Komentáře - Červen 2014

|<  >|

Taste

Autor: kath_ballantyne      Jazyk: fanart

jesssnape:

“=)”

Šílenství má jméno

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Svrchovaná

Autor: greenie      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Světla a stíny na Malfoy Manor

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“bylo to velice zajímavé, ale číst už to nikdy nebudu, protože prostě nemám ráda smutné konce...”

Surprise

Autor: Chocolatier-Mihael      Jazyk: fanart

jesssnape:

“=)”

The Unseen Champion

Autor: Celebony      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Harry je dost zoufalý, protože Ron je jen nejlepší kamarád.”

A Good Babysitter

Autor: RosemaryJolene      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Harry si pořídil novou maminku. No nejsem si jistá, nakolik to je MarySue a nakolik mi to vadilo. Není to tak úplně klasická MS, tak bych to zas tak moc neodsuzovala.”

Rubeus Hagrid, šafář, klíčník a profesor

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Regi a Hagrid to je něžná , chytrá sranda.”

Oči svojej matky

Autor: Anchelé      Jazyk: SJ

Benny:

“Tak prvně název.Jako Husákovo dítě a z příhraničí bych měla vědět zda je to gramaticky správně.Tož nevím.Radila jsem se o tom se ZjTrane a té se to také zdálo podivné, ale možné.Upřimně?Je to slabá zápletka, Severus není IC a u pár dějových linek a myšlenek jsem nechápala.Ale od jisté doby je můj žebříček dost posunut.Ze začátku jsou krátké kapitoly, ale zase ty oči konečně někdo odsoudil.”

Rubeus Hagrid, šafář, klíčník a profesor

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Salome:

“Výborná drabblata z pera Regi, tentokrát pospojovaná postavou Hagrida. Regi je opět laskavá, moudrá, vysvětlující a nesoudící. A kromě toho umí pracovat s pointou a umí česky, což merlinžel není ani trochu samozřejmost.”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Četla jsem ještě kdysi dávno na webu Blanch, děkuju za připomenutí. Patří mezi moje guilty pleasures, protože přestože mi tam několik věcí vadí, ráda se k tomu ještě vrátím a vždy si čtení užiju. EDIT: s každým dalším přečtením ji miluju víc a víc, zvyšuju na pět.”

Koherence

Autor: Fayth3      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Jo, je to fluff. A je to myslím dobře napsaný fluff. Nějak extra do toho teda nevidím, ale myslím, že nějak takhle se ten fluff vážně má psát. teda jako že se v něm nic extra nestane (prostě se tam odehrává jen všední život, ovšem lehce idealizovaný) je to lehce vtipné a zejména to je milé (ovšem ideállně tak nějak přiměřeně, za přiměřeného dodržení charakterů). V české fanfiction fluff vidět moc není. Palec nahoru.”

Koherence

Autor: Fayth3      Jazyk: ČJ

Mariella:

“Naprosto skvělé.”

Drarry... How do you love?

Autor: Codra Foymal      Jazyk: fanvid

jesssnape:

“mě se to líbilo... =)”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“4* =)”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Bez mučení doznávám, že mě tady všechno přišlo vlastně docela otřelé - je to taková milá milostná EWE, 15+, drarry romance o nuceném svazku. Tohle naplňuje na stopro všechny mé předsudky o drarry (včetně té lehké přisládlosti - Vždyť oni dva spolu jsou přece tak kawaii! - a cudné přistupnosti - Řekla jsem 15 plus? To jsem přehnala. Tohle si může i jedenáctiletá romantická dívka přečíst zcela bez újmy ), pro které asi nejsem schopná si tenhle pár naplno zamilovat, ale ... vůbec jsem nečekala, že to najdu tak kvalitně (kanonicky, uvěřitelně, čtivě) napsané od české autorky. Zvážím-li, jak předsudečný přístup k tomu mám, dostalo mě to o dost víc než se dalo vůbec čekat. Klobouk dolů. Plný počet bodů si to zaslouží. A ten už Xkrát zmíněný emo Draco mě sice v první chvíli rovněž zarazil, ale pak jsem si vybavila na důstojnosti podlomeného Draca z HP sedmičky a náhle se začalo zdát, že jeho dovedení do emo podoby dává smysl.”

