Komentáře - Březen 2014

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Harry Potter a bezvýznamné věty

Autor: assez      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“to zas bylo něco...”

Noc v opeře

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

kami:

“Celkom to vystihuje moju predstavu o Potterovom IQ, ale prepáčte, autorka si s tou poviedkou dvakrát veľkú námahu nedala. Aj v takejto miniatúre som riadky preskakovala.”

Nevěrná

Autor: Maxie      Jazyk: ČJ

Benny:

“Někdo se snažil napsat originální ženskou postavu jako vtipnou(bez mučení-nad některýma poznámkama jsem se usmála), ale pak je tu to vše ostatní, co vás na takových postavách štve(sere).Čekala jsem hrůzu, ta se nedostavila, ale zděšení ano(SPOILER:Severus vykoktal vyznání lásky.KONEC SPOILERU)Za dvě.”

Resting Hero

Autor: Safufu      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Ó, ťuťu... :)”

Panenská plavba Tiresiova

Autor: shalott      Jazyk: ČJ

Danae:

“K téhle povídce se opakovaně vracím. Originál jak Doyla, překlad jak od Zábrany a slash popsaný jazykem gentlemana.”

Resting Hero

Autor: Safufu      Jazyk: fanart

Lanevra:

“To tady ještě není?”

Resting Hero

Autor: Safufu      Jazyk: fanart

Benny:

“Tohle znám dlouho a kupodivu se mi to líbí, i když tak si Harryho nepředstavuji.Ohledně rating, není 18+ zbytečně přemrštěné?Penis mimo záběr, taky z toho nevyplívá přímo, že by šlo o zoofilní vztah(Au, chudák Draco)”

Resting Hero

Autor: Safufu      Jazyk: fanart

finde:

“senza”

Kiss or Kill

Autor: Mortalus      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Okamžik

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

bwews:

“Uf, budu komentovat až se trochu vzpamatuju:D Úžasně napsané:)”

Soulmates

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

Benny:

“Do háje!..Všimly jste si jak autoři rádi dělají z Draca Malfoye citlivou duši náchylnou třeba k schizofrenii, poruchám příjmu potravy nebo sebepoškozování?Ano, je to ten správný typ chlapečka, který se na to dokonale hodí.Tady figuruje schizofrenie..a musím říct, že mě to neskutečně bavilo a nápad se mi líbil.Samozřejmě tomu nechyběla jistá sladkost, závěrečná scéna se mi zdála malinko přes míru.Hermiona a její přijetí pravdy od Harryho také mimo její charakter(ff z roku 2006-to mi jako omluva stačí)Přes výtky to je dobrý příběh a dnes mi to sedlo.Minibodíky za zmínku o Wildeovi a citaci básně od Bukowského(oba nesmírně miluji)Za 4:)||DEFINICE SCHIZOFRENIE;je závažné duševní onemocnění, projevujicí se porušeným vnímaním reality, poruchami myšlení, nezvyklým chováním a obzvláště sociálním stážením, či netečností.Hlavní příznaky:HALUCINACE, bludy, zhoršující pozornost a vůle, ochuzení citového života, ztráta socialních dovednosti.Hele, Dracova nemoc!||Má zkušenost-ráno mě milovala, odpoledne jsem byla čubka(nelečená forma)”

Harry Potter a bezvýznamné věty

Autor: assez      Jazyk: ČJ

shadow:

“SinamLlumi povídku okomentovala výstižně, ztotožňuji se s ní, jen jsem to vzdala až o něco později, po 6. kapitole.”

Amanda

Autor: karracaz      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Umí, umí - to se jí rozhodně musí nechat. :)”

Sherlock Parody - Oklahomo

Autor: Vidar Magnussen, Bjarte Tjøstheim      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“:D”

Amanda

Autor: karracaz      Jazyk: fanart

Benny:

“Je nádherná jako panenka.Z ostatních děl autorky(zvlášt ze Spocka)srdečko zaplesá.”

Amanda

Autor: karracaz      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Prozatím se tento obrázek asi nejvíc podobá mé představě mladé Amandy. A také je to opravdu kvalitní práce, jako všechny portréty od této autorky. Opravdu vřele doporučuji si je prohlédnout.”

The Return of the Prodigal

Autor: Lachesis      Jazyk: AJ

assez:

“Takovou povídku do češtiny nepřekládejte. Nikdy!”

The Heart In The Whole

Autor: verityburns      Jazyk: AJ

shadow:

“Verityburns a její Johnlock, to byla pro mě láska už po pár řádcích. Nemůžu se rozhodnout, jestli mám raději tuto povídku nebo The Road Less Traveled, kterou si už můžu vychutnávat "komplet" v češtině. No, tahle přece jenom vítězí.”

Taluhk Nash-veh K'dular

Autor: vibrantoxymoron      Jazyk: fanart

Akkarra:

“No nazdar... :D”

Sherlock Parody - Oklahomo

Autor: Vidar Magnussen, Bjarte Tjøstheim      Jazyk: fanvid

Benny:

“:-) Úžasné.”

Sherlock Parody - Oklahomo

Autor: Vidar Magnussen, Bjarte Tjøstheim      Jazyk: fanvid

Heredhether:

“Má to naprosto přesné rekvizity i atmosféru a navrch i hromadu zápichů, které dost možná zlidoví - přinejmenším u mě rozhodně jo. John a Sherlock tady mají snad ještě dokonalejší chemii, než originály, a jsou to sympaťáci, který bych chtěla mít doma a píct pro ně sušenky. Asi nejlepší parodie na Sherlocka, co jsem zatím viděla.”

Vážně jednoduché

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Sargo:

“:-D”

Noc v opeře

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Tak to je brutus... :D”

Noc v opeře

Autor: GMTH      Jazyk: ČJ

Lanevra:

“Hihi. :-D”

Taluhk Nash-veh K'dular

Autor: vibrantoxymoron      Jazyk: fanart

Benny:

“Milé:)”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|