Komentáře - Únor 2014

|<  << 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  >|

Easy Rider

Autor: switchknife      Jazyk: AJ

Irwin:

“No, po tomhle mám taky úchylku na motorky, k remusovi to absolutně nesedí ale jinak super ...”

Harry Potter and the Guardians of Power

Autor: teacherbev      Jazyk: AJ

Pyriel:

“Dokonalá ukázka toho, jak má vypadat dobrodružná ff, kde není zapotřebí žádný sex, o slashi ani nemluvě. Člověku se ani věřit nechce, že tohle je první ff autorky, která má mimochodem už vnoučata. Harry a Severus se dostanou do minulosti, stanou se svědky založení Bradavic, jejich vztah se postupně změní. A ano, Harry je zde opravdu mocný, ale žádné zázraky přes noc, tvrdě na tom pracuje, učí se a poctivě trénuje. A také se dozvíme, jak to je ve skutečnosti s původem Voldemorta - a věřte mi, TEN tím nebude vůůbec potěšen! :-)))”

Never Any Regrets - Vůbec žádná lítost

Autor: suitesamba      Jazyk: ČJ

shadow:

“Když budu dělat, že epilog neexistuje, pak slabší 3. Znovu ji číst už nebudu a to mám ráda sladké povídky. (ale děkuju za překlad)”

Never Any Regrets - Vůbec žádná lítost

Autor: suitesamba      Jazyk: ČJ

mariaa:

“3-2...”

V písku před branami

Autor: Diegina      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“Snažím se, vážně se snažím, nicméně tohle prostě nedávám. Ten začátek by snad ještě šel, ale četba části o rodinném dýchánku mi vypálila sítnici. :(”

Zkouška osobnosti

Autor: sedoocka      Jazyk: ČJ

Benny:

“To tedy byla zkouška!:D V podstatě to byl dobrý nápad-povídka složená z drabblat.Do 26kapitoly to lze pokládat za typickou kostru výzvy:Malfoy dostane za úkol dovést Pottera Voldemortovi jako hodný adept na post Smrtijeda.Potom už to nedoporučuji číst:miláčku, lásko, miluju tě..což o to, ta přeslazenost by mi nevadila, ale kdy se v Dracově srdci vzala najednou láska místo nenávisti a snahy splnit úkol?Necháme to na dvojce, za slibný začátek.”

Moving On

Autor: DebsTheSlytherinSnapefan      Jazyk: AJ

l.terka:

“:)”

Zákon přitažlivosti

Autor: Blackcatfromvulcan      Jazyk: ČJ

Akkarra:

“A zase to pohřbívá ta přímá řeč.”

Alco da fé

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“Dá sa, ale nie je to môj obľúbený štýl.”

… a s námi přichází peklo

Autor: Splinter      Jazyk: ČJ

ZJTrane:

“No ja neviem...”

Česká trojka

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Zástupkyňa:

“Čítala som až do noci. Aj jej druhú poviedku. (Cesta). Pri jej poviedkach sa musíte usmievať, občas vybuchnúť smiechom a potom následne stočiť tvár do paplónu, a tam sa smiať aby ste niekoho nevyľakali. A to len preto, aby ste mohli následne plakať, aj viac krát po sebe. Aj keď to skončí "hepyendom", tak sa cítite tak trochu smutne, že už to skončilo. Odporúčam. Aspoň tieto jej originálne poviedky. :)”

Cesta

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Zástupkyňa:

“Vždy sa k nej rada vrátim.”

Okamžik

Autor: Alice O´Really      Jazyk: ČJ

Zástupkyňa:

“Odporúčam.”

|<  << 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  >|