Komentáře - Duben 2014

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|

Ohnivé péro

Autor: Vrakobor      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tak to nepude, soudruzi.Neudrží to mou pozornost, trapný humor(je to humor nebo střevní křeče?)Ne, definice jednoho bodu je přesná.”

Jak Erestor (ne)byl oddán

Autor: Master Erestor      Jazyk: ČJ

Su Šenka:

“Ještěže Glorfindel věděl, co chce :).”

Dvanáct dní v čase vánočním

Autor: Master Erestor      Jazyk: ČJ

Su Šenka:

“Moc pěkné :)”

Útočiště

Autor: Master Erestor      Jazyk: ČJ

Su Šenka:

“Trošku jiná záležitost mezi v celém cyklu The most boring life of Master Erestor of Rivendell, ale neméně kavalitní.”

Srdcový spodek

Autor: Master Erestor      Jazyk: ČJ

Su Šenka:

“Moje milovaná LOTR fikce. A protože Gil-Galad a Amaris jsou nepřekonatelní, opět hodnocení 5 :)”

Meče a dudlíky

Autor: Master Erestor      Jazyk: ČJ

Su Šenka:

“Pěkné navázání na VKEŘ. V hlavních rolích sličný Zabiják balrogů, Erestor, který má rád žabí nohy, okouzlující dáma Firinwë a samzřejmě Elrond s jeho sbírkou náprstků. To všechno okořeněné troškou nevinné romantiky ze strany Orophin/Elladan :). Jednoznačně 5, k tomuhle se vracím často :)”

VKEŘ: Výroční konference elfích říší

Autor: Master Erestor      Jazyk: ČJ

Su Šenka:

“To nejlepší z cyklu The most boring life of Master Erestor of Rivendell. Rozhodně to nej, co jsem na LOTR na české scéně našla.”

Ohnivé péro

Autor: Vrakobor      Jazyk: ČJ

Su Šenka:

“Skvělé, nedá se jinak něž tleskat. Holky Vrakoborky jsou prostě úžasné :). Je to snad jediná povídka, u které jsem se nepřestala smát ani na malou chvíli :)”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Přiznávám, obvykle mám raději jemný a jen zlehka naznačený vtip. Ale nemohla jsme si pomoct, tady jsem se hlasitě smála, až mi vhrkly slzy do očí. Co nadělám. Nezbývá, než ohodnotit pěti hvězdičkami.”

Vyvrženci pekla

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Su Šenka:

“Je v tom něco nechutného, zvrhlého a naprosto podmanivého, že i kdybych to nenáviděla, dočetla bych to do konce. Ještě, že se mi to líbilo :). Pravdou je, že když jsem povídku četla poprvé (to jsem vlastně začínala se čtením slashe), radši jsem vynechala kapitolu Třináctá komnata. Když jsem se k tomu cca po 2 letech vrátila, přečetla jsem to i se Třináctou komnatou a když za nic jiného, za tohle si to snad hodnocení 5 zaslouží. Styx umí totiž nějakým záhadným způsobem navodit atmosféru, že si to celé užijete, ať už chcete nebo ne... Každopádně za ten osobitý styl, za Severuse a Luciuse a za Třináctou komnatu jednoznačně 5. Jen doufám, že ty dva ještě čeká šťastnější konec :)”

In whisky veritas

Autor: Styx      Jazyk: ČJ

Su Šenka:

“Co lepšího se dá u nás v Čechách najít na pár SS/LM než IWV a následující VP? Jestli jsem si kvůli něčemu zamilovala pár Lucius/Severus (a jistou dobu jsem se ho opravdu nemohla nabažit), pak to bylo právě díky téhle sérii. Pravda, sice je povídka postavená hlavně na sexu a pak se tu najde trochu těch citů, jenže je to celé tak naprosto báječné a dokonale to všechno koresponduje s mojí představou o tomhle páru :). Takže prostě nejde jinak, než to milovat :). Lucius je tu tak perfektní, ukázkově aristokratický, dominantně sumbmisivní (sice nevím, jak je to autorka dokázala, ale je to tak) a jako stvořený pro Severuse... Prostě pravý Malfoy. A Severus... už v povídce to několikrát zaznělo - jednoduše ďábel (a tak ho taky všichni milujeme). Ano, rozhodně se k tomu ještě vrátím. Rozhodně něco mezi 4-5, ale 4 dávám, protože VP jsou ještě o kapánek lepší. Tohle beru jako takový rozjezd pro to, co má následovat :)”

Cum Aege Cingere

Autor: cruisedirector, Schemingreader      Jazyk: AJ

terkacarodejka:

“3/3”

Cum Aege Cingere

Autor: cruisedirector, Schemingreader      Jazyk: AJ

assez:

“.”

Merlin and Arthur

Autor: perselus      Jazyk: fanart

Benny:

“Všechno je pěkné, chápu i tu pózu ve které oba stojí, ale jsou tam oba příliš nastrčení, jako by jste spojili/y dva fanarty do jednoho.”

Dura lex, sed lex

Autor: assez      Jazyk: ČJ

zmije:

“rozhodně ne”

merlin: walk away victorious

Autor: novemberlite      Jazyk: fanart

Lanevra:

“OK, ale jenom ta dobré umělecké zpracování.”

Merlin and Arthur

Autor: perselus      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Uši jako v seriálu Merlin nemá na žádném fanartu a přitom to je nejzajímavější a nejviditelnější rys na něm. :-D”

Fair Trade

Autor: BajaB      Jazyk: AJ

Mandragora:

“Velmi logicky popsané, proč se chová Volda jak se chová. Klidně by to tak i mohlo být.”

Slow Shag

Autor: Undun      Jazyk: fanart

Mrmla:

“Hm.”

Harry Potter: The Beginning

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Ne. Ani ťuk. Je mi líto.”

Harry Potter: The Beginning

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

jesssnape:

“působivé =)”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

shadow:

“Tuhle povídku mám moc ráda a četla jsem ji již několikrát.”

Nejlepší nepřátelé

Autor: AlineDaryen      Jazyk: ČJ

bwews:

“4-5”

Síla přátelství

Autor: Florence      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Chybí už jen epilog, ale nemyslím, že bych hodnocení měnila. Kapitoly jsou možná až příliš krátké, ale říkají to podstatné. Jsou plné paralel a to já ráda. Flo si v drama, angst a psychologických povídkách libuje, tahle je z nich nejmírnější. Edit po epilogu: No jo, nikdy neříkej hop... Konec povídce v mých očích uškodil, ale hodnocení nechávám, celou povídku jsem si moc užila.”

merlin: walk away victorious

Autor: novemberlite      Jazyk: fanart

Benny:

“Dokonalé to není, ale něco na tom je..”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|