Komentáře - Březen 2014

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Hiss Me, Harry

Autor: LdDurham      Jazyk: AJ

finde:

“vtipné a zábavné, vzhledem k tomu, že Skyehawke archív přestal komunikovat, přidávám další link: http://lddurham.livejournal.com/71370.html#cutid1”

A Different Fate

Autor: lordhellebore      Jazyk: AJ

finde:

“dobře zpracovaná povídka na nezvyklé téma.”

Společnice

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Přečetla jsem včera a zapomněla okomentovat. Za ten den pocity už trochu vyšuměly, opravdu je to Pretty Women se vším, co k tomu patří, až na ty božské hnědé šaty s puntíky. Překvapilo mě, jak drzá Hermiona a především jak tolerantní Snape v povídce byli. Tady si myslím, že se z toho dalo vytřískat víc, navíc s autorčinými schopnostmi... ale neurazilo, určitě.”

Člověk míní, život mění

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Granger's Anatomy! :) Čtivé s vcelku reálnými charktery, čímž teda nechci říct, že Snape není OOC, ale aspoň se chová úměrně ději. (SPOILER) Zajímalo by mě, co autorka má s těmi povrchními hezouny nevhodnými pro vztah? A teda to hupsnutí do postele s někým, s kým Hermiona nechodí... ale tak budiž, každý někdy ulítneme. Za představu Snapea v žlutém povlečení to stojí. Navíc mě potěšila poslední kapitola a její naprosto zavádějící název. Konečně začalo dávat smysl, že má povídka pokračování.(KONEC SPOILERU) Jojo, ačkoliv to není nijak zvlášť hluboké a asi to neutkví, je to čtivé a dobře napsané.”

Srdce si nevyberá

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

bwews:

“Některé momenty byly vážně fajn.. Váhala jsem mezi 2-3, ale jelikož se mi poslední dvě kapitoly ani nechtěly číst, tak za 2.”

His Mouth

Autor: Times of Bliss      Jazyk: AJ

jesssnape:

“=) 3 +”

Co se ti líbí, máš mít v užívání

Autor: Deeble      Jazyk: ČJ

Adelaine:

“Nejvíc mě na tom štvalo, že toho pána v té povídce neustále nazývali Severusem Snapem. Když jsem se snažila předstírat, že si nečtu o Snapeovi a Hermioně, tak to bylo až na chvíle vesměs docela příjemné čtení.”

The Greater Good - Harry Potter - Dumbledore and Grindelwald

Autor: Broad Strokes      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Efekty jsou hodně dobré, připomíná mi to Blood end Fire. Dialogy jsou trochu... hmm, řekněme že je to klasický nudný patos. V knize by to možná vyznělo líp. Samozřejmě kánonická zamilovanost Albuse do Gellerta tam vidět není, ale to bych ani nečekala. Po stránce herecké je to na "ptáčata" dobře odehrané.”

BESIDE ME Kirk/Spock/McCoy

Autor: MkbSTARDiapason      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Tak tohle ano.”

Srdce si nevyberá

Autor: Testralka(Tesska)      Jazyk: SJ

Benny:

“Tohle je těžké, v mé hlavě se motá hodně nápadu, naštěstí jsem dost zodpovědná, abych nepsala.Takže se toho zhostila Tess.Drona miluju, jenže se nepíše a v angličtině narazíte jen na pwpčka.Tess se to moc povedlo, zvlášť šestá kapitola(nad tou jsem vzdychala opakovaně)jen Tess je veliký romantik a občas jí to závidím.Pro mě na konci trochu ubrat:) Přesto ještě jednou díky.”

The Greater Good - Harry Potter - Dumbledore and Grindelwald

Autor: Broad Strokes      Jazyk: fanvid

Salome:

“Tentokrát stručně, protože naprosto souhlasím s Regi. Konečně něco jiného než sestříhané stále tytéž scény. Vzhledem k tomu odpouštím i ty lehce naivní dialogy. Samozřejmě by si herci zasloužili lepší text, ale přesto dávám plný počet.”

