mind - Keď máš pripravenú myseľ

Autor: Maya      Jazyk: SJ

Adelaine:

“Mně se to líbilo, sice souhlasím s tím, že Maya by neměla psát slash a že prvních pár kapitol bylo vážně hodně vtipných, pak to střídavě víc a míň ztrácelo náboj, ale celkově se mi to spíš líbilo. Rozhodně víc, než třeba Světlo pod vodou.”

Draco Malfoy, It's Your Lucky Day

Autor: Faith Wood (faithwood)      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Jéé, to byla taková velice příjemná slaďárna. Vážně mi zvedla náladu.”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“Skvelá poviedka, ale k úplnej dokonalosti mi tam čosi chýbalo :)”

Nevyhnutelné

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“...”

Noční společník

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“...”

Legenda o Scios Totalus

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“...”

S krátkosťou dychu si vysvetlil nekonečno

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Mr. Robot:

“jedna z najlepšich veci, čo som na SK scene čitala!”

Zlom mě

Autor: Bella Malfoy-Stargens, Darkness deStination, sssnake      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Takové trochu uspěchané se mi to zdálo, na druhou stranu, příběh s takovým koncem nemůže být dlouhý, nesmí být dlouhý, to bych asi nezvládla, takže v závěru to bylo vlastně asi v pořádku.”

Nechtěné dědictví

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nemůžu se rozhodnout, jestli se mi chce nad nebohým Voldemortem a jeho 'omlouvám se' a 'je mi to líto' a vlastně nad jeho celkovým pojetím plakat nebo zvracet.”

Nevyhnutelné

Autor: Nade      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Zajímavá povídka - prví kapitola ve mě vyvolala teda pěkně nechutné představy, trochu mor pro lidi s živou představivostí. Sem tam postavy mimo charakter (mě to vážně nevadí) a možná kdyby to bylo delší a lépe rozpracované bylo by to ještě o lvl výše.”

Temné stíny

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Abigail Laukur:

“****”

Legenda o Scios Totalus

Autor: Elpin      Jazyk: ČJ

Abigail Laukur:

“*****”

Oheň a růže II

Autor: Abby a Domina      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Pro mě zklamání ..... oproti prvnímu dílu toto je slabý odvar a ani potrefená Parvati to nezachránila”

Oheň a růže

Autor: Abby a Domina      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Nehoda v hodině lektvarů sice není originální námět, ale vše ostatní prostě super - líbili se mi hlavní postavy i to jak se vypořádávají s nastalou situací :D”

Osudová sázka aneb Tvrdohlavá Láska

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Jsem přibližně v polovině a zatím je to bomba!! Po dočtení přidám edit :) EDIT: Bylo to nádherný, sladký a i díky snesitelné délce si to okamžitě přidávám na seznam mých hodně oblíbených povídek, ke kterým se jistě brzy vrátím.”

Thank you for loving me

Autor: andie      Jazyk: ČJ

liliane026:

“Pěkný, ale kromě krásného popisu zamilování se do Rema téměř žádný jiný děj”

Tragikomedie

Autor: Lejdynka      Jazyk: ČJ

liliane026:

“Naprosto dokonalý! :D :D :D”

Vzplanutí

Autor: Corgi      Jazyk: ČJ

Abigail Laukur:

“****”

Spuštění ochran

Autor: HPStrangelove      Jazyk: ČJ

Abigail Laukur:

“*****”

Evansovy děti

Autor: ???      Jazyk: ČJ

Abigail Laukur:

“*****”

Nechtěné dědictví

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

Abigail Laukur:

“***”

Utajené, odhalené

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

Abigail Laukur:

“****”

Získat srdce lva

Autor: Montana      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Dobré”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

belldandy:

“4, 5. Jan malý krok k dokonalosti. :) Tohle je rozhodně nejlepší drarry, co jsem dosud četla.. Pravda, jejich počet zatím stěží překročil prsty jedné ruky. :) Pomohlo mi to překonat takový můj trochu urážlivý vnitřní předsudek, že drarry je jen sladké čtení pro holčičky. (Při čemž já sama jsem takovou holčičkou, které by se tohle líbilo, zřejmě nikdy nebyla. :).) Hlavní hrdinové, Harry a Draco, jsou docela OOC. Ale je to ten případ, kdy mi u nich odklon od charakteru přišel odůvodněný a smysluplný. Spousta dalších postav (jako Molly, Snape, Ron) je docela přesně trefených. Největší slabinou (ale občas i silou) je Draco, který je chvílemi až příliš pokorný a melodramatický - za to ten půl bod dolů. Gary Stue Dula mi nakonec vadil míň než jsem čekala. Legrační je, že za hlavní pozitiva považuji to, co tu někteří jiní mají za slabinu. Nic ve zlém, Jacomo a Heredhether:) . Mohu-li si tedy dovolit parafrázovat. Plusy jsou: vyšší podíl násilí, sexu a milostných vyznání (Těch bych místy ubrala, ale povídám místy ...:) / A toho sexu zas tolik nebylo, snesla bych i víc. :)). A hlavně biologická přesnost milostných scén. Na to že to psal kluk jsem čekala i větší míru realističnosti. :) Má oblíbená kapitola je 59 - Draco pod vlivem veritaséra. :) A taky Snape v Epilogu mi přišel povedený.”

Stránky: