Komentáře - Duben 2014

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|

Cut

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

Benny:

“Prostě kissyushku miluju.A když jsem dnes ten fanart viděla na fFB okamžitě jsem se zamilovala.Působí to dojmem, že oběma došlo jak jsou rozdíní a nejlepší bude, když se rozejdou.Ne, jsem realista;)”

Consequences of a Weary Mind

Autor: Sushi      Jazyk: AJ

Benny:

“Jsem rozpolcená.Nebo jinak.Jak to může být preslash a porno without plot?Jednoduše a je to povedené.Než s tím problémem přifrčí Severus za Albusem-i když i to se mi líbilo.Jenže pak na konci ta Severusova reakce/myšlenka.Tak slabší čtyřka.”

Softy.

Autor: Slinkers      Jazyk: fanart

kattyV:

“Jasně, tím se vysvětluje mnohé. Je to takové kreslené drabble, vtipné a výstižné.”

Bound

Autor: lilyseyes      Jazyk: AJ

assez:

“Má to své světlé, velmi světlé chvilky... škoda že je tam těch průměrných tolik, že se to dočíst nedá.”

Bodyguard

Autor: lilyseyes      Jazyk: AJ

assez:

“Pokud jste dlouho nečetli/y žádná klišé a zastesklo se vám po nich, starých, dobrých, nenechte se přemlouvat - směle dál. Zde na vás čekají krásy a rozkoše obvyklých (a dlouhých) rozměrů. *spoiler* Ve 14. ho Snape miluje se vším všudy a ve 24. mají od Albuse svatební dar, mezitím nějaká rádoby úzkost zlých, zlých rodinných příslušníků. *konec spoileru* Ale jinak mám lily ráda, ona je taková... ach... pokud jste toho moc nenačetli, tak se (možná) nudit nebudete. (Ne, prosím, není to nejhorší povídka, co jsem kdy četla. ...no dobře, tak nečetla, udělala jsem si svůj, v poslední době klasický, experiment a mé vnitřní oko mi napovědělo, že to bude to, co jsem myslela, že to bude. A ono bylo. Náhodička.)”

Owl You Need is Love

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

assez:

“Mezi 0 a 1.”

Nine-Tenths of the Law

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

assez:

“To já jsem docela ráda, že nebyla využita do něčeho delšího. Tentokrát.”

Take my Hand // Kirk & Spock .

Autor: MkbSTARDiapason      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“No, napoprvé se mi u toho trochu bouřil žaludek, vážně je to rychlejší než rychlé. Ale když jsem na to koukla podruhé, tak už to nebylo tak hrozné. :D”

Covenant

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

assez:

“4 hlavně kvůli tomu závěru. Jinak jsem se nedokázala položit do toho... do té přepjaté úzkosti a nešikovnosti i ze Snapeovy strany.”

Yes, Professor

Autor: Seeker      Jazyk: AJ

Benny:

“Vlastně jsem skřípala zubama při představě, že Severus si do třídy nakráčí se smaragdem(nebo jiným kamínkem?)v uchu, buď zešílel Potter nebo autorka.Nicméně člověk se u toho usmívá, zvlášť když Nebelvír příjde o body za nepřipravenost k souloži.”

Vzdaj sa láske

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Mrmla:

“..”

Silvered

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

mariaa:

“...”

A Need From the Beginning

Autor: T'Riva      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Inu, těžko se dá tato povídka nazvat realistickou, ale o to tu nejde. Tady jde jen o to, vidět svázaného, zřezaného, natrženého a poníženého Sareka. A Kirka, co mu to všechno s radostí udělá. Takže asi tak.”

Oscillate Wildly

Autor: V.G.Marks      Jazyk: AJ

Benny:

“Asi bych většině vám měla vysvětlit co se sakra v té Buffy stalo a tím pádem i v téhle ff.(Jo, všichni nejsou magoři, co viděli Buffy pětkrát a to všech sedm řad)Takže.Harry má svůj život v Bradavicích a když usne je ve cvokhauzu, obyčejný mudla, rodiče i Sirius žijí a on je tam protože měl v 11ti nehodu a od té doby si myslí,že žije v Bradavicích a je Zlatý chlapec.Draco jako spolupacient etc.Otázkou je, která že ta realita je ta pravá?Kdo viděl Buffy, ví jak to dopadne.Pro vás ostatní to může být milé překvapení, ale upozorňuji, že v obou realitách nečekejte šťastný konec.Známka je nízká z důvodu znalosti předlohy.Jinak je to neobvyklé téma.”

Vzdaj sa láske

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Benny:

“3/4.Já se u Tessky nikdy nemůžu rozhodnout.Příběh mě bavil, hezky to plynulo, nesedla mi jen představa Severuse na lyžích.Každopádně není vše dořešeno, počkám na pokračování a zatím trojka.”

The Cinnabar Sling, a story from Not Groom Lake

Autor: Dingochow      Jazyk: AJ

mariaa:

“3-”

Take my Hand // Kirk & Spock .

Autor: MkbSTARDiapason      Jazyk: fanvid

Benny:

“Uf..hudba skvělá, i když místy moc rychlá a tím se ty prostřihy a rychlost vymkly z rukou, být epileptik, svíjím se na podlaze.Dejme trojku a už nepouštět.”

Take my Hand // Kirk & Spock .

Autor: MkbSTARDiapason      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Nejvíc se mi asi líbí prostřihy na začátku a na konci.”

mirror mirror

Autor: AnnabelD      Jazyk: fanart

Akkarra:

“To né... Bože! :D :D :D Já umřu... :D”

Echoes

Autor: gingertart      Jazyk: AJ

mariaa:

“4-5”

Srdce v okovech

Autor: Morgana      Jazyk: ČJ

mariaa:

“...”

The Cinnabar Sling, a story from Not Groom Lake

Autor: Dingochow      Jazyk: AJ

assez:

“Spíš 4, ale když Ade říká, že se u mě dívá jen na ty pětky... :D”

Echoes

Autor: gingertart      Jazyk: AJ

assez:

“.”

This Thing of Darkness

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

assez:

“.”

Silvered

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

assez:

“.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|