Komentáře - Březen 2014

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Taluhk Nash-veh K'dular

Autor: vibrantoxymoron      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Haha. :-D Co si představí pod pojme srdce vulkánec a co člověk.”

Noc v opeře

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tak jo, než to začnete házet do hnoje, je to jen taková krátka blbina, kde se pousmějete a navíc miluju ten lehký náznak blížicího se sexu.Víc za tím nehledejte.”

Spirk

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Zakalený křišťál

Autor: Anna      Jazyk: ČJ

Benny:

“To bylo moc hezké:)”

Vážně jednoduché

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Benny:

“Věřila bych,že Levander by na takové pochybné rady dá.”

Připadám ti tlustý?

Autor: Farfalla      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“Pobavilo”

Zlatý chlapec

Autor: Jungle Kitty      Jazyk: ČJ

Mrmla:

“--”

Vážně jednoduché

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Salome:

“Co Joanne opoměla zmínit, aneb konečně jsem pochopila, proč se Levandule chovala tak, jak se chovala, a kterák do sebe všechno zapadlo :)”

Smrt je zážitkem na celý život

Autor: SaraPolanska      Jazyk: ČJ

bwews:

“Téma zajímavé, příjemně napsané.. ale přesto mě to nevtáhlo do děje nějak hlouběji. Tuším sedmá kapitola se mi líbila moc, naopak ty mezikapitoly mě dost nudily - až jsem je nakonec vynechávala.. Nevím. Mám ráda pocitové povídky, ale tady mi asi něco chybělo.”

Indelible

Autor: Aisling      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Komu dáváte přednost

Autor: Rosemont      Jazyk: ČJ

Benny:

“Milé, ale přece jen tomu něco chybí.”

Není to láska

Autor: Snegurochka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tedy ten drama queen Lupin mi dal zabrat.Ale zpovídka se s postupem zlepšila, takže s klidným svědomím za čtyři.”

Eat Your Vegetables

Autor: Farfalla the Butterfly-Kitten      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Hehe! Tady vidíte, jak je důležité dojídat zeleninu. :-D”

Everybody Loves Lesbians

Autor: Farfalla the Butterfly-Kitten      Jazyk: AJ

Benny:

“Taky bych chtěla vidět, jak to pokračuje..bod navíc za pravdivý název ff;)”

Everybody Loves Lesbians

Autor: Farfalla the Butterfly-Kitten      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Tato povídka ve mě vyvolala následnou reakci "Hej! Jako pokračuj Jima, nemáš tam jen Spocka!" :-D Za ten nápad o bod nahoru.”

Navzdory

Autor: Amanuensis      Jazyk: ČJ

Benny:

“Severusovi pokusy o svádění..no nejde ho jinak než milovat:)|| Děti, změnila jsem odkaz na funkční.Navíc sssnake Navzdory přeložila ještě před Casiopeou.Tak pro příští generace;)”

Memories (Setkání II.)

Autor: Blackcatfromvulcan      Jazyk: ČJ

Benny:

“Miloučké.”

Setkání

Autor: Blackcatfromvulcan      Jazyk: ČJ

Benny:

“Je to hlavně PWP, slušné.”

Je mi vším...

Autor: Blackcatfromvulcan      Jazyk: ČJ

Benny:

“Slabé pwpčko nebo pokus o příběh.To je celkem jedno.”

K/S film-video 2

Autor: Blackcatfromvulcan      Jazyk: fanvid

Benny:

“*Benny se sbíra ze země*Co říct? Cukaly mi koutky od úplného začátku a na konci mě málem Spock zabil s tím svým obočím až u ofiny:D:D”

T´Areina prohra

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“ST rýpnutí... klingonská krev je pravděpodobně červené nebo fialové/purpurové barvy, nikoliv zelené. Nicméně v tomto případě pravda nepanuje shoda. :-D”

T´Areina prohra

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Benny:

“Nicotný člověk, klingonská žena, lana, krev, nadávky a růže.Prazvláštní spojení, přesto je tam kus romantiky.Líbilo.”

Spirk

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Kupodivu bych to, vyjma toho názvu, za až takové klišé nepovažovala. To spíš v Potteráckém světě je to velké klišé. Fanoušci Star Treku jsou asi až na pár výjimek normální. :-D”

Spirk

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Benny:

“Číst si to dnes nebudu, kupodivu si to pamatuji dobře.Klišé?Nevím, ale téma na zpracování určitě oblíbené.Řekněme tři a zítra se na to kouknu podrobněji a přehodnotím hodnocení.”

V písku před branami

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“U této povídky si pamatuji začátek i konec, ale vždy to vnímám jako takové dvě samostatné povídky, spíš než jako jednu. Ještě jedna věc je na ní zajímavá, poprvé avšak ne naposledy, jsem se v ní setkala s myšlenkou, že je Spock produktem umělého oplodnění/genetického inženýrství. Už tehdy mi to přišlo podivné a říkala jsem si, že je to dost nelogický nápad... a pak se to na mě vyvalilo z více stran. Ne, pořád jsem to ještě neakceptovala, Spock prostě vznikl metodou "šup tam, šup ven" jak se dělají všechny děti. :-D”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|