The Greater Good - Harry Potter - Dumbledore and Grindelwald

Autor: Broad Strokes      Jazyk: fanvid

Regi:

“Nejlepší fanvideo, jaké jsem kdy viděla. Což se ovšem nedá brát úplně vážně, protože fanvidea příliš nesleduji. :-) Naprosto mne ale uchvátily herecké výkony a efekty jsou podle mne na takové úrovni, že se nechce věřit, že je to amatérská tvorba. Jen dialogy mi připadaly malinko naivní, ale vzhledem k tomu, že mluvené angličtině téměř nerozumím, měla jsem zapnuté české titulky. Mohl to být pouze nedokonalý překlad. Nicméně mi to zážitek nezkazilo.”

His Mouth

Autor: Times of Bliss      Jazyk: AJ

Benny:

“Dnešní čerstvá novinka:)Hodnocení možná přemrstěné, ale dokazuje to lásku Nevilla k Trevorovi.Taková nežná blbůstka.”

Než padne hvězda, sleduj její zář

Autor: Patoložka      Jazyk: ČJ

Salome:

“Vcelku klasická zápletka, zajímavá dobře zvládnutým a nerušícím prolínáním dějových linií. Ale mám dojem, že v této povídce zápletka hrála až druhou roli. (3) Napsané je to výborně, poetika a citlivostjsou přesně vybalancované před hranicí patosu. (5) Z formálního hlediska bych vytkla jen nebelvíry a zmijozely, jinak jsou chyby v toleranci. (5) Struktura: přišlo mi, že příliš mnoho věcí je jen naznačených, že stručnost některých scén je až přílišná. Budí dojem spíše náčrtu okamžitého nápadu, ale přesně tohle jiným může zas vyhovovat. Mně to ale přišlo spíše nehotové - příliš náznaků, rezignace na fakta, neuspokojilo mě, že nevím, jaký měl Harry plán, jak to vlastně dopadlo. (2) Postavy byly IC, zdánlivé nelogičnoti vyplývající z rozporu s kánonem logicky zdůvodněné.(5) Děj byl, jak jsem psala spíše naznačen, závěr také. Nebylo to nelogické, jen bych asi přivítala více polopatismu. (3) Celkově na mě povídka zapůsobila příjemně, některé detaily se mi hodně líbily, jen musím říct, že díky stručnosti jsem ty emoce - dokonce ani ze sebeobětování - v podstatě neprožila. (3)”

BESIDE ME Kirk/Spock/McCoy

Autor: MkbSTARDiapason      Jazyk: fanvid

Lanevra:

“Obávám se, že to tak nějak správně vyzní, jen když na to má člověk náladu. Pokud nejste fanoušci mlžných videí nedoporučuji, jinak si myslím, že hodit to do HD opravdu celkem zlepší obraz.”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Řekněme smíšené pocity - velké plus za originální prostředí, zajímavý nápad s nitrozpytem draků. Mínus za neustále zdůrazňování zlomeného Severuse, takže v průměru 3 hvězdičky. Vzhledem k tomj)u, že jsem popřečtení nejnovějších komentářů dostala chuť se k povídce vrátit, tak musím zvýšit na 4 hvězdičky :o))”

The Potter Family - Ginny and James Sirius

Autor: Times of Bliss      Jazyk: AJ

Benny:

“Nelze to nesrovnávat s podobnou povídkou The Potter Family - Harry and Albus Severus.Oba chlapci mají 13let, více či méně svedou své rodiče(nespílejte mi, ale autorce-takhle to na mě působilo)Ale rozhodně tohle si zaslouží o bod vyšší hodnocení než Harry/Albus Severus.Důvod?James masturbuje a nastudoval si ženské tělo pomocí knížek.Samozřejmě nic světoborného, ale bylo to o kapku lepší.”

Red Hills

Autor: Akame Sora      Jazyk: ČJ

bwews:

“oblíbená Drarry”

Soulmates

Autor: Brygminka      Jazyk: ČJ

bwews:

“Příjemně napsané, autorka mile překvapila. Něco mi sedělo, něco ne takže za tři.”

S.N.A.P.E.

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

Sargo:

“Taková milá blbůstka - za tři. Bod nahoru je za Ginnino zaměstnání. :-)”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Salome:

“Výborný nápad, naprosto originální, ale ne za cenu nelogičnosti, alespoň pokud jde o základ příběhu. (5) Velmi mi vyhovoval i civilní nepatetický styl, podtržený výborným překladem, prakticky baz chyb (rušil mě jen starostolec) (5, 5) Příběh však postrádá klasickou stavbu dramatických příběhů, dominuje zde popis peostředí nad dějem (3). Moc se mi líbily originální postavy, rozhodně více než kanonické. Nevěřila jsem autorce pokorného Snapea čakajícího jako psík na další ránu, vadila mi zákeřnost dvojčat (asi jsme já a autorka četly jiné knihy, nebo autoku kánon až tak nezajímá? - ale proč potom píše fanfiction, a ne svůj příběh?), trochu méně pak negativní vyznění Molly - protože pokud by to byla pravda, tak by samozřejmě na reakci vůči Severusovi měla právo. Nikoli samozřejmě na to ostatní - v tom byla i ona OOC. Za nekanonické postavy 5, za kanonické 0.(Charlieho řadím spíše k nekanonickým, jelikož jeho charakter skuteřně z kánonu poznat nelze.) Děj zde rozhodně nedominoval, místy mě to až nudilo, i když se mi prostředí hodně líbilo. Přehnané mi přišlo to neustálé poukazování na to, jak zlí ti bystrozoři jsou. (3) Celkově jsem lehce rozpačitá. Rozhodně je to řemeslně slušně zvládnutá skica, která neurazí, ovšem nemám pocit, že by mě nějak obohatila. Některé momenty se mi ale líbily, pochvala za ředitelku.(3) Zaokrouhluju nahoru, což neznamená, že bych se k ní měla chuť vracet.”

S.N.A.P.E.

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

Benny:

“Že já na tu Lanevru vždycky dám!Tedy taky jen co mi popsala Ginnyno zaměstnání propukl u mě záchvat smíchu(což se nehodí, když mi dnes vypadla plomba)Těžko hodnotit, každá kpt je jen krátkým střípkem v jejich 'vztahu'.Samozřejmě tomu asi chybí nadšení.Ve čtvrté kapitole byl nutný emocionální výbuch?Poslední kapitola je nejlepší-čistě kvůli zmínce o Fredovi.2, 3:)”

Bestiální něha

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

kami:

“Prečo "zlého" Snapea dostanem vždy len v sexuálnych poviedkach, prečo ho nedokážu napísať autori s iným zameraním? No nič, s tým sa musím zmieriť. Ohľadom poviedky, nedočítala som to, myslím, mať niečo také v slovenčine, ani to nepovažujem za literatúru, takto sa to ako tak dalo, ale neprehrýzla som sa tým.”

S.N.A.P.E.

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

Chavelierka:

“Wixie tuhle povídku napsala pod nátlakem, přesto musím říct, že je úžasná. Moc se mi líbí a ráda se k ní vracím. A rozhodně ne jen pro to, že tenhle pár nikdo moc nepíše :-)”

Bestiální něha

Autor: Corny      Jazyk: ČJ

Benny:

“Vždycky jsem se Corny vyhýbala kvůli její poetičnosti.Velká chyba!Alespoň u tohodle díla.Krásně popsané city, takhle si představuji filozofii pedofila ke své oběti.Nikdo mi nevymluví, byť to nebylo napsáno, že je Draco plnoletý.Konec..ano, takhle to musí končit vždycky..co je mé, je jen a jen moje.4/5”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|