Komentáře - Únor 2014

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >>  >|

Hawthorne Detention

Autor: Amanuensis      Jazyk: AJ

Aswalka82:

“--”

When Fate Steps In

Autor: the_minx_17      Jazyk: AJ

assez:

“A tak nějak je to pořád... Severus. Asi bych si přála, aby... aby se i vrátil. A podle mého se taková Kayla vypořádala mnohem lépe s existencí druhého Snapea. Ale... byl to Severus. A byl to dobrý, dobrý námět, i když by snesl o kapánek více propracovanosti.”

Oslava

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Salome:

“Drabble, které překvapí.”

Dvě mouchy jednou ranou

Autor: Regi      Jazyk: ČJ

Salome:

“Hezká anekdota s překvapivou pointou.”

Kočičák

Autor: Byaghro      Jazyk: ČJ

Amarelis.Flow:

“Ehm... no roztomilé to je, ale na mě až moc, chvílemi jsem dokázala jen zírat a představovat si nějaký ztřeštěný anime.”

Redeem Me

Autor: Samayel      Jazyk: ČJ

Amarelis.Flow:

“Ze začátku mi to přišlo maličko moc OC, ale... on ten vývoj postav je vcelku logický a je to skvělá varianta na závěrečný díl, temnější a sem tam s opravdu geniálními nápady. Absolutní spokojenost.”

Být tvým kocourkem

Autor: Mamodo      Jazyk: ČJ

mariaa:

“2-3”

Osudové pouto

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“to zas bylo něco...”

Lektvary

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

shadow:

“I když vždy po přečtení nadávám na to, jak je tu i zmíněmo, že by si povídka zasloužila mnohem větší rozpracování, stejně jsem ji četla už několikrát a určitě ne naposled.”

Lektvary

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

jesssnape:

“vážně jsem byla v pokušení dát nulu, ale slíbila jsem si, že to neudělám...”

Worthy of Slytherin

Autor: SerpentClara      Jazyk: AJ

Salome:

“Není to špatný nápad, není to špatně zpracované, za přečtení to stojí. Ale nepřesvědčilo mě to.”

The List

Autor: Warviben      Jazyk: AJ

Aswalka82:

“-”

Den, kdy umírá důstojnost

Autor: Lanevra      Jazyk: ČJ

Aswalka82:

“-”

Hypocritic Oath

Autor: Amanuensis      Jazyk: AJ

Aswalka82:

“---”

Crazy Man Michael

Autor: Amanuensis      Jazyk: AJ

Aswalka82:

“--”

Better To Curse the Darkness

Autor: Amanuensis      Jazyk: AJ

Aswalka82:

“--”

Worthy of Slytherin

Autor: SerpentClara      Jazyk: AJ

Amarilli:

“Tak toto bolo silné. Naozaj. Myslím, že je to omnoho reálnejšie. Menej rozprávkové, než ako to opísala pani Rowlingová. Je to len jeden aspekt povahy. Ale čo by sa stalo, keby odvaha chýbala práve Harrymu. Vskutku. Vracať sa k tomu síce nebudem. Ale hĺbku to malo a 5 si to zaslúži.”

The List

Autor: Warviben      Jazyk: AJ

Benny:

“Potříček malý chudáček, vytáhněte kapesníky..spiš bych radila kýble.Potter odchází do Zapovězeného lesa, aby spáchal sebevraždu se seznamem lidí, kteři za něj umírali.Zachrání ho Snape, probírají spolu ten seznam.Domluví se, aby mu dal tři měsíce.Debílka pronásleduje všechno to utrpení-nezvládá svou magii.Pak při noční můře ho v záchvatu Snape políbí..Ne, to nejde!Ubližil bych ti!*Harrymu nefungují slzné kanálky*Nějak to zvládnou překonat-sex(příšerně klišoidní odpannění panice)Zkrátka bych za tohle autora nejraději ukamenovala-šup s tím do odpadu.Bod dávám sobě, že jsem to dočetla.”

Osudové pouto

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

assez:

“No... :)”

Můj kocourek

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

assez:

“Kočkami to nebude. Nemám proti nim nic. Jen jednu věc - nemám je ráda v Harrym Potterovi. A nemám je ráda... když jimi JSOU Harry Potter a/nebo Severus Snape. Budiž jedinou, první a poslední výjimkou ti, kteří se příběh opravdu napsat snažili a skutečně se jim to povedlo. A to je jediný příklad, nezastupitelný a neopakovatelný - protože kdo by se s příběhem o kočce a Harry Potterovi tak mazlil, že jo? - ať žije The Grim Spectre of Death!”

Lektvary

Autor: Exa      Jazyk: ČJ

assez:

“...to bylo tak dobré... až si to nepamatuji... hele ale ten "Patok" mi něco říká. Škoda. Zrovna ten se mi na tom vůbec nelíbil, a to náhodou vím.”

Rite of Passage

Autor: karracaz      Jazyk: fanart

Akkarra:

“Ano, ubohý Spock...”

Rite of Passage

Autor: karracaz      Jazyk: fanart

Benny:

“No jo:( Nízká známka jen kvůli zpracování.”

Rite of Passage

Autor: karracaz      Jazyk: fanart

Lanevra:

“Na to se dá říct jen: Ubohý Spock...”

Crash Boom Bang

Autor: Steppenwoelfin      Jazyk: AJ

Benny:

“*čumí jak debil*Ok, tohle nedám.V Prasinkách otevřeli Karaoke bar, Harry pěje píseň od Brouku a Snape poslouchá..kdo nevěří, ať tam běží.”

|<  << 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19  >>  >|