Komentáře - Srpen 2014

|< 10  >|

Why trust Snape? - fanart

Autor: Elenai      Jazyk: fanart

jesssnape:

“=D”

Cambiare Podentes – Madurare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Benny mi mluví z duše. Nedočteno a nemám v plánu to měnit.”

Poznej lépe svého učitele

Autor: Gia      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ehm..a tak že ano?”

Poznej lépe svého učitele

Autor: Gia      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tohle mě nebere.”

Poznej lépe svého učitele

Autor: Gia      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Cambiare Podentes – Madurare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Poetic Justice

Autor: Limmet      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Ten počet kapitol je strašný, naštěstí jsou celkem krátké. Jsou tam silné okamžiky, zvláště v první a druhé třetině, poslední třetina je už jen zamilované cicmání, bez děje rozprskané do nějakých 35 dílů. No, ale námět je můj oblíbený, že ano. // Po zralé úvaze, a vzhledem ke skutečnosti kolikrát jsem některé části povídky četla, uznávám, že, ač má řadu much, je vlastně velice dobrá, takže zvedám hodnocení.”

Kto hľadá...

Autor: Astreja      Jazyk: SJ

Lucie:

“Vtipná milá jednorázovka, humor s nádechem romantiky.”

Frigga Loki Thor || Safe In My Arms(Thor's Revenge)

Autor: things we love completely we're fated to destroy      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“...”

All in Good Time

Autor: Alisanne      Jazyk: AJ

finde:

“oddechovka na deštivé odpoledne”

Frigga Loki Thor || Safe In My Arms(Thor's Revenge)

Autor: things we love completely we're fated to destroy      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Proč není víc povídek o vztahu Friggy a Lokiho? Mám dojem, že on byl Loki v Thor 2 kvůli její smrti naprosto na dně.”

Urges

Autor: yura-slash      Jazyk: AJ

Benny:

“*kroutí hlavou*Slashař se těší na piss a?Ano, piss se konal, jen nechápu proč byl vývoj takový..Harry zvrznul lektvar(kdo by to očekával?!)Zachraňoval ho Severus, piss jako léčba a konec?!-Říkej mi Harry.-A ty mi Severusi.-Ale ty mě nesnášíš?-Ne, to není pravda!Ach ano,úžasná první penetrace a skvostný orgasmus.To už ani ty prasárny za nic nestojí?”

Cambiare Podentes: Invocare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“už je to tuším víc jak čtyři roky, co jsem ji začala číst a tehdy jsem ji milovala... hodlám ji přečíst znovu, abych si ji oživila, vím, že je dlouhá, a že místy nebyla úplně záživná, ale nějak se to k ní hodilo... čistě subjektivně musím dát 5 =) i když to nejspíš bude v rozporu s mojí objektivitou =D”

Mittens

Autor: LulaMadison      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Ježiš, to je brutálnější znásilnění klasických mýtů, než samotná předloha. :-D”

Cambiare Podentes: Invocare

Autor: Jordan Grant      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Je to úžasná práce, člověk to prostě musí dočíst, protože chce vědět, jak to dopadne, na druhé straně je to TAK rozvleklé, že to je až neuvěřitelné. Smekám před překladem takové rozsáhlé povídky. Trochu se mi příčí dát čtyřku, ale trojka je zase málo, takze něco mezi...”

Londýnské střípky

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Mariella:

“...”

Střípky lásky

Autor: Mania Dardeville      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Uff..”

Tolik se ti po mně stýská?

Autor: Calligraphy      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Útržkovité střípky rozhovorů a situací, zdánlivě jednoduchý až strohý sloh, ve kterém se nepateticky ukrývají emoce. Základní zápletka je jednoduchá, ale to zpracování! Spoiler Líbilo se mi i základní nastavení situace - dvě místnosti, nemožnost používat magii, naprostý nedostatek informací, zima... Autorce jsem byla vděčná i za to, že Harrymu je už téměř pětadvacet, vztah se Severusem je tak mnohem vyrovnanější a pro mě příjemnější. Klobouk dolů i před překladatelkami.”

Světlo v písku

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Noční trilogie

Autor: Chocolamousse      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Život za život

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

kami:

“Osobne by som to považovala za preslash. Kvitujem to, že to odkazuje aj na pôvodnú legendu, hoci tam to bola kobyla. Jednoduché, ale dobre napísané.”

Londýnské střípky

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Život za život

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Na té povídce oceňuji jednu věc; asociuje mi skutečného Lokiho, který byl spíše považován za boha chaosu, neplechy, špatností, rozruchu, než za bojovníka toužícího vládnout světu - tak ho vidím v Avengers a spol. Rozhodně tu provedl velkou neplechu, které někomu zkomplikuje život. :-D”

Odborník na problematiku svádění

Autor: Daioni      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Hihi. :-D Veselé.”

Remedy

Autor: Niko      Jazyk: AJ

Heredhether:

“Apokalypticky laděná povídka s tísnivou atmosférou, kterou ale autorka dokáže odlehčit s grácií sobě vlastní - rukopis stvořitelky úžasné série Time Signature, Pantomime, Shepard-Risset Glissando, Nocturne in Tempo Rubato a Coda je znát. Stále ten krásný způsob vyjadřování, moudrost a neuvěřitelně věrně vylíčené charaktery postav i jejich vzájemných vztahů. Trochu mi to i podojilo slzné kanálky a z jedné kapitoly mi bylo i šoufl, a to jsem přitom už četla brutálnější scény - všechno je to prostě ve způsobu vyprávění. Za tuhle vysokou sugestivitu a bombasticky WTF OMG geniální závěr dávám rozhodně plnej počet. EDIT: Povídka má 2 pokračování. "Oblivion" funguje jako přemostění zbývajících 2 částí. Děj je dost zvláštní a ač je povídka hezky napsaná a originální, hodnotila bych ji tak na 3. Závěrečná část, "Sleepless" mě zase dokázala připoutat k monitoru a dojmout, pobavit i rozpumpovat krev díky sugestivnímu vylíčení klaustrofobické atmosféry. Těšila jsem se, že si tam užijeme větší porci Mycrofta a jeho myšlenkových pochodů, ale nakonec jich moc nebylo. Koncem jsem si nebyla tak docela jistá, na autorčiny standardy byl velice prostý, ale krásný tak jako tak - vlastně jsem ho postavám záviděla až k zezelenání. Za 4.”

|< 10  >|