Komentáře - Duben 2014

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|

Za trochu lásky šel bych světa kraj: Věk lidí

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

terkacarodejka:

“aragorna zeru a tohle mu udelat...no na druhou stranu proc ne :] trosku jsem se klepala 4/5”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“*dead*”

Faces from the Past

Autor: Anne Higgins      Jazyk: AJ

terkacarodejka:

“velice prijemne :] 4/5”

The Empty Room

Autor: germanjj      Jazyk: AJ

terkacarodejka:

“rozmyslela jsem se a premyslela, 4/5”

HOGWARTS MEETS SOUTHPARK

Autor: Ruth Solomon      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Mě osobně pobavil jen Červíček. A trochu Lucius.”

Námluvy Harryho Pottera

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Hrozně nezdravá povídka, asi jsem právě dostala cukrovku a taky křeč do obličejových svalů, ale když ono se to vážně moc pěkně četlo. :-))”

HOGWARTS MEETS SOUTHPARK

Autor: Ruth Solomon      Jazyk: fanart

Benny:

“Asi mi total něco uniká, ale vtip v tom nenacházím.Někdo nepřekvapil, akorát Sybila je povedená, ale to je zatraceně málo a třeba Voldemort..no a?Sirius vypadá jako Pavarotti skřížený s pasákem(nemyslím skotu)Tohle jde mimo.Kurva drát, zabili nám Kennyho(dovolím si dodat i Harryho Pottera)”

Námluvy Harryho Pottera

Autor: Diana Williams      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Na začátku jsem si říkala co je to za podivný námět, ale pak jsem se velmi bavila a užila si čtení. Velmi kvalitní překlad.”

HOGWARTS MEETS SOUTHPARK

Autor: Ruth Solomon      Jazyk: fanart

Amarilli:

“Proste... jazdím tak netom a zrazu na mňa vybafol link na túto nádheru... nemám slov. Smejem sa ako kôň.”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Žádný člověk není ostrov

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“čekala jsem od toho trochu víc...”

Dovolená

Autor: Sax      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Vadil mi chľast a facky. Strašne. A vadilo mi, že napriek tomu aký je dotyčný kretén ho Michal tak strašne zbožňoval.”

Pouto krve

Autor: Meri      Jazyk: ČJ

shadow:

“Má to dost míst, nad kterými jsem se pozastavovala, ale... prostě se mi to líbilo.”

Den her aneb hry bez hranic

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Benny:

“Neinzertovala jsem už na FFD, že všichni mají zakázano mi posílat doporučení na ff?:) Ale tohle se povedlo(Díky za tip)Řehtala jsem se od začátku..Brumbál:'Ten kdo chybí, zvedne ruku'.Minervina omluvenka a nejen ona byla brutální.Úžasné.”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

Benny:

“Hm, vždycky kouknu na komenty lidí, kterým věřím, že vkus je stejný, ale tady se neshodujem.Prvoplánový humor někde do hospody páté kategorie..něco bylo fajn, je i pár témat z kterých se neutahuje a jsem na ně alergická(teplý Ital to nebyl, ani Snapeova homofobie)Přežila, že začátku i hlasitý smích, slabší trojka.”

Žádný člověk není ostrov

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Příjemná oddychovka.”

Harem Boy

Autor: Kira Takenouchi      Jazyk: ČJ

Benny:

“V poslední době nás opouštějí překladatelky nebo se autoři odmlčují.Bude to skoro rok, co se s překladem nic neděje.A cca 8měsíců od Taming Riki.Překladatelka nereaguje, tak doufám, že je živá a zdravá.Má vůbec smysl číst čtyři kapitoly z desetikapitolové fanfikce, kterou Kira opustila?(Má bipoláritu, objevila Krista a za svou slash kariéru se stydí+protáčí oči a nenávistně kouká+)Určitě to cenu má.Nehledě na téma, šukačka je tam luxusní.Za předlohu tři, za překlad bod navíc.Otevřeně říkám, že nemám dočten originál-nechce se mi někde škemrat kvůli zbytku.Možná se rozhoupám.Možná.”

Ohnivé péro

Autor: Vrakobor      Jazyk: ČJ

NikaV:

“Nějaký hlubší smysl v této povídce nemá smysl hledat, ale na odreagování a zasmání, je to ideální. Člověk se přitom bezvadně nasměje.”

In the kitchen

Autor: Undun      Jazyk: fanart

Akkarra:

“:)”

In the kitchen

Autor: Undun      Jazyk: fanart

jesssnape:

“jsem uchvácená... starší Harry mi tady vůbec nevadil, i když ho také mám v oblibě mladšího... vadil mi však ten stůl, a to celkem dost, proto dávám 4”

In the kitchen

Autor: Undun      Jazyk: fanart

Benny:

“Velká škoda Harryho, jinak je vše dokonalé.Abych ten fanart i trochu obhájila.V téhle sérii povídek je Harry starší(přesně si nepamatuji o kolik)Přesto mám zafixovaného Harryho jako někoho kdo zůstane vypadat jako mladíček hodně dlouho.Nebo jsem ovlivněná Danielem?:)”

Promise

Autor: Kayleigh      Jazyk: ČJ

monika134:

“Velmi hezké.”

Ohnivé péro

Autor: Vrakobor      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“naprosto souhlasím s Benny!”

Drobná paralela

Autor: Pooky      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Příjemná čtivá povídka, neotřelá zápletka.”

Dovolená aneb Bradavice dobývají svět

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

zmije:

“Je to trochu jako silvestrovská zábava - humor za každou cenu.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17 18  >|