Komentáře - Květen 2014

|< 10 11 12 13  >|

Loki si poradí

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

RidiPotty:

“...”

Potterovy stíny

Autor: Kasp      Jazyk: ČJ

RidiPotty:

“...”

Dokonalé krytí

Autor: Anonymka SS      Jazyk: ČJ

shadow:

“Otřesné (ale autorka je komentáři přesvědčována o opaku). Čtením všech kapitol jsem čas neztrácela. Díky těm, kteří ještě překládají (povětšinou kvalitní) zahraniční povídky. To co vzniká v poslední době u nás, to stojí za starou belu. Edit: Regi má vlastně pravdu. I já čekám na dokončení dvou povídek, které myslím, že až si je zkompletované přečtu, tak je budu hodnotit vysoko a to jsou Nullo modo a Vivere Porta. Pokud se píše ještě něco zajímavého, tak jsem na to kvůli časovým prodlevám dávno zapomněla. (Je tu ještě Lanevra, ale její dílka já nečtu.)|| Rozhodla jsem se změnit hodnocení a udělit svou první nulu. Na tomhle dílku se nadá nic ocenit.”

Dokonalé krytí

Autor: Anonymka SS      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ok, belldandy mě donutila, abych se na to podívala..byť mi stačilo tomu dát šanci do šesté kapitoly.K dotazu bell.Jistě, crossdressing mi nevadí.Chlapeček(Harry či Draco)je v šatičkách rozkošný a nedivím se, že Lucius či Severus je ošukají třeba jen pohledem.Pár povídek kde se Harry přemění na ženu jsem také četla.Co mi vadí?Ve všech případech se choval jako vystřižená MarySue.Zpět ke Krytí;tady je to to samé v bleděrůžové.Je to podivné i z ženského pohledu.Autorka je žena, jen ty věci kolem masturbace, podprsenky jsou jako by to psal můj muž v pubertě.Dojmy nejsou kladné, ale dobře.Spílejte potom bell;-)||Ne, prosím, bell nenadávajte.Je zbytečné trestat za dobrý úmysl.|| Chtěla jsem být objektivní a dočíst to, ale autorka si na blog dala Souhlas s podmínkami.Na to mě neužije.Poslední kpt byla o zabrání Bradavic Voldym, kde převzali hodiny Smrtijedi.Celé je to moc divoké.Nedočteno, přesto úroveň slohu a obsah snad postačí na objektivní hodnocení.|| Holky, opravdu je na čs mrtvo.Kde jsou ty zlaté časy?Gratulace k pětce.”

Dokonalé krytí

Autor: Anonymka SS      Jazyk: ČJ

Kirra:

“:)”

Medzi dvoma výstrelmi, Pán Holmes?

Autor: Leylon      Jazyk: SJ

Benny:

“Má to John zapotřebí?”

Medzi dvoma výstrelmi, Pán Holmes?

Autor: Leylon      Jazyk: SJ

Lanevra:

“Líbí se mi, jak jsou popsány Holmesovi vnitřní pochody. :-)”

Nedostupnost přátelství

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“..”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mariella:

“Mám pocit, že jsem něco podobného už někde četla, ale z neznámého důvodu nedočetla, což nechápu. Skvělá povídka. Sirius mi sice místy přišel OOC, ale je pravda, že je to stejně AU - a skvělé AU. Ke konci člověku ta povídka může přijít až přeslazená, ale pak je okamžitě polit kýblem ledové vody. A tak je to lepší.”

Mudbloods, Purebloods, and a Ludicrous Law

Autor: Electryone      Jazyk: AJ

Salome:

“Vtipné to je. Ale také trochu laciné a nepříliš originální.”

Posedlost

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“No teda sakra... To se člověk blíží ke konci a říká si, že toho konce je škoda, protože sklouzává do šílené idyly. No a pak přijde poslední odstavec. To mi teda vyrazilo dech a zvedlo to celou povídku o stupeň výš.”

Inside Jim

Autor: Farfalla the Butterfly-Kitten      Jazyk: AJ

Benny:

“No Spocku.Logika je někdy nevhodná v takových věcech.Snad to Jim chápe líp jak já :)”

Inside Jim

Autor: Farfalla the Butterfly-Kitten      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Je to prostě TA autorka, co používá věci, jako je fascinace nakládanými rajčaty. A navíc, ta povídka je vlastně... dokonale logická. :-D”

Mudbloods, Purebloods, and a Ludicrous Law

Autor: Electryone      Jazyk: AJ

Slythoryn:

“Ne že bych přečetla tolik povídek o manželských zákonech, ale tyto poznámky mi k tomu výborně seděly :)”

Zapření Petrovo

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Zakázané ovoce

Autor: Elizabeth Gibsonová      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Mudbloods, Purebloods, and a Ludicrous Law

Autor: Electryone      Jazyk: AJ

jesssnape:

“=D”

Jaký otec, takový syn

Autor: Big Boots Man Of War      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Thorova poznámka mě málem poslala pod stůl. :D”

Mudbloods, Purebloods, and a Ludicrous Law

Autor: Electryone      Jazyk: AJ

Benny:

“A takové by měly být všechny snamionky, nejen ty, které parodují:D”

Mudbloods, Purebloods, and a Ludicrous Law

Autor: Electryone      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

Mudbloods, Purebloods, and a Ludicrous Law

Autor: Electryone      Jazyk: AJ

Amarilli:

“Kratke, jasne, vystizne... a este k tomu aj smutne pravdive... napriek tomu som sa vyborne bavila... najmä na autorkinych poznamkach... :D”

Pánem času po česku

Autor: MAKYOREL      Jazyk: fanvid

Mariella:

“Já ten dabing u Doctora vážně nemusím. Je ale pravda, že s českými písničkami je to nutné, a tak něco protrpíme, že ano. Sestříhané je to skvělé (ale jako u všech podobných videí nechápu ten měnič se šumem...), písničky to taky úžasně doplňují. (A doufám, že tam Doctor/Master nevidím jediná. :D)”

Já na tom dělám - Doctor Who fanvid

Autor: Feinobi      Jazyk: ČJ

Mariella:

“Je pravda, že devátého Doctora až tak nemusím, ale i tak je to úžasné video, skvěle sestříhané a hodící se k textu písně. A ten Torchwood tam mě naprosto rozsekal. :D”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Mariella:

“Pamatuji si, že právě tato povídka mě přivedla k páru Severus/Lucius. a stále je skvělá, stále se k ní ráda vracím. Pravda, někomu může připadat až moc o sexu, ale to už k tomu nějak patří (navíc to není podáno nereálnou verzí, že si ho Lucius vezme hned... to víte, Severus je neuvěřitelně roztomilý). A Styx je skvělá autorka, což jen dokazuje pokračování - Vyvrženci pekla.”

He needs someone his own age

Autor: pandabob      Jazyk: AJ

Lex-san:

“Hodnocení: 3, 5 "Cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly." Tak nějak by se dala shrnout povídka, ve které se inspektor snaží přesvědčit svého seržanta o tom, že by měl být s někým stejně starým. A když nefunguje přesvědčování slovy, tak nastoupí činy. Trochu mi bylo proti srsti, že doktorka Hobsonová k tomu přišla jak slepá k houslím, ale na druhou stranu to vyvážil celkem zajímavý Robertův syn.”

|< 10 11 12 13  >|