Komentáře - Květen 2014

|< 10 11 12 13  >|

Život v rámci rámů

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Hezké, ale nechává mě to naprosto chladnou a pro mě to mohlo být klidně i o kus kratší.”

Velikonoce

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

Tvůj celý svět

Autor: verityburns      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

It's All Been Done: A Severus/Hermione Parody

Autor: K. Cloak      Jazyk: AJ

Slythoryn:

“Nejsmutnější na tom je, že si to dokážu živě představit jako seriózní povídku...”

Kráska a zvíře

Autor: Mrs. Skinner      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Quasimodo kydající hnůj je opravdu nezapomenutelný :)”

Prckové

Autor: Amireen      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Naprosto jsem zajásala hned při první kapitole, protože toto dílko je opravdu dechberoucí. Znám sice povídky, kdy je Harry ve Zmijozelu/má odlišné dětství, takže to změní celý jeho pobyt v Bradavicích, ale nic neznám dokončeného. Až na tohle. Od návratu Voldemorta se sice chová Harry bezcitněji, než jak by normálně měl, ale to je jen podmíněné Malfoyovskou výchovou. Každopádně smekám”

Život v rámci rámů

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Pár povídek, ve kterých hrály magické obrazy jsem už četla. Ale většinou to byl pohled zvenku. Život v rámci rámů nám ukazuje, jak to ve světě obrazů funguje pohledem lidí, kteří v něm žijí. A z tohoto úhlu se - slovy Brumbála - jeví smrt jen jako další velké dobrodružství. Anebo možná jinak - pro někoho může být smrt první příležitostí opravdu žít.”

It's All Been Done: A Severus/Hermione Parody

Autor: K. Cloak      Jazyk: AJ

Amarilli:

“Konečne som prišla na to, prečo postavy chodia do Rokfortu vlakom, aj keď sa môžu premiestniť... :D”

Černá je pořád v módě

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Rock´n´roll !!!”

Carpe diem!

Autor: Rorry      Jazyk: ČJ

bwews:

“To se mi líbilo, nic násilného, přitom vtipné a Seamus je tu boží:). A že mě kratší povídky málokdy osloví, tak i tu 5 dám:).”

Někdo to rád ostré

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Zabít Klouzka... :D”

Drakoušek a tři nebelvíři

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Znáte ten pocit, když vám nějaký text přijde hróóóózně dlouhý a pak zjistíte, že nebyl ani na jednu stránku?”

Drakoušek a tři nebelvíři

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Tak toto je genialni! Uz dlouho jsem se tak nepobavila. Predstava Hermiony, ktera si nechava Drakouska jako sveho mazlicka je k unuchnani”

Drakoušek a tři nebelvíři

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

Kardama:

“To jsem už četla a je to dobré.”

Život v rámci rámů

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Kardama:

“Dočetla jsem a je to super. Regi nic nepohnojila dokonce ani epilogem. Jenom je to krátké. Téma by si skoro zasloužilo pořádný rozsah, ne jenom těch 5000 slov.///Severus je tu fakt Severus a pritom je sympťák ale ne sladký.”

Dychtivý šepot

Autor: Tira Nog      Jazyk: SJ

KalamityJane:

“Ach bože, já nemám ohodnocený Dychtivý šepot?! Miluju ho a rovnou si ho jdu přečíst znovu :))”

Harry Potter a bezvýznamné věty

Autor: assez      Jazyk: ČJ

Silvia.Feroceta:

“...”

Star Trekkin

Autor: juise15      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“To je prostě pevná část ST vesmíru. Každý správný trekkie si to umí alespoň pobrukovat. :-D”

Star Trekkin

Autor: juise15      Jazyk: fanvid

Benny:

“Proč bych měla trpět jen já?!Šíleně vlezlá píseň, která mě straší pár měsíců.Má nejlepší kamarádka se na mě po puštění dívala jak na blázna..už si tak připadám i bez jejího pohledu;-)”

Manželství odsouzené ke zkáze

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Po 38. kapitole prostě odmítám číst dál! Ze všech chlapů se tu postupně staly ženský s PMS a nejhůř to odnesl asi Potter, ačkoli Severus mu v tomto ohledu doslova dýchá za krk. Dokonalý příklad jak totálně pohřbít slibnou povídku. :/”

Drakoušek a tři nebelvíři

Autor: Lone Butterfly      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

The Road Less Traveled

Autor: verityburns      Jazyk: ČJ

shadow:

“Skvělá povídka, skvělý překlad. Ani vteřinu jsem se nenudila. Jen teď nešťastně klikám na netu a hledám nějakou další takhle dobrou, kompletně přeloženou johnlock povídku. :D”

The Road Less Traveled

Autor: verityburns      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Jedna z prvních Johnlock, co jsem četla, to se nějak podepíše. :-)”

The Road Less Traveled

Autor: verityburns      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Taky mám tuhle povídku ráda. A vní hlavně Mycrofta - tady je naprosto dokonalý. Zmetek jeden... ;) Udivuje mě, že ho Sherlock s Johnem nezabili. :D”

The Road Less Traveled

Autor: verityburns      Jazyk: ČJ

Benny:

“Musím říct, že je to poprvé, co přidávám fanfikci na přání překladatelky.Je hrdá na své děťátko a upřímně s miamam souhlasím.Jistě, zápletka je divoká, ale je to taková ta šklebící se záležitost:)Je plná erotického náboje a hesla fungují.”

|< 10 11 12 13  >|