Komentáře - Srpen 2014

|< 10  >|

Legolasovo dětství

Autor: Silverin      Jazyk: ČJ

shadow:

“Moc hezký úvod k povídce Rozkvétání.”

O tatíčcích a učení

Autor: Silverin      Jazyk: ČJ

shadow:

“Až parodie - takže pro mě opět trochu boj.”

Noc poté

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

kami:

“Je to preslash, hoci "jednostranný". V tomto prípade by bolo vhodné pokračovanie.”

Hand in Glove

Autor: Miss_Morland      Jazyk: AJ

finde:

“zajímavé”

The Benefits of Legilimency

Autor: K8BNimble      Jazyk: AJ

finde:

“je úžasné, co můžeme provádět svým literárním postavám”

Nejlepší anglická lučistnice

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

kami:

“Milé, ale to je asi tak všetko.”

Steve & Tony | Say When **Iron Man 2 AU**

Autor: ann2who      Jazyk: fanvid

kami:

“Vzhľadom na to, že to bolo kvalitne zostrihané, tak dlhé sa mi to nezdalo ani trochu. Ešte dobre, že tí herci nehrali len v jednom filme.”

Steve & Tony | Say When **Iron Man 2 AU**

Autor: ann2who      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Je to dlouhé, a to tak, že hodně, ale domnívám se, že zápletka za to opravdu stojí a vřele doporučuji ke shlédnutí. Také děkuji jedné z článek skupiny OpenSlash, že toto video sdílela. Já nemám ráda Kapitána Ameriku, ale tohle video je prostě skvělé.”

Would you die a virgin?

Autor: Demonsblade      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“3-4”

Týmová záležitost

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

kami:

“Pre tentoraz zabodovala Black Widow a Clint.”

Greater Lights

Autor: Mikhail      Jazyk: ČJ

kami:

“Som spokojná. Prekonalo to všetky moje očakávania. Koniec mi neprekážal, len som si pri ňom uvedomila dávno jasnú vec. Mužské postavy v slashi sú (svalnaté) ženy. Ale páčilo sa mi to. Je to dávno, čo som prečítala "kapitolovú" poviedku a myslela som, že sa mi to už ani nestane, ale stalo sa to je dobré znamenie.”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

Desire:

“Mě se to líbilo. Konec byl skvělý a hezky se to četlo. Také depresivní ale zajímavý nápad.”

Loki si poradí

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

kami:

“Tak to sa podarilo. Správne vety v správnu chvíľu.”

Z růže květ

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

kami:

“Tak toto Loki nedomyslel. :D”

Každá příchuť fazolek

Autor: Erin LaCroix      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Tohle byla pro mě zajímavá povídka. Přestože bych měla výhrady k chování Brumbála a Harryho, tak mě autorka neskutečně zaujala vylíčením Luciuse. Líbí se mi, že se zde neotočí o 180 stupňů, že nezačne trpce litovat všech svých zlých činů, které kdy provedl, ale zůstane svým. A zůstane prospěchářským bastardem ochotným jít za svým i přes mrtvoly, neodkloní se od svých cílů, i přesto že se zamiloval. A co je ještě víc neobvyklé, že nechala Luciuse takového, přesto neudělala Harryho, ani jiné postavy zlými. Bonus navíc je to, že ve mně povídka dokázala vyvolat ten pocit, kdy hlavní postavy zároveň nesnášíte a zároveň jí nepřejete nic zlého... A to já si velmi užívám. Hodnocení možná spíš subjektivní, ale zařazuji si ji rozhodně k těm povedenějším harrylu. (Přečten originál, překlad je úplně na začátku.)”

Good Boy

Autor: Seraphyn      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Sakra, zase mám pocit, že jsem četla asi jinou povídku. No dobrá, jde o relativně vzrušující PWP, ale to mi přijde, že je tak vše. Navíc je tam oblíbený motiv znásilnění, které se nakonec všem líbí a všichni jsou s výsledkem více méně spokojení... Na druhou stranu, co jiného by se dalo psát na tento pár, že?”

None the wiser

Autor: sillk      Jazyk: AJ

Mariella:

“:)”

Would you die a virgin?

Autor: Demonsblade      Jazyk: ČJ

Mariella:

“Lehké, úsměvné. :)”

Would you die a virgin?

Autor: Demonsblade      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Líbilo, milé, jednoduché, co víc si přát”

Draco

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Dobře napsané, ano, ale... číst opět povídku na téma "Zavřeme Pottera a Snape do jednoho baráku a počkáme, co to udělá" mě k nadšenému skákání nedonutí. V Potterovi asi už nejde napsat nic originálního.”

Invaze rušivých elementů

Autor: Tess      Jazyk: ČJ

Anonymka SS:

“Ze začátku mě to strašně bavilo, Mařky byly prostě boží :-D Akorát ten boj s Voldemortem a k tomu Pikachu v mixéru, to mi přišlo až moc ujetý. Což mi ve výsledku zkazilo celkový dojem z povídky, jinak bych dala vyšší hodnocení. Škoda :-/ Suvenýry, co si postavy odnesly, byly také super, zvlášť ta kniha od Severuse :-D”

Que Sera

Autor: illwynd      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Náznak toho, že by se mohlo jednat o Avengers nebo cokoliv tématikou podobné, jsou tam ve své podstatě jen v tom, že Loki je Odinův syn a Thorův bratr (což tak v mytologii tak docela samozřejmě není). Je to spíš takové moderní převyprávění... pojetí... vysnění... navázané na mytologii.”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

pajka:

“Po delší době něco originálnějšího. Jo, je to depresivní, ale přesto (nebo právě proto ?) mě to opravdu zaujalo. Určitě si přečtu i další povídky této autorky. Já si to řadím ke svým top, zvláště, pokud je to skutečně autorčina prvotina.”

Loki's Precious Brood

Autor: madwriter223      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Ano, s Avengers má ta povídka máloco společného (mám dojem, že to je nešvar spousty povídek oficiálně zařazených pod Avengers), ale je to vážně povedené. Vážně i nevážně o Lokim a jeho bájných dětech.”

|< 10  >|