Komentáře - Duben 2014

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“to zas bylo něco...”

The Boy Who Lived A Bit

Autor: Barbarella      Jazyk: AJ

Adelaine:

“Začátek mě docela nadchl, ale pak jsem se chvíli obávala, že to sklouzne do klasického uleptaného klišé, nicméně povídka příjemně překvapila. Neřekla bych, že to bylo něco velkolepého a světoborného, ale byla příjemná a oddechová.”

Your Move

Autor: Emily Waters      Jazyk: AJ

Benny:

“Šachy.”

Pipe Dreams

Autor: Lux      Jazyk: AJ

Benny:

“Lux je mi nesmírně sympatická.Nebojí se psát Harryho hluboko pod zákonem v sexuálních situacích.Navíc v tomhle má krásné zvrácené fantazie;D 3+”

Sick

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

Benny:

“Tak černě bych to neviděla.Jistě ohrané téma, kdy je Severus nemocný a Harry se o něj stará a neskončí to jinak než sexem.Žádná nadprůměrná sexuální scéna-Aucta mě nechává chladnou, ale otřesné to přímo není.”

Sick

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

assez:

“Autorka má na víc.”

Svazek

Autor: Anna Fugazzi      Jazyk: ČJ

bwews:

“Uf, četla jsem už je to déle, tak napíšu co si vybavím. Každopádně mám ráda dlouhé kapitolovky, téhle by však prospělo zredukování textu tak o třetinu ideálně. Jinak mi vývoj příběhu vyhovoval.. nic násilného, postupně vyvíjející vztah; A Harry s Dracem dle mého gusta:). Rozhodně moje oblíbená, přečtu zase, za čas // Přečteno znovu a zvyšuji hodnocení... Ty dvě kapitoly někde ve prostřed jsem vynechala a vůbec, čert to celé vem, pro mě prostě nejlepší Drarry :)”

Acta est fabula

Autor: Blanch      Jazyk: ČJ

bwews:

“Těšila jsem se na Drarry, fakt jo.. Začátku to ještě vypadalo nadějně, i když mi moc nesedělo, že je povídka vlastně psaná z pohledu Draca (to mi vadilo docela dost). Ale potom se ty otravné úvahy začaly ještě stupňovat, prostě nic pro mě. Skončila jsem, ehm, u 7. kapitoly a jelikož mi neseděl ani ten romantický sex, tak nemám sebemenší chuť pokračovat, bohužel... Dám za tři, protože autorka docela psát umí.. (ale faktem je, že po téhle zkušenosti se jí budu raději vyhýbat obloukem..)”

Cell Biology

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

assez:

“.”

We Shine Like Stars

Autor: Cluegirl      Jazyk: AJ

assez:

“Zajímavý nápad; přečetla jsem to ledabyle. (Takže z toho moc nevím, vlastně nic. Ale Cluegirl věřím. A je to zajímavý nápad.)”

Blood Tides

Autor: Eriador117      Jazyk: AJ

assez:

“Ne, Harry, tak to jsem o tobě teda fakt nevěděla.”

Unexpected Happenings

Autor: Diosa2      Jazyk: AJ

assez:

“.”

Book of Shadows

Autor: Lux      Jazyk: AJ

assez:

“Mezi 3 a 4.”

Union of Doom

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: AJ

Benny:

“O bod nižší hodnocení než u českého překladu.Tady to přes slibný začátek skouzlo k OOC postav a sladkému chování.Vzkaz pro assez:je hezké přidávat ff, ale když čtenář kolikrát neví ani postavy(to není tento případ)a z Tvého komentu to nevyplyne, prosím, věnuj zadávání o trochu víc času.Nebaví mě to neustále opravovat a to nejsem admin.”

Svrab

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Salome:

“Danae opravdu umí psát, a u téhle povídky je potřeba to ocenit zvlášť proto, že jde o prvotinu. Našla myšlenku, dokázala ji zpracovat, aniž by se zdržovala zbytečnými odbočkami. Dílko působí velmi sevřeně, vybroušeně, ocěňuji i výbornou jazykovou úroveň. Přes to, že jde o miniaturu, podařilo se jí svou hrdinku skutečně charakterizovat, věřím jí. Nelogické, ale z hlediska autorského záměru pochopitelné, bylo jen to, že na konci jí nevymazali paměť - nemyslím si, že si mohli dovolit takové riziko, zvlášť když uvážíme, že jí bylo 14-15 let. Výhrady mám ještě k faktografii - nezdá se mi umístění do pasťáku dostatečně vysvětlené tím, že byla z rodiny přistěhovalců. Obě výhrady jsou tedy vůči tomu, že když autorka potřebuje změnit logiku postav či světa pro logiku svého příběhu, klidně to udělá. Takže: námět 4, struktura - 5, jazyk 5, pravopis 5, logika příběhu 3, logika postav 5, celkový dojem 4 - celkem 4, 4.”

Union of Doom

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: AJ

assez:

“Prozatím mi vadí, jak jsou vidět švy ve zpracování námětu, ačkoli nápad se mi líbí. Je to... jako by to mělo všechny součástky, které to mít má, jako by to jelo podle kuchařky, ale je to nějak... bez duše. Je to jenom líbivá skořápka (opravdu moc líbivá) a to mi na tom vadí.”

Two If By Sea

Autor: RaeWhit      Jazyk: AJ

assez:

“Oni mi svou zdvořilostí tak lezli na nervy, že jsem musela zbytek proběhnout v přiměřeném čase. Nápad ale není špatný.”

Goodnight, sweet prince - fanart

Autor: chicxulub      Jazyk: fanart

jesssnape:

“dostalo mě to, nevím proč, ale je to tak...”

New Sherlock parody - Mind Phallus

Autor: Vidar Magnussen, Bjarte Tjøstheim      Jazyk: fanvid

Heredhether:

“To je prostě brilantní!!! Opět perfektní prostředí i rekvizity (ta Sherlockova ehm... nádoba mě rozsekala), hlášky na hranici dadaismu, ze kterých mi jde hlava kolem, a opět ta úžasná chemie mezi Sherlockem a Johnem. Když se do toho obuje tenhle Sherlock, na toho originálního zapomínám. A tentokrát se velkolepého entrée dostalo i Jimovi, to byl další záchvat smíchu :D”

Goodnight, sweet prince - fanart

Autor: chicxulub      Jazyk: fanart

KalamityJane:

“Skvělý nápad”

Hon na nymfu

Autor: AkashaTheKitty      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Ničím originální nápad, jen další popelka. Konec mi přišel trochu iritující, ale hezky se mi to četlo, velmi nenáročná romantika 2-3”

Goodnight, sweet prince - fanart

Autor: chicxulub      Jazyk: fanart

Benny:

“Severus by to zřejmě neschválil, ale je to jednoduché a krásné. || Hudba k poslechu: http://youtube.com/watch?v=bfryvE8sIo4 || Před pár dny jsem si to pouštěla a vyskočil mi Severus a tenhle náhrobek.Kus textu aby jste mě pochopili/y:Mrtví nemohou svědčit, Nech dešť padat dolů, nech ho padat na zem, Nech dešť padat dolů na zem, A ptáci nezpívají, ani nepípnou, Když jsi šest stop pod zemí, Vypudili mě, když se slova šířila dál, Že jsem nikdy nezpíval v kostele, A městu trvalo jen jednu noc, než došlo k názoru, že trpím prokletím, Nech dešť padat dolů, nech ho padat na zem, Nech dešť padat dolů na zem, Tak jsem se podíval na nebe, řekni proč, ŘEKNI PROČ VŠICHNO MOHOU ŽÍT A JÁ MUSÍM ZEMŘÍT? Etc text pokračuje-Ta poslední věta..moc věcí si spojuji s hudbou, tak tohle klidně ignorujte;D”

Osvobození (Harryho Pottera)

Autor: sarini      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Jaj, to bylo dlouhý! Rozečítala jsem to třikrát, protože jsem nikdy neměla tolik času, abych to přečetla v kuse, a po nějaké době jsem začala být úplně ztracená, o co tam vlastně jde. Z toho vyplývá, že má ta povídka velké štěstí, že má tak čtivý začátek. A konec. Uprostřed to bylo místy pomalejší a rozpačitější, ale furt dobrý. Skvěle napsané, skvěle přeložené a skvěle obetované - všem zúčastněným patří veliká poklona. Líbí se mi tam leccos, například to, co autorka vyspoilovala už v popisu povídky, nebo draci, poměry ve Zmijozelu, Harryho lepší polovička atd. atp. Líbilo se mi to moc. Vzhledem k délce a přitom báječné návaznosti a nepřetržité vysoké úrovni a vůbec čtyři body, jen kousek od pětky.”

No Child at Seventeen

Autor: A-Spirit      Jazyk: AJ

Benny:

“Casiopea to vystihla dokonale.Jsou momenty, kdy Snapea chápete(a podporujete ať ho před tím zrcadlem ošuká)a pak jsou věty, které by nevyslovil natož takto smýšlel..ale co, líbilo, ne zcela čistá čtyřka.”

No Child at Seventeen

Autor: A-Spirit      Jazyk: AJ

jesssnape:

“...”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|