Komentáře - Březen 2014

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|

Co se ti líbí, máš mít v užívání

Autor: Deeble      Jazyk: ČJ

Benny:

“Na Snamionku mě to po první kapitole zaujalo.Z prozaického důvodu.Když Hermiona stála pár hodin před Severusovým stolem připomnělo mi to film Sekretářka(2002, D/s vztah mezi šefem a sekretářkou)Ona tam seděla za stolem celý víkend-nepila, nejedla, pomočila se jen aby získala svého šéfa/milence zpět.Úžasný film.Proč to říkám..samozřejmě se v téhle ff nic podobného nestalo(ach má úchylná dušička to oplakala)Ale když mi to ten film připomnělo, říkala jsem si, že by to mohlo být dobré.Chyba lávky!Budu se opakovat, ale to není ani Hermiona ani Snape.Natož i ten raiting je přemrštěný.Sex, který je popsán v jedné větě a nejodvážnější popis?Prsty v kalhotkách.Nemusela bych mít do detailů popsaný coitus, ale nic vzrušujícího to taky neobsahuje.Do 20kpt bych dala i za nesnamionku 3, ale ty poslední kapitoly jsem prolítla.Za dvě.”

Falling Rain

Autor: CrimsonRose18      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Ashes of Time

Autor: Dius Corvus      Jazyk: AJ

assez:

“Ano, přeskakovat části je VELKÁ chyba. Je to náročné čtení, není to klasické čtení... a mně se to vcelku líbilo. (Vcelku - bylo to dost temné... na Harryho.)”

Tread Softly

Autor: Dius Corvus      Jazyk: AJ

assez:

“Poznatek: Autor by měl vědět, kdy nechat hrdinu mlčet; kdy mu ale vážně, vážně zalepit pusu, aby to stálo za to. ...nooo. Není to čtení na odfrknutí, aspoň druhý díl ne.”

The Greater Good - Harry Potter - Dumbledore and Grindelwald

Autor: Broad Strokes      Jazyk: fanvid

assez:

“Konečně to sem někdo dal. :D Díky.”

Vánoce v Baker Street 221B

Autor: Kleio      Jazyk: ČJ

KalamityJane:

“Roztomilá jednohubka”

Budoucnost začíná dnes, ne zítra

Autor: wixie      Jazyk: ČJ

Nerla:

“První část by mi připadala temná, kdyby byla líp napsaná. Voldemortův proslov (SPOILER) 'odjíždím na rok za velkou louži, tak mi to tu ohlídej, Severusi' (KONEC SPOILERU) by se mohl z flelku použít do parodie. Snapeovy doušky v dopisech jsou přesně tím druhem tokání, kvůli kterému si s klukama přestávám psát. Možnost, že by mohlo Nellino uvedení do života takovýmhle způsobem opravdu fungovat, mi přijde nesmírně naivní. McGonagallovou mám ráda, proč z ní Wixie vždycky dělá... tohle? No ale přes to všechno je to čtivé, milé, oddechové, a pokud vám nevadí, že tam v jednom kuse někomu po tváři stéká osamocená slza, je to to pravé.”

Vánoce v Baker Street 221B

Autor: Kleio      Jazyk: ČJ

Tina_tt:

“t”

Pod povrchem

Autor: entangled_now      Jazyk: ČJ

Tina_tt:

“t”

Padla noc

Autor: pani archivová      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Milé, jemné...”

Dovnitř ze zimy

Autor: Beth H      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Příjemná lehká povídka.”

Tíha minulosti

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

kami:

“No, povedzme, dalo sa to aj inak, lepšie.”

Co se ti líbí, máš mít v užívání

Autor: Deeble      Jazyk: ČJ

Keiko.kei:

“Super, líbil se mi hlavně začátek, když jí milostivě objasnil, co to vlastně podepsala a smlouvání. První noc taky super. Ty protichůdné pocity. Krásně popsané, Severus je tady úžasný, ačkoliv ke konci romantik, sedí mi to k němu. Jedna z nejlepších povídek, jestli někdo objevíte další autorčino dílo sem s ním :)”

S.N.A.P.E.

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Ééé... kdo je ten pán v hlavní mužské roli? Upřímně mě překvapilo, že je ta povídka o Ginny a ne o Hermioně, ale ne že by to bylo poznat podle něčeho jiného než jmen a rodiny. Tady už to styl nezachrání, bylo to příliš nevěrohodné, charaktery splašené a i vtip se z toho nějak vytratil.”

