Komentáře - Květen 2014

|< 10 11 12 13  >|

Potio felis

Autor: Pale-Slytherin      Jazyk: ČJ

belldandy:

“3/4. V zásadě jde o tu nejklišovitější slashovou klasiku - Harry a Snape si víceméně odpustili už kdysi v minulosti, jakousi podivuhodnou shodou okolností mají oba zálibu ve stejném pohlaví, pak přijde nehoda při hodině lektverů a Albus Brumbál hodí toho kluka Severusovi na hlavu a zbytek ... ten už si domyslíte sami. Tím kořením navíc, které tohle činí zajimavým, jsou ty uši, ocásek a vrrrčivé předení. Z druhé strany věřím, že z takových skvělých ingrediencí jako jsou uši, ocásek a předení by se toho dalo vytřískat i mnohem víc. Nu což, doufám, že takovou FF jednoho dne najdu. :)”

Malé lekce etiky

Autor: ioannina      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Opravdu velmi dobrá povídka s netradičním hlavním hrdinou. Nevilla zase tak často v povídkách nepotkáváme. A je to Neville podle mého gusta. Neville, který z vyděšeného dítěte dospěl do zralého člověka. Který pochopil, co je v životě důležité. Že je důležitější uzdravovat než zabíjet, stavět ne ničit. Výborně vykreslené vztahy mezi Nevillem a zraněným Severusem, skvělá nekanonická postava Mistra léčitele, který s respektem vzhlíží k Mistrovi lektvarů Severusovi a tento respekt se mu daří předat i Nevillovi. Ne, nečekejte ani stopu po slashi (ani sexu se nedočkáte, což v očích některých tuto povídku jistě poněkud znehodnotí), ten respekt je skutečně jen respektem žáka k učiteli a taky obráceně. Respektem učitele, který dokáže svému žákovi ukázat nelehkou cestu k životnímu naplnění. I Severusova postava se mi tady mimořádně líbila. Jeho snaha zachránit své hady, snaha najít svou novou roli v novém světě, který autorka rozhodně nevidí jako idylický. Výborný je i vtah s Minervou. Ano, přiznávám, i mne rušila ponechaná anglická jména i skloňování Severe, Albe... Ale to jsou, podle mého, jen nepodstatné pihy na kráse této vynikající povídky.”

Zraněný

Autor: ReeraTheRed      Jazyk: ČJ

Regi:

“Originální, citlivé a na závěr něco, co mám ráda. Ne úplně jednoznačně a definitivně uzavřený konec. A ještě, líbí se mi, že na to neobvyklé řešení přišel vlastně Hagrid. Není to dokonalé, ale s něčím ve mně to rezonuje.”

Svedení

Autor: Nel-ly      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Příjemná povídka.”

Fascination - fanart

Autor: fanlay      Jazyk: fanart

Benny:

“Připojuji se.Harry to posral:)”

Fascination - fanart

Autor: fanlay      Jazyk: fanart

jesssnape:

“...”

Na kraji v ráji

Autor: MusIgneus      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“moc hezké! =) 4-5”

Zraněný

Autor: ReeraTheRed      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Zatímco jsi spal

Autor: Lady Corten      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ne, raiting mám správně;)Magické těhotenství díky tomu, že Harry zachránil Severuse.Zajimavý motiv, jsem zvědavá, co bude dál.Jen to jméno miminka..grr, fuj.|| Sranda je, že už se v tomhle vyznám a Severuse OOC jsem očekávala, ale ten zbytečně podřízený Harry mi neleze do hlavy.Jinak je povídka milá, nenáročná a nebýt těch posledních dvou kapitol, byla by ta trojka upřímnější.|| Ok, uvažovala jsem.Snižuji známku na dvojku.Jako milovnik a zarytý fanoušek Zjizveného ksichtu snesu skoro vše, ale nesouhlasím s autorčiným pohledem na chování Pottera v té povídce, natož abych schvalovala tvrzení, že láska člověka změní.Po skoro devíti letech s jedním pakem o tom něco vím(promiň, lásko)Tímto má Lady Corten mé díky, ale odteď se jí budu vyhýbat.”

