Komentáře - Květen 2014

|< 10 11 12 13  >|

Last Friday Night - Star Trek

Autor: Estalita11      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Tu písničku jsem slyšela u různých videí na různé fandomy už tolikrát, že mi vážně leze krkem, jedno se však musí Katy Perry nechat, nazpívala hit, který se dá sestřihat na všechno. :-D Tady se mi líbí Spock pouštící páteční fotky a Jimova reakce na ně. Víte, on by tak nějak zareagoval, prostě nevinný úsměv a já nic, já jen kapitán vesmírné lodě. :-D Sakra, na to by chtělo napsat povídku.”

Hogwarts House

Autor: MariSeverus      Jazyk: AJ

Amarilli:

“:D :D I keď je to krátke, príjemne pobavilo :D House jednoznačne IC... chudák Severus sa ani nedostal k slovu... ale nakoniec... je z neho predsa len poslušný pacient :D odporúčam všetkým :-)”

An Unconventional Partnership

Autor: Rosslyn      Jazyk: AJ

Lex-san:

“Velice zajímavý crossover. Nezbývá se než divit, proč jich není více. Příběh je celkem rozsáhlý a bohatý na vtipné hlášky a slovní přestřelky. Postavy sice někdy ujíždí a jsou OOC, ale ve výsledku jsem jim to prominul a užíval si zase jiné pojetí povídky z mých oblíbených fandomů.”

Interest in persons

Autor: C_C      Jazyk: AJ

Lex-san:

“Krátká leč výstižná povídka aneb jak John a Harold působí na své okolí. :)”

Loosen Up - fanart

Autor: NaSyu      Jazyk: fanart

Lex-san:

“Nemám slov. Vážně luxusní dílo. Za mě palec nahoru.”

Malý jezerní princ

Autor: gleti      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

The Road Less Traveled

Autor: verityburns      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Manželství odsouzené ke zkáze

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“...”

Claim

Autor: MistressKat      Jazyk: AJ

Lex-san:

“Hned na úvod je třeba říci, že k povídkám s označením AU přistupuji s jistou opatrností, protože jsem četl již různé variace na nejeden fandom a není vzácným jevem, že ze zajímavého fandomu vznikne velice "specifické" dílo. Tato povídka se ale autorce povedla. Umě skloubila fantasy prvek (v tomto případě vlkodlaky) s britským krimi seriálem a ono to funguje :) Rozhodně se k povídce ještě vrátím.”

a disagreeably windy day - fanart

Autor: liquidscissors      Jazyk: fanart

jesssnape:

“krása...”

Velikonoce

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Benny:

“Dobré :)”

Skyfall

Autor: Samantha      Jazyk: ČJ

Slythoryn:

“Myšlenka vykoupení/nezatracení je sice pěkná, ale vadí mi tam vztah na jednu noc, díky němuž jsou spojeni navždy. Nešli na to tak trochu rychle? Nejdřív si zašpásovali, vyznali si lásku, pak se vrhli do bitvy, kde následně navždy spojili své ruce a do světa za životem se vydali spolu. ZPOMALTE TROCHU, prosím...”

Charlieho prianie

Autor: Bruja      Jazyk: SJ

Slythoryn:

“Vážně to nikomu nepřipadá až moc pocukrovaný?”

Draco's Murder - What Ron's done.

Autor: smexiiangel      Jazyk: fanvid

Benny:

“Žárlivost-mnoholičný-vražda-odhalení-časovrat-vražda-happy end? Netvrdím, že je to dokonalé, ale už jen ten nápad a střih se musí docenit.Za nápad vyšší známka.”

Velikonoce

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Honba za pokladem

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Moc pěkná nejen vánoční jednohubka. Příjemný čtivý sloh.”

Charlieho prianie

Autor: Bruja      Jazyk: SJ

Lucie:

“Netradiční párování, příjemná jednorázovka.”

Kráska a zvíře

Autor: Mrs. Skinner      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ó, my fucking god..dobře, když pominu ten teatrální výstup nad hrobem rodičů Grangerové, namontovaný příběh Kráska a zvíře do HP světa..co zůstane?Moje zděšení, že to autorka dokázala popsat do 21kapitol.Charaktery neřeším.By mě zajimalo, co za zvěrstva se na ten het píšou..nebo ne, ono se to děje i ve slashi.”

Jiné město: Sémě zla

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Nevyslovujte slovo krtek! A bacha na Káju... :D”

Pánem času po česku

Autor: MAKYOREL      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Perfekt... :D Budu si ten seriál muset stáhnout. :)”

Star Trekkin

Autor: juise15      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“To nééé! :D :D”

Jiné město

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Ať žije Vittus Braber a jeho mrtvý krtek! :D”

Velikonoce

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Cha”

Návrat tří špinavců

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Na Lemmyho a spol. je prostě i byrokrat krátký. :D”

The Road Less Traveled

Autor: verityburns      Jazyk: ČJ

Akae21:

“...”

|< 10 11 12 13  >|