Komentáře - Srpen 2014

|< 10  >|

Us

Autor: lim      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Jůůů. To bylo parádně udělané. :)”

Splněný sen

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Souhlasím s tím, že je tu Harry příliš infantilní, ale co se mě týče, je to nástrojem pro dosažení cíle, a to se podařilo. Tudíž jsem ochotná zrovna toto odpustit, neboť se mi na té povídce 'líbí' hodně věcí.”

Splněný sen

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Brr, na toto len tak nezabudnem.”

7193

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“3. kapitola a finite. Je to vážně strašný mišmaš, nehledě na tu příšernou růžovou familiárnost, kterou autorka cpe naprosto všude a do všeho. Dám bod za nápad.”

Splněný sen

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4. Ano, je to humus. Slabším povahám rozhodně nedoporučuji. Mě to rozhodně šokovalo. :) A stále platí, že já jsem ráda šokovaná. // Nicméně je jedna věc, která mi tam vážně hodně vadí. Možná to byla z hlediska příběhu nutnost a taky nevím, kdy se to má odehrávat, ale Harry se tu na můj vkus chová moc infantilně - nebo přesněji naivně a dětsky. Takový, jaký je tady, se mně nejevil ani ve svých jedenácti letech, kdy vstoupil v kánonu na scénu. // Ve výsledku je tu Arthur jiný... I když u něj mi to připadá v pořádku, jako součást záměru. A Harry je jiný ... a nemůžu si pomoct, u něj mi to vadí. :( Takže o kanonických charakterech bych tentokrát nemluvila, ale mělo to své "hnusné" kouzlo. :)”

Medzi dvoma výstrelmi, Pán Holmes?

Autor: Leylon      Jazyk: SJ

Mrmla:

“..”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Shledání

Autor: bellatrix-cissy      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Patetičtější o hodně víc, než je pro mě únosné. Navíc má představa Bellatrixina vnitřního rozpoložení je úplně někde jinde.”

Splněný sen

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak tohle byl humus. Ale předpokládám, že to bylo účelem, takže palec nahoru.”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ano, tohle ano. Jen přemýšlím, který z nich je větší blázen.”

Us

Autor: lim      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Hmm, té písničky už se nikdy nezbavím. Udělalo to dojem, i když nevím proč.”

The Lover That Went Wrong

Autor: Cassy27      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Celkem realistické, myslím si. A má to opravdu i příběh, žádné kňourání, to se mi líbí.”

Splněný sen

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Splněný sen

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

shadow:

“Ano, napsané je to dobře. Jinak je mi z toho smutno i zuřím zárověň.”

Splněný sen

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

Benny:

“Gleti mi to poslala včera.Nehledě na to,že vím co za tím je a asi se na Arthura díváme stejně.Oni přesně takoví ňoumové jsou občas největší hovada.A je dost opomíjený.”

Splněný sen

Autor: Gleti      Jazyk: ČJ

finde:

“dobře napsané, ale jen pro opravdu otrlé povahy.”

Zpropadené jasnovidectví

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“taková slabší trojka...”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Můj šálek to byl :-)”

7193

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Těšila jsem se že dám 5. Ale ten konec je dost divný.”

Revealed in Discovery

Autor: ragcat      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Chvíli, chvíli to vypadalo, že to bude realistický Loki mpreg, no ale samozřejmě není, jak jinak také. Hmm, proč čtu Loki Mpreg? Nejspíš proto, že jsem masochista a můj google je sadista, protože mi to neustále vnucoval.”

7193

Autor: Mája      Jazyk: ČJ

shadow:

“Přílišné očekávání (dle nadšených komentářů) a o to větší zklamání. Mišmaš, kterým jsem se dokázala prokousávat jen pár kapitol.”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

shadow:

“Můj šálek to nebyl, ale když jsi vybavím, čím nás v poslední době zásobuje jiná autorka (Anonymka SS, po prvním zážitku mi stačí číst si jen popisky na DS), tak pod 3 jít nechci. Jen doufám, že se Brokolice nebude jen vypisovat z depky a napíše i něco veselejšího.”

Pohlavek

Autor: Brokolice      Jazyk: ČJ

Benny:

“Jedna z mála českých snarry, které mě zaujala.Harry jako vězeň.Jen oni dva a šplouchá jim z toho na maják..povedená povídka, neříkám, že zcela dokonalá, ale téma a zpracování je na první vlaštovku autorky, víc než povedená.”

Zpropadené jasnovidectví

Autor: Falkira      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

|< 10  >|