Komentáře - Srpen 2014

|< 10  >|

Nightmare

Autor: x      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Tak nevím, po větě: "Loki se jen přiblížil k posteli, ke které byl Tony svázán, pomalu se naklonil k jeho hlavě a zašeptal: "Tebe!" A dlouze jej políbil na rty." mne opět napadá, že bych měla výrazně snížit nároky na kvalitu českých povídek. Nebo je to možná tím, že Vločka a Existence od Eonah je slohově o tolik lepší... zatra, i obsahově, vážně jsem o ní řekla, že je to klišé?// Hmm, dobře, přečtu si i pokračování, jen abych věděla, jak to autorka hodlá ukončit. Takovou povídku napsala jedna z nejslavnějších českých HP ff spisovatele a její konec se těžko překonává, leda tak okopíruje. // Ale čert to vem! Nebudu čekat na pokračování nebo konec. Je to jak povídky od Anonyma, hrozné už od počátku a s přibývajícími kapitolami to může být jenom horší. // Tak jsem nakonec přečetla i pátou kapitolu, je to tam tak podivně zařazované, že jsem si ji do teď ani nevšimla a "Tony se povalil na postel a rozbrečel se taky"... c-co-cože to udělal? Povalil se a pak rozbrečel? To je nejen OOC, to je hlavně špatně napsané. // Mimochodem, jméno povídky je typické nomen omen; je to noční můra pro postavy i pro čtenáře.”

Nightmare

Autor: x      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle je parodie, že jo? Že jo?! Loki a Tony jsou menstruující uřvané hysterky s IQ nanejvýš tak 10. Odine, proč?”

Hobití lekce

Autor: Irith      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pěkné.”

Loki si poradí

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Benny:

“Autor mě překvapil.Tahle ff bavila, trojka je málo, na pětku ten fandom tak nežeru, tudiž kompromis.A hodně dlouho nedostanu nahého asgardského boha promenadujícího se v noci po NY. :-D”

Nejkrásnější vzpomínka

Autor: Ferry      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Za zradu se pyká

Autor: Caph      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“ne, ne, ne... ááá... řekla jsem si, že když to přečetla Benny, tak to taky zvládnu =D stálo mě to neuvěřitelné množství sil... ano, konec byl zajímavý... ale protrpět 28 kapitol, než se k němu dostanu?! děkuji, už nikdy víc... 2-3”

Snapeova domácí lékárna

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Absolventské dary

Autor: Laurenke1      Jazyk: ČJ

Mariella:

“Taky se mi ta první půlka líbila více. Asi je to na mě až moc romantické. :)”

The Road Less Traveled

Autor: verityburns      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Snapeova domácí lékárna

Autor: Cheryl Dyson      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

What Remains, Else All That Matters

Autor: opaquevision      Jazyk: AJ

mariaa:

“...”

Udělej to Dracovi

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“,,,”

Loki si poradí

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Loki si prostě dělá co chce. :-D”

Gumídci

Autor: Metus      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Heh...? Já mám dojem, že tohle asi nebylo myšleno vážně, spíš to byla taková komedie. Já to tak asi budu brát.”

Greater Lights

Autor: Mikhail      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“...”

Changing Season

Autor: r_grayjoy      Jazyk: AJ

finde:

“Harryho zmatek je dobře zachycen, ale k mým nejoblíbenějším patřit nebude.”

Noční trilogie

Autor: Chocolamousse      Jazyk: ČJ

Benny:

“Slaďarna, žádná šílenost, ale milá.”

A co bylo dál...

Autor: Tobinka      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Bratrská láska v praxi... ;) A strašně se mi líbí ten obrázek... :) Občas mě sice rušily překlepy a celkem vzato je tu dost klišovitých výrazů, ale čert to vem.”

A co bylo dál...

Autor: Tobinka      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“A to je scénář a nebo povídka? Ano, mám akutní potřebu popisu emocí a myšlenkových pochodů postav. Zatraceně, vždyť to je na povídkách to krásné!”

A nezapomeň na Zemi

Autor: Tobinka      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Nějak nemám sílu se žinýrovat... nápad, OK, proč ne, ale zpracování a slohová úroveň to srazila dolů. Možná jsem až moc přísná, ale prostě mám dojem, že v posledních dvou letech nevzniká na české scéně nic kvalitního a velká část toho, co vzniká, je poživatelná jen s jedním okem zavřeným a ještě zalepeným - to aby člověk nebyl sváděn k jeho otevření a objektivnímu posouzení díla. (Jo, povídky, co jsem sama napsala a vypadaly stejně jako tato, jsem dávno smazala. Nejspíš těch pár pietních, co mi na stránce zůstali, zmizne taky, až dočtu zbytek českého Avengers fandomu :-()”

Noční trilogie

Autor: Chocolamousse      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“John se špatným snem a Sherlock jako jeho noční strážce. Ach... :) To byla slaďárna. Ale tak akorát, zuby mi tentokrát netrnou. :)”

Svedení Johna S. Willoughbyho

Autor: tepid sponge bath      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Dlouhá povídka na Sherlocka. Těším se jak malý dítě. :D /// Zdlouhavé, více než zdlouhavé. Dostala jsem se do desáté kapitoly a ukrutně už mě to nebaví. :/ Koukla jsem na konec pro klid duše a jdu o do toho.”

Keď hranice prestanú existovať

Autor: Eonah      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Tohle se mi líbí víc, než předchozí díl. :)”

Aj snehová vločka niečo váži

Autor: Eonah      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Loki u malířského plátna je zajímavá představa. :) Kdyby zbytek nebyl takové klišé, tak bych tu 4 dala taky.”

On the Desk

Autor: Yukipon      Jazyk: fanart

Trinyx01:

“..-”

|< 10  >|