Life in Kind

Autor: Sansa      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Povídka se mi líbila, hodně, mírně mě zklamal konec, ne že by nebyl dobrý, ale čekala jsem a hodila by se mi k tomu nějaká větší bomba. 3/4”

Splinter

Autor: Sansa      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Sakra, já bych chtěla pokračování a chtěla bych, aby autorka víc rozepsala ten svět (ve kterém omezí magii na minimum, aby zamezili příchodu dalšího Pána zla), protože to vypadalo hodně zajímavě, pěkně do toho bylo šťournuto a podle mě by si to zasloužilo víc ho rozepsat. Nicméně povídka byla hodně dobrá.”

Reign of Darkness - Vládnout temnotě

Autor: nlblake      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“Škoda že je překlad nedokončen, jinak je to dobrá povídka.”

Panenská plavba Tiresiova

Autor: shalott      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“To bylo hezké.”

Vzácná chvíle

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

kami:

“Ak som správne pochopila autorkin zámer, tak pointa bola prezradená už v piatom riadku, čo potom s tou zvyšnou polovicou príbehu?”

Pod povrchem

Autor: entangled_now      Jazyk: ČJ

kami:

“Ako je napísané pri známke: ujde to, ale...”

Vzácná chvíle

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Na prvni pohled to vypada jako nic moc. A na konci mam husinu”

Pod povrchem

Autor: entangled_now      Jazyk: ČJ

Benny:

“Včera mě chytla SH BBC horečka, zadávala jsem i hesla(byla jsem to já?fuj)Jako PWPčko je to hezké, zvrácené(Shely z těch mrtvol získal deviaci?;))Ale průměr, zpracovat to šlo o kapku lépe.”

Panenská plavba Tiresiova

Autor: shalott      Jazyk: ČJ

belldandy:

“Tohle je pro mě dilema, protože já nevím proč, ale třebas takové mnohem prostší PWP "Opuštěný" od Starvation se mě na pocitové úrovní dotklo mnohem víc než tohle. Tam mi totiž bylo z té Sherlockovi opuštěnosti vážně tak nějak smutno. :) Příběh "Plavby" je prousťoučký a zvrat je tam na mě takový příliš prudký. Chybí mi k němu nějaký úvod, nejspíš v podobě četby vetšího počtu H/W FF, po kterých bych měla samořejmý pocit, že ti dva to tak mezi sebou prostě mají. :) Tohle byl spíše estetický zážitek. Ale za ten pěkný jazyk se prostě hodí dát někomu, nejspíš oběma - autorce i překladatelce, spoustu bodů. A pak tu mám ještě jeden bod za to, že jde o pěknou crossdressing povídku, kterou se nemusím stydět někomu ukázat. :) Takže já dám za pět, ovšem s tím, že má srdcovka to tak docela zkrátka není.”

Zvířecí pudy

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

shadow:

“Parodie opravdu nemusím. Byla to parodie, že? Ale ono by to vyšlo na stejno pokud to tak nebylo myšleno.”

Zvířecí pudy

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Zajíček

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Uaaaa, boží:-D”

Zajíček

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

mariaa:

“3-2”

Zvířecí pudy

Autor: Nerla      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Zraněný

Autor: ReeraTheRed      Jazyk: ČJ

Benny:

“3/4.Ano, ta zápletka mi příjde zvláštní i přes ty všechny ff, co jsem četla.Ale od osmé kapitoly už jsem to neřešila, když se ze Severuse stal Shadow.Umím si toho nehezkého psa dokonale představit.Líbil se mi i jejich netypický vztah-člověk-pes.Dobře popsané psí chování a Severus se nezapřel ani se čtyřma nohama:) Co mě iritovalo jako v 85%povídek?Idiotský Harry Potter a jako jeho fanynka už to neřeším.Raději.Asi se vrhnu na pokračování.”

Vzácná chvíle

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Benny:

“...”

|< 10 11 12 13  >|