Iliuzija

Autor: Aliya Midnight      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Už jsem četla zprasené povídky na hodně fandomů, ovšem na Hannibala ještě ne. To si prostě nemůžu nechat ujít... ;) /// Chachá. To je dokonalý paskvil. Už jen když si je takhle představím, tak padám smíchy pod stůl. A taky z některých slovních obratů. :D V hlavičce nese označení AU - proto dávám ten jeden bod a taky proto, že si dokážu představit, že by to mohlo být na AU ještě o chlup horší.”

Loki si poradí

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Co žere Gellerta G.

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Mne sa páčilo. Len som čakala trochu viac o Gelertovi. Rada by som vedela odkiaľ prišiel, a prečo bol taký bez emócií a bez citu. Chcelo by to ešte nejaký prológ možno.”

Iliuzija

Autor: Aliya Midnight      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Existují předlohy, kde lze napsat krásnou romantiku. Existují předlohy, kde lze napsat realistickou milostnou zápletku. Existují předlohy, kde lze napsat příběh u kterého se čtenář od začátku do konce směje. A pak existují předlohy, kde může autor naplno projevit veškeré své krvelačné sklony a nikomu to nebude připadat ani trochu divné. Ano, takovou předlohou je nový seriál Hannibal. Ba co víc, dokonce v něm můžete tvořit libovolné množství psychologického a existenciálního patosu a opět to nebude připadat nikomu ani trochu divné. Takže, proto se ptám, kde cokoliv z výše zmíněného je v této povídce? A bude to tam vůbec někdy? (Ano, využila jsem své právo varovat před hroznou povídkou.) // Lanevra učiní verdikt již nyní, protože se nezdá, že by ta povídka vůbec kdy měla mít konec, jelikož k ukončení nějakého příběhu je třeba, aby vůbec ten příběh existoval. Dobře, chápala bych, že to mají být momentky z života Hannibala a Willa, na kterýžto nápad reaguji ve své podstatě pozitivně, jenže těm momentkám chybí to, co jsem zmínila nahoře. Vtip, temnost, krev, vraždy, existenciální patos a... charaktery postav. Hannibal smýšlející o Willovi s láskou, jako o světle svého života, je absolutně OOC, pokud by Hannibal měl s Willem poměr, chápal by ho maximálně tak jako zábavné domácí zvířátko které staví před zdánlivě neřešitelné situace, aby zjistil, jak se zachová. Ta dvojka je asi za snahu, nebo já nevím...”

Co žere Gellerta G.

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ne, ten styl se mi prostě nelíbí.”

Co žere Gellerta G.

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Benny:

“Četla jsem to asi ve tři ráno a potřebovala jsem odstup.Prvně.Nemám ráda nebo ještě lépe nevyhledávám Albuse a Gellert jako jinochy.Nebaví mě to.Nic mě nepřekvapilo a sloh se nese na podivné vzhletné vlně-což berte jako můj globální pohled na párování.K výtkám.Nebudu obviňovat autora z hrubek, buď za to mohou mé oči nebo neznalost gramatiky a NEBO! je mi to u sedinky ;-) Psát a popisovat si mladíky může také každý dle libosti.Co vadilo mě?Vlastně nic(až na tu micinku, ta být dušena, vyhýbá se mučiteli do konce svých dnů)Albus mi přijde vždy jako telátko u Gellerta..takže mi to nový pohled nepřineslo a možná vděčnější čtenář to docení více.Průměr.”

Drarry... How do you love?

Autor: Codra Foymal      Jazyk: fanvid

KalamityJane:

“Jo, Benny to vystihla přesně...”

Co žere Gellerta G.

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

Salome:

“Hm... autor má chuť psát a má i fantazii. Teď jen si něco zjistit o řemeslu a vyhnout se perlám jako jsou ty hrubky v přímé řeči nebo přehršel světlovlasých a jinovlasých chlapců. (Ono je k vytříbení jazykového stylu i formy nutné číst občas taky něco jiného než fanfiction.) K obsahu... líbí se mi určitá snovost, vcelku mi sedí i Gellert - drobnost s kočkou ho dost vystihuje (i když méně kočky), nevěřím ale autorovi Albuse. Tohle je samozřejmě čistě subjektivní.”

|<  >|