Komentáře - Říjen 2014

|<  >|

Gepard

Autor: whampingwillow      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“no jo, mám pro autorku slabost :))) povídka se mi líbila, připomíná mi mé začátky”

Cat Eyes

Autor: DhalaElenaAngel      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“2-3*”

A Child of Gallifrey

Autor: Veronika Arisu Kuncová      Jazyk: fanvid

belldandy:

“Hodnocení: 3/4. Myslím, že tenhle fanvid nefunguje úplně dokonale, ale je pěkná pocitovka vztahující se k DW speciálu k padesátému vyročí, které přičítám k dobru: a) že jde o dílo prokazatelně české autorky, b) že v něm vystupují nejen obnovení, ale i klasičtí Doktoři. Autorce samotné pak ještě to, že ve své "filmografii" má i něco na Papriku Satoši Kona, poněvadž Kon je mou první a zároveň největší anime láskou. A pokud jde o Doctora Who musím ještě doporučit tuhle autorčinu vlastní animaci, která je reklamou na WhoCon - https://www.youtube.com/watch?v=yf6FlecouEU&list=UUYFP-JVli5tj_PdiRqnE1QQ&index=15”

Čierny jednorožec

Autor: Ms Severus Kenobi      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“Začátek to mělo dobrý, ale potom se to nějak temně zvrtlo. Na můj vkus až moc depresivní. Styl vyprávění to má ale skvělý a dobře se to čte :).”

Spojeni

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Velká_koule_chaosu:

“Na konec této série jsem čekala několik měsíců a bohužel musím konstatovat, že jsem z toho zklamaná. Povídka byla skvělá, měla dobrý nápad, ale konec byl rychle ukončená splácanina. Začátek 5*, konec 2*.”

Cat Eyes

Autor: DhalaElenaAngel      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“Ze začátku bych dala i 5, ale ke konci už to trošku kulhalo. Přesto je to skvělá povídka, ke které se ráda vrátím. Člověk to musí brát trošku s rezervou, ale zlej Brumbál se povedl ;).”

Harry Potter a Volanie krvi

Autor: Donna      Jazyk: SJ

Gartepka:

“moc pěkná povídka, s radostí se k ní vracím :)”

Comfort and Care

Autor: DarthSuki      Jazyk: AJ

Trinyx01:

“...”

Být tvým kocourkem

Autor: Mamodo      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“nic vážného, docela povedené fráze, u kterých jsem se pobavila... ale něco tomu pro mě chybí...”

Indeterminate Form

Autor: prairiecrow      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Už začíná být vážně nutné, abych si sehnala Avengers nebo Iron Mana v původním znění.”

Absolventské dary

Autor: Laurenke1      Jazyk: ČJ

shadow:

“Pěkné, ale vadilo mi, že se na závěr vrhl Harry na Severuse ve Velké síni. Škoda, že se tahle scéna neodehrála v soukromí. 2/3”

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

shadow:

“Povídka ke které se ráda vracím.”

A sova jménem Romeo

Autor: Rickey      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“:)”

Absolventské dary

Autor: Laurenke1      Jazyk: ČJ

Gartepka:

“sladké :))”

The Look of Love

Autor: prairiecrow      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Nevím, já si říkám, že to za přečtení stojí. :-)”

Zapovězenci

Autor: Blesk      Jazyk: ČJ

kattyV:

“Pěkné, svižné. Nejvíce se mi líbily části v zapovězeném lese. Zvláštním způsobem mi to připomnělo seriál Lost. Byla tam spousta zábavných chvil, kdy jsem se hlasitě smála. A je to napsáno opravdu čtivě. Výhrady? Ty překlepy, to už nebyly jen překlepy. Občas to způsobovalo, že slova sama sice ještě smysl dávala, ale věta už ne. To trochu vyvede ze soustředění. A je to škoda, protože tohle jsou věci, které by se daly poměrně snadno opravit. Za překlepy následují hrubky - autorka jako by si neomylně vybírala ze dvou možností vždy tu špatnou - ne, za vinu se opravdu nepiká, piká se leda při hře na schovku, podobných je tam řada. Ale i to by se dalo opravit a skoro si myslím, že by to stálo za to, protože to celou povídku zbytečně shazuje. Poslední výtka se týká toho, že sem tam zůstaly neuzavřené myšlenky, jako by na ně autorka v průběhu psaní trochu zapomněla. Ale stejně jsem u povídky dva dny zaujatě seděla a četla a četla. Takže, přes dílčí výhrady jsem si to užila.”

Dancing Snape animation

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

jesssnape:

“=D”

Comfort and Care

Autor: DarthSuki      Jazyk: AJ

Lanevra:

“Je to bez debat, líbí se mi daleko víc, když Javis nemá tělo a najde si nějaký jiný způsob jak ojet Tonyho. :-D”

You and me and your friend Steve (Stony)

Autor: Pertifity. Onceler      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Steve je prostě všude. :)”

If I only could

Autor: TheMadMoro      Jazyk: fanvid

Akkarra:

“Mate pravdu - je to zajímavé.”

Spojeni

Autor: POPO      Jazyk: ČJ

Blajzloch:

“Zatím jsem nadšená a nemohu se dočkat pokračování. Co oceňuji nejvíc, je autorčina fantazie a umění vyprávět. Z některých popisů mi běhal mráz po zádech. A potom ty originální prvky! Takže zatím mám přečteno vše, co bylo napsáno, hodnotím nejvýše, uvidím, jestli po dokončení u 5 zůstanu. //edt// Tak jsem dočetla. A na rozdíl od některých čtenářů zklamaná nejsem. Sama autorka uvádí, že to není dílo, které by mělo hlubokou myšlenku. Na konci je trochu cítit, že už by to autorka ráda nějak utnula, tak to vzala hopem. Ale nevadilo mi to. Naopak mi leze na nervy rozvleklost některých jiných povídek, kde se tlachá o ničem. POPO umí vyprávět a vtáhnout do děje. A nejvíc oceňuji originální postavu Gilly, která děj okoření. Takže i když se mi začátek líbil víc a stálo by za to, povídku trošku víc rozvést, dávám čtyřku.”

Absolventské dary

Autor: Laurenke1      Jazyk: ČJ

Lucie:

“Pěkné :)”

Dancing Snape animation

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

Amarilli:

“Jedno z diel, pri ktorom to takmer neprežila stolička... :D”

Cut

Autor: kissyushka      Jazyk: fanart

Amarilli:

“Dokonalé, úžasné, bombaultramakrofakrohugobubosuprové! Mám to stiahnuté ako plochu na noťasíku... Ten obrázok odhaľuje celý príbeh, vykreslenú psychológiu a ešte má aj pointu... brilliant!!”

Mistr lektvarů

Autor: Josan PQ      Jazyk: ČJ

Amarilli:

“Oukey, Severus je OOC, o tom nie je pochýb. Ale napriek tomu je to jedno z TÝCH diel, kde bola charakterpvá deformácia potrebná a myslím si, že i prijateľná. Toto dielo má v sebe niečo, čo ma núti si to raz za dva-tri mesiace otvoriť a prečítať. Palec hore, naozaj... :-)”

|<  >|