Shovívavost

Autor: Rex Luscus      Jazyk: ČJ

kami:

“Tie fotografie boli skvelé, aj Snape, hoci si nemyslím, źe by sa k niečomu takému odhodlal. Žiť by nemal prečo, ale blbý nebol.”

Svazek

Autor: Anna Fugazzi      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“...”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

Trinyx01:

“...”

Ředitelův portrét

Autor: Ziasudra      Jazyk: ČJ

Benny:

“Pěkné.3+”

Ředitelův portrét

Autor: Ziasudra      Jazyk: ČJ

kami:

“Dumbledore. :)”

Osika

Autor: Julie      Jazyk: ČJ

kami:

“Z nostalgie dávam 4, keby som to bola dávno hodnotila, dala by som to tej poviedke.”

Šmírák

Autor: D.J. Orlovský      Jazyk: ČJ

kami:

“Práve v tejto kombinácii mi príde Filch nadmieru sympatický. Páčilo sa mi to, v minulosti by som tomu dala hádam aj plný počet, ale teraz ma PWP skoro vôbec nedrží.”

Svazek

Autor: Anna Fugazzi      Jazyk: ČJ

Benny:

“Už jsem vám říkala jak nesnáším kamkoli se registrovat, abych si mohla přečíst povídku 18+?Ano, udělala jsem to, naštěstí existuji dobré kamarádky, které vám to pošlou.Šla jsem do téhle ff s nadšením.Nucený svazek a drarry?Kdykoli:)Ty zápletky ohledně jejich spojení jsou vždy..zkrátka berte to s nadhledem.Bavilo mě jejich sbližování, které trvalo do 10kapitoly.Pak bylo pár kapitol hodně nudných a víceméně od 16/17kapitoly, možná i dřív, tušíte směr jakým se to ponese.Velké plus(pro mě)bylo jejich chování-krásní nadržení králičci, co do toho buší hlava nehlava.Také začínám v drarryovkách milovat, jak se chová Pansy.Chtěla bych jí, nejen jako kamarádku, která vás uklidní(i tělesně).Porážka Voldemorta byla neotřela a líbila se mi víc než sálodlouhé popisy boje.Známka se pohybuje mezi 4-5, za sebe se přikláním k vyššímu hodnocení.”

The Greater Good - Harry Potter - Dumbledore and Grindelwald

Autor: Broad Strokes      Jazyk: fanvid

kattyV:

“Musím souhlasit s předchozími komentáři - dialogy, žádná zvláštní sláva, herecké výkony o hodně lepší, i když Ariana mne úplně nepřesvědčila, efekty skvělé - podle mého v podstatě na profi úrovni. Krásné prostředí, pohlední herci, péče o odpovídající dobové oblečení. Čtyři hvězdičky by to dostalo, kdyby šlo o profesionální videa. Dávám pět, protože oceňuji, mimo jiné i to, že se autoři vyhnuli touze natočit notoricky známe scény a ukázali nám méně známou situaci přesně tak, jak by se mohla stát. A vůbec, fanvideí, které nejsou jen sestřihem scén z filmu se najde málo. Určitě stojí za to shlédnout.”

Spojení (Linked)

Autor: Philyra912      Jazyk: SJ

bwews:

“Ale jo, líbilo, příjemné čtení. 3, 5 :)”

Člověk míní, život mění 2

Autor: Wixie      Jazyk: ČJ

Nerla:

“Páni, v kolika povídkách je Hermiona stejně urážlivá a výbušná jako Snape? Ti dva v tomhle podání jsou úžasným příkladem páru, kterému by to prostě nemohlo fungovat. Hrozně na povídce oceňuju, že mě stejně bavily obě časové linie a nevadilo mi přeskakování od jedné k druhé, málokdy se stane, že jedna není plytká. Bohužel mi teda přišlo hodně nepravděpodobné, jak rychle spolu ti dva skončili - vždyť co všechno tomu předcházelo, a pak najednou prostě stačí přijít? A ten dudlík si nedokážu představit :) Jo a hrozně mi vadila McGonagallová, která nejenže byla OOC, ale ještě děsně nesympatickým způsobem. A Malfoy měl neuvěřitelně neustálený charakter, toho jsem tam taky vůbec nepochopila. Ale dobrý, líbilo, takový slaďák.”

|< 10 11 12 13 14 15 16 17  >|