Komentáře - Srpen 2014

|< 10  >|

Would you die a virgin?

Autor: Demonsblade      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Ne, nic extra to není. Jen taková mini-hříčka, ale povedená. Podle mě lepší tři. Kdybych se všemi trojkami, co rozdám mohla být takhle spokojená ... / EDIT. Zvyšuju hodnocení. Jestli si můži dovolit zaparafrázovat Reného: Když se podívám čemu všemu jsem dala trojku... tak musím. Podle mě je skvělá. Originální svou dialogickou formou. Lehká, vtipná, jiskřivá konverzačka. V případě chmuru či trudu můžu aplikovat klidně i opakovaně. :)”

Would you die a virgin?

Autor: Demonsblade      Jazyk: ČJ

Brokolice:

“Takový lepší průměr, vtipná a krásná, na zlepšení nálady, vyvolá úsměv na tváři :-)”

Tolik se ti po mně stýská?

Autor: Calligraphy      Jazyk: ČJ

Brokolice:

“Miluju tuhle povídku! Délka je tak akorát, a napsána i přeložena je mistrně. Nevím, jak se ještě vyjádřit, v povídce panuje atmosféra, která se nedá v komentáři vysvětlit. Pro mě skvělé dílo, ke kterému se stále vracím.”

Vices

Autor: gunboots      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Je mi líto dávat jenom trojku, protože se tu Loki chová normální - a to je vzácná věc - ale zase na čtyřku to myslím není. Nemá to žádný větší nápad.”

Surprise, bitch

Autor: Donya      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Pro mě dost uvěřitelná Loki Mpreg povídka, vážně. Připouštím, asi nejsem moc náročná, ale oprati tomu co jsem zatím už přečetla... Tohle je rozhodně na pětku, ač je to krátké.”

Loki gets a baby shower

Autor: burning_nova      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Kulturní rozdíly jsou svině. :-D”

I Didn't Know I Was Pregnant: Loki Odinsson

Autor: nev_longbottom      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Dnes jsem slíbila, že budu na FFD vkládat každou hovadinu, co přečtu, abych je pak nehledala, když o nich mluvím (netěšte se, když čtu, tak i deset povídek denně. :-D), takže tohle je jedna z nich. A je to... ale zase je to jiný způsob jak se vypořádat s Mpregem.”

Jeden večer na ministerstvu

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Dudley Dursley and the hogwarts Letter (the Top of the Pops Remix)

Autor: kindkit      Jazyk: AJ

finde:

“milý příběh, ale snadno zapomenutelný, zajímavý pro obrácené reálie”

Střípky lásky

Autor: Mania Dardeville      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Jeden večer na ministerstvu

Autor: Maeglin Yedi      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Co říct, míra mého sebepozorování naznačuje, že evidentně zkrátka miluju povídky, kde je někdo pod vlivem. :) Kdysi jsem si už takhle naprosto bezprostředně užila snack "Anální zábava a Ráno poté" a tahleta drarry je při tom, dle mého pocitu, zkrátka a jednoduše lepší! Možná to je chybné nastavení hlavy, ale mě se právě tento způsob sblížení dvou mužských postav, zdá uvěřitelnější než většina jiných. Sežrala jsem to skoro všechno i s navijákem, ten jejich společný velký odvaz, akorát POZOR SPOILER se mi zdálo, že na dva chlapíky, co nemají žádné sexuální zkušenosti a minimálně jeden z nich si do teď myslel, že je heterosexuál si počínali před tím nedotaženým sexem nápadně zkušeně KONEC SPOILERU. Věřila jsem jim, pobavili mě, vzrušili, zkrátka ... Je z toho vedle Kalamity Jane nedávno přeloženého "V dopisech", má současná nejoblíbenější drarry jednorázovka. Kdo ví, kdybych na takovouhle drarry narazila kdysi na začátku své slashové kariéry, možná je ze mě dnes drarry shipper. :)”

None the wiser

Autor: sillk      Jazyk: AJ

finde:

“Porthos je dokonalý”

Home Again, Home Again

Autor: pir8fancier      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Poslední, dá se říct, že skoro nezávislé pokračování Lettered. Mám autorku ráda, a třebaže to není žádné vrcholné dílo a měla bych k tomu pár výhrad, líbilo se mi to docela dost.”

Lush Life

Autor: pir8fancier      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Přidávám sem pro zájemce pokračování Lettered (Lettered - V dopisech). Stále platí, že mám o této autorce docela vysoké mínění. Pár věcí mi tu malinko nesedělo, ale vesměs se mi to hodně líbilo a na drarry obzvláště. Zajímavý poznatek je ten, že až po přečtení tohoto pokračování jsem si uvědomila, jak se mi líbí Lettered jen tak o samotě:).”

