Komentáře - Červen 2014

|<  >|

What was your name again?

Autor: iscalox      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Stačí málo, aby byl člověk zmatený... a co teprve Vulkánec. :-D”

Vzdaj sa láske

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

mariaa:

“...”

SS a tajomstvo Stonehenge

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

mariaa:

“...”

Srdce si nevyberá

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

mariaa:

“2-3”

Kvapka tvojej krvi

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

mariaa:

“...”

Stará láska nehrdzavie

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Akkarra:

“Až mi z toho cukru trnou zuby. Ale bylo to docela pěkné. :) Až na autorčinu únavnou potřebu do detailu popisovat i každou pí... na zdi.”

TOS: Vulcan Sexual Behavior

Autor: iscalox      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Ano, Kirk vede na celé čáře. :D”

This Mortal Coil

Autor: acatnamedeaster      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Máte pravdu, na tom není nic sexuálního. ;)”

Electrical-Storm-pink_mint

Autor: Ellie      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Mein Gott!”

This Mortal Coil

Autor: acatnamedeaster      Jazyk: fanart

Benny:

“Děkuji Sitaře za odkaz.Mimochodem, proč mi kolegyně posílájí jen prasárničky?! :-) Název asi říká hodně, ono při dušení/škrcení dochází i k neumyslné erekci a výronu semene, takže v tom nutně nevidím sexuální situaci.|| Já Tě kousnu! Zkrátka tohle nemusí být nutně chtěná reakce Luciusova těla.Takže v tom nevidím nutně souhlas.Třeba Nagini chtěla Voldyho, ale sundala brejle, že? ;-)”

TOS: Vulcan Sexual Behavior

Autor: iscalox      Jazyk: fanart

Benny:

“Kirkův způsob rozhodně vyhrává :-D”

TOS: Vulcan Sexual Behavior

Autor: iscalox      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Hehe. Hehehe! :-D Heh...”

This Mortal Coil

Autor: acatnamedeaster      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Ne, já tam také žádnou sexuální situaci nevidím... až na ten ocas strčený doslova někde.”

Electrical-Storm-pink_mint

Autor: Ellie      Jazyk: fanart

Benny:

“Upřímně si nejsem jistá autorkou.Přece jen odkaz vede na tumblr.Možná někdo pozná?Nicméně k dokonalosti mi vadí Harry, moc to kolem Harryho neprošlo.U Draca přemýšlím svobodomyslněji.A ten pohled..zasranej zmijozelskej zmetek!Člověk by si taky líznul ;-)”

Neznalost nepřítele

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“skvelé.. hoci musím priznať, že som sa vždy viac tešila z častí týkajúcich sa Nevilla a Severusa.. prečo mám vždy radšej vedlajšie páry než hlavné??”

Londýnské střípky

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

shadow:

“Přišlo mi moc smutné, něco takového jsem právě teď nehledala. Člověk si sice může domýšlet ty světlé zítřky, ale... Nevím, jestli se k povídce vrátím. Ale stejně dávám 4, vůbec mi nevadí takový ten pocit „tohle už jsem někde četla“, rozhodně lepší, než když se někteří pokouší o originalitu (nemají na to) a stvoří kočkopsa.”

Londýnské střípky

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Podle komentářů jsem čekala úplně jiný závěr, takže mě povídka příjemně překvapila. Napsaná je dobře, ale originální není vůbec a vadilo mi, že je v ní Snape trpělivější a laskavější než Potter. Ale čtení to bylo příjemné, hodnotila bych mírně nadprůměrně, v ideálním případě třemi a půl hvězdičkami, ale protože si myslím, že dojmy brzy vyprchají, zaokrouhluji dolů.”

Harry Potter a bezvýznamné věty

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“---”

Londýnské střípky

Autor: KalamityJane      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Povedené. Oceňuju hlavně ten závěr - žádný přeslazený happy end.”

Ako sme si svetlo predstavovali

Autor: horcruxnumber8      Jazyk: SJ

Salome:

“Příjemná záležitost, ve své kategorii patří k lepšímu průměru. Chválím i krásný překlad bez anglikanismů a s chybami v toleranci.”

Osudová chyba

Autor: Irith      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Jak já s Faramirem soucítím! :D”

Jak je důležité míti Nevilla

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Skvelé!! jednoznačne najlepšia časť série, ktorú som doteraz prečítala. Netradičná hlavná dvojca v našich končinách a tak skvelo spracovaná! Milujem tu Severusa... tak skvelo je napísaný, je sám sebou, stále rovnako uštipačný no postupne prímajúci.. ale aj tak vrčí naďalej a drží si svoju masku :) čítala som poviedku zarovno s NL a neviem si to predstaviť ani inak.. oba príbehy sa skvelo dopĺňali a prelínali... ale tá scéna u Voldemorta ma naštvala, najmä Snapova voľba, hoci chápem celé objasnenie, no aj tak sa mi nepáči”

Nerozhodnost lásky

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“skvelé pokračovanie, Pottera by som síce občas prefackala, ale to patrí k jeho povahe”

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Fleur Tera:

“Ako celok je to rozhodne veľmi podarené. Niektoré momenty mi vadili, pri niektorých som zas takmer vrnela blahom :) Cedrik ako ústredná postava mi moc nesedí, no ďakujem mu, lebo bez neho by táto poviedka nebola a ani jej pokračovania, ktoré sú podľa mňa lepšie ako prvý diel.”

Ako sme si svetlo predstavovali

Autor: horcruxnumber8      Jazyk: SJ

Lucie:

“Svižná jednorázovka, emoce, romantika a troška té erotiky :)”

|<  >|