Komentáře - Listopad 2015

Stránky: 

"You're (not) real" HP|SS

Autor: RuataRu      Jazyk: fanvid

Rulie:

“....”

Vždy si to bol ty

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Mr. Robot:

“Vyborna vec, rozhodne odporucam kazdemu fanusikovi snarry a slashu, pomerne nova a neznama autorka s velkym talentom. Tato vec tu proste musi byt :)”

"You're (not) real" HP|SS

Autor: RuataRu      Jazyk: fanvid

Mr. Robot:

“"..."”

Žádný člověk není ostrov

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Rulie:

“... nápad skvělý .... ale čekala jsem z popisu víc než jsem ve skutečnosti dostala”

Noční společník

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Nejvíc na povídce miluji konec. :D Ten mohu číst pořád a pořád. 4, 5*”

Utvářet a měnit

Autor: Blueowl      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Samotný príbeh nie je ničím výnimočný alebo prekvapivý - už v prvej kapitole bolo jasné, ktorým smerom a v akej tónine sa bude uberať. Potter je až priveľmi dokonalý a geniálny a všetky problémy sa vyriešia až príliš rýchlo. Napriek tomu ma čítanie bavilo, hlavne niektoré zmeny oproti kánonu, ktoré pomohli príbeh vylepšiť. Druhú polovicu epilógu ignorujem. Bod navyše za skvelý preklad.”

Frost - Iron

Autor: Ann      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Drahá Ann, za tohle tě Valhalla rozhodně nečeká. Tohle je jednosměrná jízdenka do říše bohyně Hel. Že děláš psí kusy s Lokim a Tonym a naprosto nelogicky jim překrucuješ charaktery z minuty na minutu, jak se ti to zrovna hodí (o ději nemluvě), to bych ti snad ještě odpustit dokázala. Ale jak jsi zparchantila Jarvise, to je skutečná zvrácenost. A jako mnoho jiných autorů zaměňuješ sarkasmu a lehce přidrzlé vtipkování s hulvátstvím a trapností.”

Takhle by to nešlo, chlapci

Autor: SarkaS      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Skvěle napsané! Právě jsem objevila novou oblíbenou autorku. :-))”

Dárek nejcennější

Autor: Severka      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Until Proven

Autor: Tira Nog      Jazyk: ČJ

Rulie:

“Skvělá povídka, ze začátku se to četlo jedna báseň - já opravdu nemám problém s autorčiným pojetím Severuse a Harryho - ale některé části v 3/4 kapitolovky až do konce se mi zdály až zbytečně natáhnuté, ale na celkovém dojmu to neubírá”

Lonely King

Autor: Patoložka      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Nejlepší! :-) Nutně potřebujeme velké, kvalitní ftky, abychom mohli našeho českého Thorina obdivovat. :-D”

Jen dva prstíčky

Autor: Cwelf Flastr      Jazyk: fanart

belldandy:

“Cwelf Flastr, český Kili.”

Lonely King

Autor: Patoložka      Jazyk: fanart

belldandy:

“A teď mi řekněte, jestli přes cosplaye není Pataložka profesionál? Schválně, kdo ji v tom Thorinovi poznal?”

Takhle by to nešlo, chlapci

Autor: SarkaS      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Whelp II.

Autor: jharad17      Jazyk: SJ

Rulie:

“V podstatě stejně nemastné neslané jako první díl, ale tady už byly světlejší chvilky, pokud by ator/ka psal/a dál, tak by časem by to mohlo být lepší ...”

Malý poklad

Autor: Amater      Jazyk: ČJ

lia:

“:)”

Whelp!

Autor: jharad17      Jazyk: SJ

Rulie:

“nevím asi jsem ovlivněná lepšími povídkami na téma Sevitus - za mě průměr, uvidíme jak dopadne pokračování”

Harryho nový domov

Autor: kbinnz      Jazyk: SJ

Rulie:

“Možná to má vážné chyby, ale já MILUJU Snapa, který se snaží hrát ďábelského zlého netopýra, ačkoliv Harryho chránil až s Mrzimorskou oddaností :D... a jak se ujišťuje, že má hrůzostrašnou auru :D :D bavila jsem se od začátku do konce ...”

Harryho prvý trest

Autor: kbinnz      Jazyk: SJ

Rulie:

“Když se to vezme opravdu jako prolog je to geniální :D”

Nepodceňuj sny

Autor: Extasy      Jazyk: ČJ

LiviaCullen:

“pride mi to celkom zmatene”

Nechtěné dědictví

Autor: Majka      Jazyk: ČJ

lia:

“pěkná povídka, uspěchaná, ale dobrá”

Můj kocourek

Autor: Lady Corten a Exa      Jazyk: ČJ

lia:

“moc pěkné”

Špatnosti

Autor: Juxian Tang      Jazyk: ČJ

Cora:

“S definitivní platností tu starou pijavici nesnáším.”

My Immortal

Autor: Tara Gilesbie      Jazyk: ČJ

Cora:

“Nemohla jsem odolat :). Svým způsobem tohle fascinující opravdu je; i přes to gramatické obludárium jsem se dostala asi do čtvrtiny. Dobrá polovina textu nedává smysl, druhá více méně dává a je ještě horší. Víc to pitvat nemá cenu, proč taky. Několikrát mě napadlo, že tohle ohodnotit nulou asi dost dobře nejde, když se směju často a nahlas... Jako parodii to ale osobně brát nechci, protože by to nebylo fér vůči všem těm krásným, smysluplným a propracovaným povídkám, které číst je balzámem pro duši.”

Veselý večírek™

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Cora:

“*”

Stránky: