Komentáře - Září 2014

|<  >|

Já na tom dělám - Doctor Who fanvid

Autor: Feinobi      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Parádní video. :D 9. doktor je pro mě jediný doktor. :) Na 10. jsem si nedokázala zvyknout a k 11. se nebudu vyjadřovat vůbec.”

Sám na vode

Autor: MadLori      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Co na to říct. Skvělý potenciál, který padá na zpracování. Není to špatné, to vůbec ne, ale mohlo to být o dost lepší.”

První hádka

Autor: Ntali      Jazyk: ČJ

shadow:

“Nechala jsem se nalákat slůvkem slash. Ten to tedy neobsahuje. Slyšet jak Doktor a Rose vypouštějí tyhle věty z úst, briskně sahám po ovladači a přepínám na jiný kanál.”

První hádka

Autor: Ntali      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Hehe, to je parodie, že jo? :-D”

První hádka

Autor: Ntali      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Chci pořádnou mačetu a autorčinu adresu. Ráda bych jí svůj názor vysvětlila ručně.”

Dobrá koupě

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

shadow:

“Já už si ji pamatuju snad i nazpaměť :D”

Dobrá koupě

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Ale to bylo roztomilé. :D”

Amber

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Tohle rozhodně není obvyklá sladká snamionka.///Těžká pohodovka. Chytrá a příjemná. Doporučuju když má člověk den blbec.”

Dobrá koupě

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

Anonymka SS:

“Moc se mi líbí, ráda se k povídce vracím ;-)”

Marvel | MCU

Autor: lim      Jazyk: fanvid

Sargo:

“:-D”

Bylo nás... čtyři

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

shadow:

“Tahle Roderikova povídka a hlavně její pokračování Zděšený kvil pěnkav ve mně vyvolala nejvíc emocí a lituji, že ve svém okolí nemám nikoho s kým to probrat. Jsem šťastná, že nezažívám a snad ani nezažiju takhle zničující lásku. Nevím, jestli budu mít do opětovného čtení ještě někdy chuť.”

O učiteli, jabloni a draku

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

shadow:

“Ta pohádková forma mi vůbec nesedla.”

Tak copak nás trápí?

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

shadow:

“...”

Dva druhy sejra

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

shadow:

“Už to nebylo takové jako v Tak copak nás trápí? a nějak se nemůžu smířit s tím koncem. Přesto se mi příčí dát trojku.”

Dobrá koupě

Autor: Minx      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“=)))”

A Steamy Romance

Autor: alisanne      Jazyk: AJ

jesssnape:

“...”

Amber

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Regi:

“Amber patří k tomu druhu povídek, které ráda čtu a vyhledávám je. Líbí se mi styl, jakým KattyV píše, postavy jsou živoucí, uvěřitelné. V Amber je vše, co mám ráda. Jemný humor, lehké tajemno, zápletka s nezbytnou dávkou temnoty. Věřím, že časem dojde i na přiměřené množství romantiky. Příjemná je pravidelná aktualizace. Povídka začala vycházet také na http://silenesuple.blog.cz/ kde ji najdete doplněnou množstvím ilustrací z vlastní dílny KattyV. EDIT PO DOKONČENÍ: Na přiměřené množství nesladké civilní romantiky s příměsí humoru došlo. K povídce se budu moc ráda vracet.”

Naháči, chlupáči a vanilka

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

shadow:

“Jedna z mála povídek po které sáhnu, když mám chuť si přečíst něco dobře napsaného se silným příhěhem. 5+”

Sedmdesát procent

Autor: Lord Roderik Galant      Jazyk: ČJ

shadow:

“Danovo prozření, jestli se to tak dá říct, je skvěle napsané. Jindřicha jsem měla mnohdy chuť praštit. 4/5”

Good Boy

Autor: Gudrun      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Povídka sice není dokončená, ale to veskrze nevadí, dá se číst i tak, protože nemá žádný skutečný děj. Prostě si jen Steve hraje se svými... hmm, časem třemi psi. To už má zdá se celou smečku. :-D Možná bych i dala pětku, ale to neustálé ujišťování, jestli je Tony v pohodě a spokojený, mi leze na nervy a s přibývajícíma kapitolama je tam častěji a častěji.”

Len jeden bozk

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Velká_koule_chaosu:

“Takové roztomilé. :)”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Sám na vode

Autor: MadLori      Jazyk: SJ

Heredhether:

“Jauvajs, znovu ta agónie, a to jsem to už znovu číst nechtěla! Ale byla jsem zvědavá, jak to na mě bude působit v překladu. Pravda, překlad tomu v mých očích ubral na kvalitě i síle, a po letech od přečtení originálu mi to místy připadá přehnaně melodramatické a zbytečně moc to s tou tragédií tlačí na pilu. Ale povídka je to krásná a v Johnlock FF významná (protože je profláklá) - i proto mě docela mrzí, že se jí nedostalo kvalitnějšího překladu do ČJ. Slovenský překlad byl trošku kostrbatý, ale v místech, kde se jeho autorka (podle mého názoru) do děje víc vžila, šla kvalita nahoru. Nojo, je to asi na hlavu, ale vlastně Sherlockovi závidím.”

Amber

Autor: KattyV      Jazyk: ČJ

Salome:

“Zajímavá povídka, která kombinuje nepřeslazené náznaky (zatím?) romantiky a humor s temnějšími tóny - zatím spíše ale tušíme, než víme. Hodnocení si nechám, až přečtu. Zatím ale baví. Hodně.//Povídka je dokončena, je čas na souhrnné hodnocení: Námět není nijak zvlášť originální, ovšem je doplněn mnoha velmi originálními detaily. Jazyk je civilní, a přesto poetický (doteď nechápu, jak to Katty dokázala), formálně nadprůměrné. Struktura příběhu je logická, klasická. Líbí se mi i kompozice kapitol; autorka (příliš) nezneužívá cliffhangery, snaží se, aby každá kapitola měla jednotící myšlenku. Líbí se mi doplňování písničkami a ilustracemi, které nádherně dokreslují atmosféru každé kapitoly. Z hledika logiky není co ději vytknout, příběhem se proplétá více linií, které se podaří všechny logicky spojit a uzavřít. Postavy jsou uvěřitelné, všechny jsou v rámci možností svých charakterů (i když výrazně kladněší, než je vidím já :), vlastní postavy jsou živé, pravděpodobné. Když tak přemýšlím, co bych vytkla (abych jen nechválila) - tak snad právě zlo mohlo být více temné, ne, že by příběh neměl okamžiky nejistoty a napětí, jenže já jsem možná až příliš byla ukolébaná do pocitu, že to všechno dobře dopadne. Ale to můžete brát samozřejmě i jako klad, záleží na nátuře. Celý příběh je totiž přímo nabit pozitivní náladou, naprosto neuvěřitelně se Katty podařilo pozitivně vidět i pohřeb. Miluju laskavost Amber, miluju svět a okamžiky, které zobrazila. Takže: originalita zápletky - 3, styl - 5, formální stránka - 5, struktura - 5, postavy - 5, děj - 5, přesah sdělení - 4, osobní obliba - 5; celkem 4, 7.”

Sám na vode

Autor: MadLori      Jazyk: SJ

Benny:

“Slovenská verze upřednostněna pouze kvůli dřívějšímu vydání.Vlastně nevím, já se v těhle srdceryvných sklonech nenacházím.První část..no přetrpěná a líbil se mi až John a ne tak konečná scéna se Sherlockem.Ten jakýsi dodatek jak pokračuje život bez Sherlocka byl pro mě zbytečnost.3+”

|<  >|