Komentáře - Květen 2014

|< 10 11 12 13  >|

Cat Eyes

Autor: DhalaElenaAngel      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“když zavřu všechny oči a nemyslím u toho =D”

Ukradené dny

Autor: Laura      Jazyk: ČJ

Regi:

“Jakousi asociací jsem si nedávno vzpomněla na tuhle povídku. Četla jsem ji už dávno, ale nějaký nejasný, ale neodbytný pocit ve mně zůstal. Možná ta osudovost... Každopádně platím dluh. Tehdy jsem ji nekomentovala.”

Zvládne to

Autor: Regi, KattyV      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“chci dvojku, líbí se mi i trojka a jednička... no, to je prostě Draco. :)”

Dlouhá cesta, Koridory, Odstíny šedi - trilogie

Autor: GrayLady      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“nerada hodnotím nedokončené povídky, ale už je to zase skoro rok od poslední kapitoly, takže takhle: To, co bylo zatím napsáno, se mi líbí. Všechny tři části povídky, i tu doprovodnou, zbožňuju a určitě se řadí do mojí topky českých slashových povídek.”

Esprite

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Tohle čtení jsem si vážně užila, povídka plná napětí, které visí ve vzduchu, kdykoliv se k sobě Harry s Dracem přiblíží. Konec byl takový rychlý a epilog rozpačitý, to je jediný důvod, proč nedám plné hodnocení.”

Esprite

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Zvládne to

Autor: Regi, KattyV      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Haha ... Nezdá se vám, že tohle tak trochu roztomile odhaluje jak autorky a čtenářky FF myslí? Ony tuší, co je reálné a pravděpodobné... , jenže... tak rády by připsaly svým hrdinům šťastný konec. :)”

Dlouhá cesta, Koridory, Odstíny šedi - trilogie

Autor: GrayLady      Jazyk: ČJ

Benny:

“První dvě povídky více či méně, ano, líbily se.Ale Odstíny šeďi..směšné v popisech jejich vztahu, ať už z citového nebo sexuálního hlediska.Poetika je jedno, drsný vztah popsán poeticky?To mi příjde zatvrzele pubertální.Chápejte, buď to píšu drsně nebo romanticky a něžně, míchat to dohromady mě nebaví a přijde mi to béčkové.Nebo je opět chyba u mě, čemuž se nebráním.”

Čajová sága

Autor: Telanu      Jazyk: ČJ

Silvia.Feroceta:

“...”

Cat Eyes

Autor: DhalaElenaAngel      Jazyk: ČJ

Silvia.Feroceta:

“...”

Žádný člověk není ostrov

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Silvia.Feroceta:

“...”

Dlouhá cesta, Koridory, Odstíny šedi - trilogie

Autor: GrayLady      Jazyk: ČJ

Silvia.Feroceta:

“...”

Kámen manželství

Autor: Josephine Darcy      Jazyk: ČJ

Silvia.Feroceta:

“Kéž by ji Josephine dokončila...”

Strom poznání

Autor: Philo      Jazyk: ČJ

Silvia.Feroceta:

“...”

Esprite

Autor: Estriel      Jazyk: ČJ

Silvia.Feroceta:

“První slash který jsem kdy četla. A rok vzniku mohu potvrdit. Tenkrát jsem byla na Potterovských povídkách závislá a četla jsem snad vše co se objevilo, takže bych si i troufla říct, že to byl opravdu první český slash.”

Zvládne to

Autor: Regi, KattyV      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“určitě to druhé =D”

Elysejský klíč

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Silvia.Feroceta:

“Prostě úžasný...”

Rok v Zakázaném lese

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Není to špatné, ale mám na básně poněkud jiné nároky a tohle je pěkné, ale takové nic proti ničemu.”

Vzácná chvíle

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Salome:

“Krásné, lehce dojímavé a nekonečně laskavé.”

Půjdu s tebou

Autor: andie      Jazyk: ČJ

Salome:

“Kraťoučká pocitovka psaná poměrně pěkným, byť lehce patetickým jazykem. Hrubek je tolerovatelné množství - i když ta v upoutávce... (tuším, že podle pravidel těch stránek v upoutávce nesmí být žádná). O děj zde nejde, cílem je zachyitit pocity Siriuse a Reguluse (jejich POV se vcelku chaoticky střídá) v jeden vánoční den a myslím, že její rekonstrukce je možná. Alespoň já jsem jí uvěřila. Je to samozřejmě jen črta, vzhledem k rozsahu to možné jinak nebylo. Ocenit lze také, že se autorka vyhnula jakékoli přeslazenosti. A jako správné vlastence se mi samozřejmě líbí, že Blackovi, pardon, Blackovy, dodržují české, a nikoli ty hloupé anglické vánoční zvyky. (Kdo to kdy viděl slavit Vánoce až na Štěpána.) Slušný průměr.//A teď ještě přemýšlím, jestli jsem nebyla moc kritická - mně se to líbilo, jen mám pocit, že je dobré upozornit na chyby, aby se měl autor možnost zlepšovat. Opravdu se snažím o objektivitu.”

Zvládne to

Autor: Regi, KattyV      Jazyk: ČJ

Salome:

“Tak první drabble je rozhodně nejpravděpodobnější. A jestli mu přát druhé či třetí - ono to druhé v sobě zahrnuje i to třetí.”

Rok v Zakázaném lese

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Salome:

“Výborné. Jen bych to nenazývala drabble. Jednoduše báseň. Krásná báseň.”

Zvládne to

Autor: Regi, KattyV      Jazyk: ČJ

Benny:

“První drabble:jasně, tak to vidí asi všichni.Druhé drabble:*zuřivě přikyvující slashařka*.Třetí drabble:Hermiona by byla zkázou rodu Malfoyů;)”

Následky našich rozhodnutí

Autor: Kathleen      Jazyk: ČJ

Silvia.Feroceta:

“...”

Zvládne to

Autor: Regi, KattyV      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Docela reálný pohled na Draca”

|< 10 11 12 13  >|