Komentáře - Listopad 2015

Stránky: 

S pozdravem

Autor: Brilant      Jazyk: ČJ

DestielAngel:

“...”

s e c r e t [•]vampire!Draco•Harry[•]

Autor: SciFiNerd92      Jazyk: fanvid

DestielAngel:

“Super”

S Cowleyho požehnáním

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

DestielAngel:

“...”

Paní Pána zla

Autor: paxleena      Jazyk: ČJ

DestielAngel:

“nechápem”

Takhle by to nešlo, chlapci

Autor: SarkaS      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Skvělá jednodílka. Trochu jsem měla sice problém, smířit se s tím, že jsou ti dva stejně staří, ale rozhodně jsem se pobavila :D”

Noční společník

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Jako jo, těšila jsem se, až po eposu Čajová sága přejdu na něco, co by mohlo být aspoň trochu romantické, ale tohle bylo tak nějak moc i na mě. Anebo za to právě může ta předchozí povídka, že mi to připadá, jako kdybych šla z extrému do extrému. Taky se mi líbil námět, ale vůbec by tomu neškodilo mnohem delší zpracování a tím myslím opravdu delší. Věřím, že by to pak působilo sice romanticky, ale i víc realisticky. Fakt nevím. U jednodílek člověk nemá šanci se do toho pořádně vžít, a když se tam toho stane tolik, tak mu to pak přijde nepravděpodobné.”

Vždy si to bol ty

Autor: Sonka      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Autorka se ohání tím, že jde přece primárně 'o vztah Harryho a Severuse a proto kašlat na malichernosti'. (Což je výrok, za který by měl být jakýkoli autor veřejně pranýřován, ačkoli žádného skutečného autora by taková hovadina nikdy ani nenapadla.) Takže ve finále tu mám před sebou něco, co naprosto postrádá logiku a když jenom trochu zapojím mozek, tak vidím celek s dírami velikosti Grand Canyonu, který se postupně hroutí sám do sebe. Ten 1 bod je za celkem dobrý sloh.”

Made the Right Choise

Autor: Black Rose      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“Milujem Harrymort, ale toto nie!”

Noční společník

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak tohle není můj šálek kávy. Celou dobu jsem protáčela oči. Nemám problém s nápadem, ale s formou jakou je podán. Nehorázně melodramatický Potter, Snape, který tvrdí, že nikdy nebyl, není a nebude příjemný, ale tady cukruje jako holoubek... Ne, nelíbí se mi to.”

A rána jsou zde stejná

Autor: Mandragora      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“Výborná vec!”

A is for Awkward - fanart

Autor: someoldcat (acatnamedeaster)      Jazyk: fanart

Mr. Robot:

“...”

A Ghostly Boy – Přízračný chlapec

Autor: lastcrazyhorn      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“Nie som žiadna citlivka, ale táto poviedka na mňa hlboko zapôsobila. Veľmi smutné.”

Iliuzija

Autor: Aliya Midnight      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“Som vážne rada za akékoľvek poviedky na tento fandom a hlavne s týmto párom. Milujem Hannigram a mrzí ma, že viac autorov nepíše poviedky na tento pár. Preto si veľmi vážim tvorbu Aliye Midnight.”

Zatímco jsi spal

Autor: Lady Corten      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“:-/”

Snarry My Obsession

Autor: Extasy      Jazyk: fanvid

Mr. Robot:

“Perfektne zostrihané.”

V hodině duchů

Autor: Emynn      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“...”

Za tmy

Autor: Smaragd Grun      Jazyk: ČJ

Cora:

“-”

If You Are Prepared III: Come What May

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

Cora:

“Asi nejvíc se mi líbila tahle poslední část, ale krásné jsou všechny tři. Povídka je postavená převážně na vnitřních monolozích, a v nich taky vidím sílu celého vyprávění. Severusovo věčné hudrování, vážně vtipné myšlenkové reakce na mnohdy nevtipné momenty, emocionální schovávačky a rádoby věcné smíření s nevyhnutelným... Užívala jsem si to moc, byla to paráda. A co se týče konce - v povídkách, které mě chytnou, mi hodně záleží na tom, aby byl nepřeslazený, v rámci možností jednoznačný, a zcela určitě "dobrý". A přesto je závěr If You Are Prepared jedním z nejlepších, jaké jsem kdy četla. Zasáhl mě dost, to je pravda, ale stejně tak jsem přesvědčená, že jinak to dopadnout prostě nemělo. Za sebe bych možná poupravila znění Harryho dopisu novinám, ale jinak bych snad vážně nezměnila ani písmenko.”

If You Are Prepared II: The Boy Cannot Know

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

Cora:

“*”

If You Are Prepared I: The Truth about Harry

Autor: Cybele      Jazyk: AJ

Cora:

“*”

Zatímco jsi spal

Autor: Lady Corten      Jazyk: ČJ

Cora:

“Nekomplikovaný příběh s jednoduchou zápletkou, ve které skutečně "čas letí nezastavitelnou rychlostí", a kde snad ani není proč nedopřát všem veškeré štěstí světa. A Ronald, který tady vystupuje jako obstojný kus vola, ať se třeba po. :)”

Mistr a vlk

Autor: ntamara      Jazyk: ČJ

Cora:

“Proč mě Mistr a vlk příliš nedokázal vtáhnout do děje, říct neumím. Dost ale oceňuju nápad i zpracování. 3+.”

Jak Draco Malfoy přestal být hetero

Autor: Faith Wood      Jazyk: ČJ

Mr. Robot:

“...”

Čajová sága

Autor: Telanu      Jazyk: ČJ

Extasy:

“Nuže, kde začít? Dlouhá povídka by si asi zasloužila trochu delší komentář, tak se o něco pokusím. V první řadě uděluji metál překladatelce. Medkové by určitě čuměli na drát, kdyby si Čajovou ságu přečetli. A neméně Rowlingová, což se spíš vztahuje přímo k autorce. Zprvu jsem měla obavu z těch cca 700 stran, které na mě čekaly a hlavně jsem si zakázala tomu podlehnout, jako třeba Elysejskému klíči, jenže, knihy jsou prostě nevyzpytatelné a dřív, než se člověk vzpamatuje, už v tom lítá. Příběh je do detailu propracovaný, děj se rozmanitě zaplétá, všechno do sebe zapadá atd. atd. Opravdu té povídce nemůžu nic vytknout, tedy až na jednu věc, ale to už je spíš osobní. Možná SPOILER Nevím, ale jsem sama, kdo čeká, i přestože jde o Snapea a Harryho vždycky na něco víc? Něco, aspoň o trochu uspokojivějšího, než... že spolu dokážou vůbec mluvit a souložit? Ještě po téměř třech letech tajnýho scházení? Ano, jde tam o víc, v podstatě se nám to autorka snaží přehazovat neustále, ale... To je to zatracené ale, které prostě musím napsat, i když ho nedokážu dost dobře vysvětlit. Sedmisetstránkové čekání na "něco", co stejně nepřijde a vy to v podstatě dopředu víte. Upřímně mě to štve, jsem zkrátka romantická duše a jedno blbý "miluju tě" aspoň z Harryho strany by Snapea určitě nezabilo. No, asi konec SPOILERU. Každopádně je to skvěle napsaná a přeložená věc, ke které se asi jednou i vrátím, milostné scény byly naprosto úžasné a někdy mě fakt trnulo ze všech těch nečekaných událostí. Pět všemi deseti :D”

Noční společník

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Skvelé. Presne na niečo také som dnes mala náladu. Nehovorím, že je to dielo storočia, ale keď sa momentálna strašná nálada stretne s poviedkou, ktorá dokáže pobaviť, rozosmiať a upokojiť, ťažko hodnotiť priemerne. A nabudúce viem presne kam kliknúť a opäť bude všetko v poriadku :)”

Stránky: