Komentáře - Červen 2014

|<  >|

Star Trek Continues E03 "Fairest of Them All"

Autor: StarTrekContinues      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Když jsou tu dva předešlé díly, třetí prostě nesmí chybět, zvláště když je z mého milovaného Zrcadlového vesmíru. // Musím říct, že jsem jsem nakonec akceptovala Spocka, tak tady, když jsem ho viděla první, to bylo jako ze známého vtipu, když bůh viděl jedno nejmenované město a řekl: "Brrr... noo." :-D Ale nakonec jsem si i na to zvykla. Co se mi vyloženě nelíbilo byla poslední scéna, ta úplně poslední na můstku, který mi přišla... prostě se mi nelíbila ta uniforma, no. Každopádně to zážitek ze sledování nezkazilo a já netrpělivě čekám až, a jestli vůbec, natočí další díl.”

Yes, my Lord

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Mrmla:

“..”

Londýnské střípky

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Star Trek Continues E01 "Pilgrim of Eternity"

Autor: StarTrekContinues      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Proč to sem nadat, že ano? Je to nesmírně kvalitní práce, skvěle odvedená po herecké, trikové, scénické i jiné stránce nutné pro seriál nebo film. Je to prakticky vzato profesionální dílo, jen za to herci a autoři nedostávají zaplaceno. Star Trekovskou atmosferu z toho rozhodně cítím. Muži jsou tu silní, sveřepí, laskaví a starostlivé. Ženy jsou tu krásné, vlídné, usměvavé a mají i svůj vlastní názor.// Největší problém s hereckým obsazením mám u McCoye, ten herec se mi prostě nelíbí. Dost těžko jsem si zvykala na Spocka, ale líbí se mi, jak ho herec hraje, takže všechno odpuštěno. Kdo je podle mého naprosto a absolutně nejlepší je Kirk. Stejné vystupování, stejná gesta, stejný způsob mluvy, velice podobný vzhled a má dokonce i super tělo. :-D A ukáže ho hned v tomhle díle. :-D Jen škoda, že hned nedostal ženskou do náruče, na druhou stranu však, Rodův pohled na věc to vlastně nebyl, tak velké množství žen dávali do Kirkovi náruče až další scénaristé v době, kdy Roddenberry už stál jen v pozadí. // Obávám se, že prostě nemohu dát jinou známku než tu nejvyšší. ;-)”

The morning after the night before

Autor: kapakoscheisigma      Jazyk: AJ

Lex-san:

“Je to klasická povídka na téma - ráno poté, ale Robertův postoj na konci povídky ji činí lehce nadprůměrnou. // Hodnocení 3, 5.”

Cat's-Eye

Autor: Hyarrowen      Jazyk: AJ

Lex-san:

“Vztah inspektora a jeho seržanta viděný očima jednoho typického kocoura. Autorka vystihla kočičí charakter vážně skvěle - nejdříve jídlo, pak starost o páníčka, protože kdyby umřel, kdo bude Montyho krmit!, potom zájem o vztah Jamese a Roberta, protože spokojený páníček znamená skvělé jídlo a k tomu James umí tak skvěle podrbat kočičí kožíšek!”

Reign of Darkness - Vládnout temnotě

Autor: nlblake      Jazyk: ČJ

Benny:

“Harry se zřejmě mění v koťátko?Sakra, možná přesvědším Sitaru na první harrymort?:D || Reniie se k překladu po pauze vrátila, zbývají dvě kpt, já to doklepla v originále.Upřímně?Dle komentářů pod původní verzí tady na ffd, jsem čekala víc?(Sakra, co jsem si to naivka myslela?)Ne, na Harrymort to je slušné, více či méně i logické, přesto mě iritovala klišé, kterým se to opět nevyhlo(Kouzlo, které i před odpor nutilo Harryho vyhledávat a užívat si sex s Voldym*křižuje se*)Severus v tom hrál podivnou roli spasitele..a ani z konce jsem nebyla mimo.K velkému plus tomu přičítám, že se Harry nezamiloval a nebyl za úplného trotla.Trojka s odřenýma ušima a hlavně za překlad.”

Draco Malfoy

Autor: ghwalta      Jazyk: fanart

belldandy:

“Naprosto jsem si zamilovala autorův styl. Doufám, že se tímhle živí nebo aspoň brzy bude. :)”

Yes, my Lord

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

belldandy:

“3/4. Já mám Anastasii moc ráda. Tady jsem ovšem musela chvíli přemýšlet, co je to proboha za divnou Anastazii Mantihoru než mi konečně došlo, že je to parafráze Kuroshitsuji - včetne přejatého manga stylu. (Jupí, poznala jsem to a to jsem Kuroshitsu stále ještě neviděla.:) ) Nu přijde mi to vtipný, ale po pravdě jiné Mantihořiny práce mám mnohem raději. Myslím, že tu chybí něco z toho, v čem ona dokáže být opravdu silná - takové ty okamžité momentky z všedního života.”

Yes, my Lord

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

kami:

“Snape je vydarený, Potter zavadzia.”

Muggles

Autor: ghwalta      Jazyk: fanart

belldandy:

“A tohle je boží! Jak tam Harry příznačně je/není. Rodinné foto s vyčuhujícím Harry-kostlivcem ve skříni. :)”

Yes, my Lord

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Taky možnost.”

Yes, my Lord

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

jesssnape:

“...”

Draco Malfoy

Autor: ghwalta      Jazyk: fanart

jesssnape:

“3-4 =)”

Muggles

Autor: ghwalta      Jazyk: fanart

jesssnape:

“=)”

Yes, my Lord

Autor: AnastasiaMantihora      Jazyk: fanart

Benny:

“Dnes se to objevilo na fFB.Fanart k ruské ff.Nebudu to obkecávat.Druhý obrázek se mi libí víc.I když crossy a Anastasii nemusím..ale už se neřeším :D”

Broken Promise - Draco/Harry

Autor: Gaby M      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Ale jo, ono na tom něco opravdu je. Přinejmenšim si s tím někdo pěkně vyhrál. :)”

Kirk/Spock - Hey Jealous Lover

Autor: ashayavar's channel      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Já asi umřu! :D :D Nejvíc je ten záběr s ostrým špičatým předmětem... Chachá! :D”

Lilie a Bílá růže

Autor: grimmy      Jazyk: ČJ

Mariella:

“No, mělo to své dobré chvíle - ale stále tu je ten nesmyslný začátek a úděsný konec.”

Draco Malfoy

Autor: ghwalta      Jazyk: fanart

Akkarra:

“No tě prsk... :D”

Muggles

Autor: ghwalta      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Tak to mě fakt rozesmálo. :)”

Draco Malfoy

Autor: ghwalta      Jazyk: fanart

Benny:

“Malej odpornej skrček, kterého chrání pár goril..to je hrdina k pomilování :)”

Muggles

Autor: ghwalta      Jazyk: fanart

Benny:

“Harry je takový drobček vedle žirafy a párku hrochů :) Připomnělo mi to stylem jedno puzzle, co jsem jako prcek milovala.”

One Million Lines

Autor: HapticMimesis      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Krásné. :)”

One Million Lines

Autor: HapticMimesis      Jazyk: fanart

Benny:

“To je strašně jednoduché..ok, neprozradím.To je základní věc ;) Ty, Laňi, nesdílela jsi to někdy?Mám neblahý pocit dejá vú, že už jsem to někde viděla.Dokonalé.”

|<  >|