Komentáře - Březen 2014

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Dovnitř ze zimy

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Benny:

“...”

Ráno v Doupěti

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Salome:

“Naprosto Molly chápu :)”

Do Bad Things

Autor: Cluegirl      Jazyk: AJ

assez:

“.”

Wax, Glass, Venom

Autor: Cluegirl      Jazyk: AJ

assez:

“A já to čekala naopak! :D”

Matchmaker, Matchmaker, Make Me a Match

Autor: fantasylover12001      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Beggars Would Ride

Autor: Cluegirl      Jazyk: AJ

assez:

“.”

Dovnitř ze zimy

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Mám Kingsleyho ráda, i když tomuhle páru zrovna nefandím... Konec mi přišel lehce nedotažený, prostě tomu něco chybí, nebo přebývá, těžko říct. Ale jinak to bylo super.”

Dovnitř ze zimy

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Sargo:

“...”

Galerie Bless The Child - Zrození

Autor: KattyV      Jazyk: fanart

assez:

“.”

Home for Christmas

Autor: Cluegirl      Jazyk: AJ

assez:

“:D Obvykle nadprůměrné. Pokud hledáte tupé svátky s tupými dialogy o svátcích, tak tady je nenajdete. A přesto - není to to nejlepší, co Cluegirl napsala, nebo co bylo o svátcích napsáno, ale je to dobré.”

Everybody Knows

Autor: winonie      Jazyk: AJ

Benny:

“Tak 2, 5.Je to zajimavě pojato-Harry ví kdo byl majitelem učebnice lektvarů a věděl i že Severus musí zabít Brumbála.Co mi vadilo, byly ty mezery mezi vším.Jako když vám dítě roztrhá výkres na milión kousku a vy najdete jen 75%.Taky ten bottom!Snape, na Tiru to zdaleka nemá, přesto..něco mi vadilo.Pak to jejich náhlé muchlování..zkrátka útržky tam opravdu chybí.Zase musím vyzvednout konec a piďi epilog.První který mě neznechutil.A celkově se mi konec líbil, útěk z boje někdy je ku prospěchu, zvlášt pokud to zachrání Snapeovi zadek.;D”

Galerie Bless The Child - Zrození

Autor: KattyV      Jazyk: fanart

Regi:

“Při prohlížení obrázků KattyV nemůžu nevzpomínat na jistého akademického malíře, který před mnoha lety učil výtvarnou výchovu na mé střední škole. Jeden z úkolů byl - vybrat si oblíbenou knihu a vytvořit k ní několik ilustrací formou koláže. My jsme tehdy pracovali s fotografiemi, výstřižky z časopisů, nůžkami a lepidlem a snažili se splnit zadání pana profesora: správná kompozice, sladěné barvy, sdělnost a poetičnost... Myslím, že z KattyV by měl pan profesor obrovskou radost, i když ona dnes samozřejmě používá moderní prostředky, které tehdy nebyly k dispozici. Jeho zadání však plní beze zbytku. Určitě by od něj dostala to nejlepší hodnocení...”

Cesta

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

yoshiko95:

“Nádherná povídka plná emocí, která jen podtrhuje Alicin cit pro vytváření skvělých situací. Stejně jako klíč i cesta ve mě cosi zanechává. Příběh se může zdát někdy nereálný, ale o ton fan fiction je ne? Abychom psaní vyjádřili to co nahlas říct neumíme, či nemůžeme. Přiznávám, že povídka nemusí sedět každému. Tísíc lidí, tissíc názorů. Já Aliciny povídky zbožňuji , ale na jejich čtení musím mít náladu. Ale ráda se k nim vracím. Cesta nemusí být nutně blbá....”

Cupboard Space

Autor: Riffraff      Jazyk: AJ

assez:

“Ne... toto jako ne. To by ublížilo víc lidem, než pomohlo. Je to plytké, klouže to po povrchu, činí to špatné závěry... ne. Ale mrzí mě to u takových dvojnásob, protože špatně to napsané není. Jen je to příliš zjednodušené, a tak i ta pomsta vyznívá infantilně a plytce. A tak ani tomu Snapeovi nemůžu věřit, že by se tak ohrožoval. A zase ten přechod z Pottera k Harrymu. *spráskne ruce, protočí oči* Jo a - tenhle druh bezvýznamné pomsty se v mých očích opět hodí k Dracovi, ne k Harrymu.”

The Caretaker

Autor: Beth H      Jazyk: AJ

Benny:

“To bylo..rozkošné.Netajím se svou láskou k tomuhle páru, vlastně je mi jedno kdo z ních je na koňi.Ovšem Argusovi průbojnost sluší.Mňamka.”

HARRY POTTER Arrests Voldemort: EP 105: Tvoovies

Autor: Union Pool      Jazyk: fanvid

assez:

“:D”

What Do You Get?

Autor: Cluegirl      Jazyk: AJ

assez:

“:)”

The Pretty Things Are Going to Hell

Autor: Cluegirl      Jazyk: AJ

assez:

“...”

How You Remind Me

Autor: Cluegirl      Jazyk: AJ

assez:

“...”

Disenchanted

Autor: Cluegirl      Jazyk: AJ

assez:

“:)”

Brown Bagging It

Autor: The Moste Potente      Jazyk: AJ

Benny:

“*ďábelský úsměv*”

Bez východu

Autor: Lookfar      Jazyk: ČJ

Salome:

“Nebylo to špatné, ale měla jsem pocit neúplnosti - proč předtím Chýše neměla východ (tedy proč si předtím nemohl zvolit jít dál)? Jak mohou duchové kouzlit? Holčička byla až příliš zlá na to, aby to bylo jen tím, že je nešťastná - tedy, proč by jí měl pomáhat? Proč by pomoc právě jí, tedy člověku, který to může snadno zneužít, by mělo být vykoupením? Drobné formalitky odpouštím. Je to bezesporu originální, zajímavé, ale přeto...”

Bez východu

Autor: Lookfar      Jazyk: ČJ

Benny:

“Ach jo, dobré.Skvělý nápad, ale toť vše.”

A Drowning Desire

Autor: lore      Jazyk: AJ

Benny:

“Hezké.”

Dovnitř ze zimy

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Pozor, obsahuje spoilery. Uf, ten rozpor. Já obvykle opravdu miluju šťastné konce a jedna moje polovina se raduje, že všechno dobře dopadlo. Ta druhá mi říká, že v případě, že by Severus na konci zahynul, tak, jak jsem napůl čekala, posunulo by to celou povídku do jiné roviny a já bych dala bez zaváhání pět hvězdiček. Kingsley byl naprosto skvělý a celá první část velmi uvěřitelná. Takto váhám, přece jen, šťastný konec je šťastný konec, ale tento byl i na mne trochu moc. Takže dávám čtyři.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|