Lettered

Autor: Pir8fancier      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Tohle je výborná autorka a skvěle umí psát. Co začíná jako typické nezáživné dopisování, přeroste ve víc. Hodně líbilo a myslím, že to aspiruje na jedno z nejlepších drarry.// Zvyšuju hodnocení, protože vážně je to pro mě povídka na tento pár, co se mi líbila snad nejvíc, navíc její pokračování, ač nedosahují kvalit této původní, jsou také velmi pěkné. Čtyřku si nechám pro ně:)”

Cambiare Podentes – Madurare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

Anonymka SS:

“Tuhle část povídky mám taky ráda, ale platí to samé co u první, je to moc dlouhé, bohužel”

Brumbálův mistrovský plán v 21 bodech

Autor: anitaray      Jazyk: ČJ

Anonymka SS:

“Vtipné a dobré :-D”

Beze slov

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: ČJ

Anonymka SS:

“Povídka se mi moc líbila ;-)”

Anální zábava a Ráno poté

Autor: Isis      Jazyk: ČJ

Anonymka SS:

“Četla jsem to už hodně dávno, ale pamatuju si, že mě to celkem pobavilo ;-)”

Sedm dní od Remusovy smrti

Autor: xylodemon      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Myslím, že se mi stala klasická čtenářská chyba. Od téhle povídky hodně očekávala a ona, ne že by byla špatná, ale ... zklamala mě. :( Doufala jsem ve víc. Ne, to ne, spíš jsem očekávala, že jí budu víc věřit. Ona je taková přehnaná, což může být .. wau ... ale ... já ji nevěřila tolik, kolik bych chtěla.”

Návrat domů

Autor: Salazaret      Jazyk: ČJ

Anonymka SS:

“Povídka se mi moc líbila a ráda se k ní určitě vrátím ;-)”

Cambiare Podentes: Invocare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

Anonymka SS:

“Miluju tuhle povídku, ovšem je strašně moc dlouhá na můj vkus. Určitě by se dala zkrátit alespoň na polovinu. Nedávno jsem se k ní po dlouhé době zas vrátila, zaujala mě stejně jako na poprvé ;-)”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

Anonymka SS:

“Velmi dobře napsané. Sice depresivní, což moc nemusím, ale jinak fakt dobrá povídka. Rozhodně se těším na další povídky od této autorky ;-)”

Odlesk západu tvého slunce

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Hodnocení této povídky jsem vážně dlouho odkládala. Nemám k ní totiž s jistotou tak bezprostředně kladný vztah jako třeba k Jabloňovému květu. Mám ovšem dojem, že to vlastně není povídkou samotnou. Ve skutečnosti jsem totiž skákala radostí vždy, když si McCoy zabručel, jak hrozní ti vulkánci jsou, případně když se nějak projevovali přímo ti vulkánci. Šla jsem s příběhem, když McCoy a Sarek společně sdíleli své trauma. Jenže ... ten sex tam pro mě byl tentokrát tak nějak navíc. Číst za takových okolností slashovu povídku, to je jako dívat se na muzikál a mít za to, že jsou tam navíc ty hudební scény. Nebo jako se dívat na kung-fu film a přetáčet bojové sekvence. Jestli to cítíte takhle, tak evidentně prostě nejste cílová skupina. Myslím, že v mé hlavě k sobě McCoy a Sarek zkrátka nepatří stejně bezprostředně jako třeba Kirk a Spock. Při tom se mi líbilo, jak se starosvětská McCoyova morálka snažila domluvit se Sarekovou logikou. A nevím, jestli nebudu za masochistu, ale fakt se mi líbil konec. SPOILER! On je to (narozdíl od toho Jabloňového květu) takový víc typicky "lanevrovský konec", ale doznávám, že speciálně tenhle konec ve stylu - potkali jsme se, ale teď je čas jít svou cestou - se mi moc líbí. Hodnocení: 4/5”

Provázky moci

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Klišovité? Ano, ale zdaleka ne až tak klišovité jako si Lanevra myslí. :) Zábavný příběh s dobře vystihnutými charaktery, což mi už přijde jako typická Lanevřina přednost. nejvíc mě to bavilo v poslední třetině. Takže jediný důvod, proč tomu nedávám čistou čtyřku je, že "Světla a stíny na Malfoy Manor", která vycházela s "Provázky" zároveň, jsem měla ještě raději. Hodnocení: 3-4”

|< 10  >|