Komentáře - Březen 2014

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

M'Ress's Pet

Autor: Farfalla the Butterfly-Kitten      Jazyk: AJ

Benny:

“:-)Merline..”

M'Ress's Pet

Autor: Farfalla the Butterfly-Kitten      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Hehe. :-D Vždycky jsem chtěla opici...”

The Care Of Infants

Autor: Perfica      Jazyk: AJ

assez:

“Nakonec mi ani ta překotnost konce nevadila.”

The Fourth Year

Autor: Calligraphy      Jazyk: AJ

assez:

“.”

Zrcadlo rozhodnutí

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Salome:

“Moc pěkná povídka, s netradiční zápletkou a něíčm navíc, co se špatně definuje, ale když tam je, tak to poznáte. Kromě toho perkfetně napsaná, postavy jak živé. Ovšem dojem mi kazí několik drobných nelogičností (proč to pátrací kouzlo nepoužije Vy-vtíte-kdo? Že by nebyl tak schopný jako Hermiona?), a hlavně příliš jednoduché vyřešení - působí pak příliš prvoplánovitě jako odměna osudu za rozhodnutí Harryho. vlastně by to na mě zapůsobilo víc, kdyby se v tomhle držela Danae kánonu.”

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Benny:

“Tak začnu od názvu povídky.Jak se Whampi sama vyjádřila v komentářích u poslední kapitoly, byl to záměr.Dále jsem si všimla, že u šesté či sedmé kapitoly se přiznala, že to k parodii sklouzlo samo.Marně lovím v paměťi, která část se mi líbila nejvíc..ne, merlinžel, žádná.1-2”

Honba za pokladem

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-)”

Červnové odpoledne

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Sargo:

“...”

Svrab

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-)”

Výročí

Autor: Shiv5468      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-)”

První zákon

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-)”

Zrcadlo rozhodnutí

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Sargo:

“...”

Zrcadlo rozhodnutí

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Svrab

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

První zákon

Autor: Danae      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Relations

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

assez:

“Mělo to své světlé chvilky.”

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“ještě nikdy jsem tak zoufale netoužila dát 0...”

Miluji tě až za hrob... ten tvůj

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Enormě podivní

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Dřív jsem Whampi hltala, dneska už mě nechává dost chladnou. Jako ano, je to čtivé, ale napsané to není nic moc, autorské poznámky mě akorát rozčilovaly a úporná snaha zařídit se podle všech klišé, která existují, nebyla ani vtipná, ani nic jiného. Vlastně se mi líbil asi jenom začátek o Harrym Jiskrovi. Je ale pravda, že jsem nedávno bádala, kde jsem četla o té samotce na horské chatě... no ale ne, nic moc.”

Miluji tě až za hrob... ten tvůj

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Kvůli klíčovým slovům jsem to dlouho odkládala, ale zbytečně, vždyť to nebylo nijak zvlášť drastické? Fanoušci HP a Dextera tu musí slintat blahem. Mně teda na začátku vadilo, že se Potter choval jak úplný idiot, a taky mi vadil konec, ale je pravda, že sepsané to bylo dobře. Až na tu hromadu chyb, samozřejmě. Vracet se nebudu, ale za přečtení to stálo.”

Veela Inheritance Problems

Autor: Sakja      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Magnetic Attraction

Autor: frizzy returned      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Fawkes to the Rescue - fanart

Autor: tripperfunster      Jazyk: fanart

Adelaine:

“Mně se moc líbí Albusův výraz:D”

Cokoliv

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Líbilo se mi to, ale moc nevím, jak to shrnout. Určitě se mi líbilo, že tam byly dobře popsané věci, které v románech bývají popsané vždycky špatně - bezmoc někomu pomoci, neschopnost se přiblížit někomu, kdo utrpí ztrátu. Zpočátku mě štval styl psaní, všechny ty trojtečky, krátké věty a závorky, (a navíc ty hrubky v i/y!), ale na to jsem si zvykla a pak už se to nějak i hodilo. Hodně jsem oceňovala, že těch úvahových pasáží tam sice bylo dost, ale byly krátké, takže jsem nemusela nikde přeskakovat kusy textu, jak se mi občas stává. A líbilo se mi postupné rozvíjení vztahu-nevztahu a taky obecný náhled na homosexualitu, která není braná jako jakýkoliv jiný heterosexuální vztah, jak bývá obvyklé, ale víc... přirozeně. Autorce se o vztahu a pocitech obou gayů povedlo napsat přesně stejně, jako když mi kamarád líčí svoje problémy s chlapama. To jsem ještě asi nikde jinde nečetla, tak dobře zpracované. Jo, a replika 'Voldemort je prostě idiot' by si zasloužila zarámovat :) Silná trojka.”

Without Ceremony

Autor: Aucta Sinistra      Jazyk: AJ

assez:

“Je to obyčejné, ale je to pěkné.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|