Komentáře - Duben 2014

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|

Softy.

Autor: Slinkers      Jazyk: fanart

Regi:

“Hurá, konečně něco, na co mi stačí i moje bídná angličina! Líbilo, pobavilo a dám 5, i když si nejsem jistá, jestli to není spíše mou euforií z toho, že se našla alespoň drobnost v angličtině, kterou si můžu přečíst :-))”

První bradavický coming out

Autor: grimmy      Jazyk: ČJ

Benny:

“Není to ničím zvláštní, i když párování mě nakonec potěšilo a to mile.”

Výchova dívek v Bradavicích

Autor: grimmy      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tak nevím zda se smát nebo plakat.Vzdala jsem to u třetí kapitoly.Když to srovnám s jinou ff, kterou aktuálně čtu a ve které jde o D/s vztah mezi muži, ale rozhodně na to nehupsli tak prvoplánově a bez přípravy..Tak ještě jinak.Potkáte někoho a hele víte, že si to nejspíš do pěti minut rozdáte, ale hned BDSM hrátky?Ne, to chce hodně důvěry.Jinak je to vše tak klišoidní až děs.Dám jedničku a jen za to, že to je béčkové pwpčko na třinást kapitol.”

Zlaté žně

Autor: Tess      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“:D Dobře...”

Lektvar z nejmocnějších

Autor: Em...      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“:)”

Softy.

Autor: Slinkers      Jazyk: fanart

Akkarra:

“:D A tím se to vysvětluje.”

Softy.

Autor: Slinkers      Jazyk: fanart

Sargo:

“:-D :-D”

Softy.

Autor: Slinkers      Jazyk: fanart

Salome:

“Vždycky jsem říkala, že když se ti zdá něco nelogické, je to nedostatkem informací. Všehno má své vysvětlení, ano, tak nějak to muselo být ;)”

Softy.

Autor: Slinkers      Jazyk: fanart

Benny:

“Samotná autorka to shrnula výstižně: ...I't all your fault, Lily...ALL YOUR FAULT.Jinak hodnotím jen obrázek a formu a víc jak dvojku nedám.”

Softy.

Autor: Slinkers      Jazyk: fanart

Amarilli:

“Zaujímavá teória... :-)”

Pariah

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

assez:

“:) 4-5”

Beech Hall

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

assez:

“Mně nějak vždycky vypadne, o čem tato povídka je...”

The Holly and the Ivy

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

assez:

“Nechci říct, že se chytila do pasti (snad jen, že o ni zakopla nožkou, past se jí zachytil a o šaty a ona ji táhla dál, aniž o ní věděla), protože to se jí určitě nestalo. Jen si zkrátka pro pokračování vymezila úzká pravidla hry. A v jejich rámci - hrála skvěle.”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

shadow:

“Povídka mě ze začátku bavila, námět mi přišel zajímavý, ale pak se to tak podivně rozvíjelo a konec, který mě zklamal, mi přišel i dost odbitý. Znovu již číst nebudu. 2-3.”

Dech života

Autor: Sallome      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Tohle si ale nemůžete nechat ujít! V té povídce je všechno! Klaďasové omylem si tvořící viteály, neuvěřitelné a vskutku dechberoucí koláže, milování na drakovi v letu, talismany rozkoše, dlouhé, nádherné, lehce prohnuté dary přírody, kouzlící obrazy, snížení biologického věku jako bonus ke zmrtvýchvstání, legenda o Ježíšovi, pohádka o Merlinovi, Cesta do středu Země... pokud vás během čtení Harryho láska neobemkne jako chobotnice a k zemi se nesnesou slzavé krůpěje deště, vracíme vstupné! Ten sloh! (Jestliže je stále platné: Kdo seje vítr, sklízí bouři, pak v tomto kontextu právě čelili tornádu.) To naprosto nepředvídatelné řešení zápletek (vaření lektvaru)! Ten úchvatný záporák, sedící v podzemí na trůnu ze stehenních kostí a pojídající červy! Ne, vážně, tohle nemá konkurenci, tohle si prostě musíte přečíst.”

Bitten

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

assez:

“Tak jo, je to blbůstka. Ale dobrá blbůstka. Je to kink - já ty crossovery nějak nemusím, ale když už jsou, tak ty upíry snesu. Je to dobrý nápad, dobře zpracovaný. A je to Aucta Sinistra, no. :)”

Tik... tak...

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tak dobře.. povídka se mi líbila a zároveň jsem byla znechucená zbytečným melodramatem.Osekat to o pár vět-zvlášť Tik..tak etc.Konec opravdu jiný.2-3.”

Červnové odpoledne

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Salome:

“Výborný námět, výborně napsané, výborně vypointované, navzdory tématu bez patosu. Co si více přát? Snad jen, aby to nebyla črta, ale skutečně propracovaný příběh.”

Výročí

Autor: Shiv5468      Jazyk: ČJ

Salome:

“Je to napsané rozhodně dobře. Moc se mi líbí úcta ke stáří, k lásce, k životu, která dýchá z každého slova. Danae umí psát - a umí rozhodně i překládat. Mám jen jednu výhradu - nikoli k Danae, ale k autorce: Nějak mi nevychází počty. Takže byla hodně stará, když pottřebovala ošetřovatelku. Vdaná za Severuse byla 80 let. Nějaká doba uplynula od konce jejich manželství, takže je jí nejméně 110 let. KDy měli děti? No, jejich nejstaršímu se narodil první potomek, druhý si buduje úspěšnou kariéru, dcerka se poohlíží po nápadníkovi. Fajn. Takže buď měla děti mezi osmdesátkou a devadesátkou (kolik že bylo v té době Severusovi?), nebo se její synek stal poprvé otcem v osmdesáti a její dcerka konečně po sedmdesátce začala randit. Gratuluji, bylo načase. To je tak, když si děti představují, jak vypadá babička a nezapojí mozeček.”

Bodie/Doyle -- Ever Fallen In Love?

Autor: themodette      Jazyk: fanvid

Benny:

“Už asi hodinu si pouštím Buzzcocks-Ever fallen in love, a marně doluji v paměti co bych si k tomu přečetla.Píseň o tom, že se nikdy neměla zamilovat a jaká bude jejich budoucnost.Nic mi nepadlo do rány tak jsem si vzpomněla na kluky.Ta píseň se k nim hodí, nejen že je z let 77/78, ale i text je příhodný.Video samotné má své chvilky.Navíc je autor z České republiky?Jinak si neumím vysvětlit logo naší první veřejnoprávní televize.3+ za hudbu, scény a objetí na konci.PS:Nechcete se někdo stavit a vypnout mi Buzzcocks?;D”

Lektvar z nejmocnějších

Autor: Em...      Jazyk: ČJ

Salome:

“hm.”

The Cat Spirit

Autor: tandy9evaG      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Spiaggia Sabbie Nere

Autor: KJmom      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Zlaté žně

Autor: Tess      Jazyk: ČJ

Benny:

“Já měla před očima bankovku, kterou použivali naši prarodiče na niž byl dělník a děvečka sbírajíci klasy:)Jinak dobré, průměr.”

Nesměj se mi

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nemůžu se rozhodnout..řekněme trojka, to není rozhodně myšleno jako urážka.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|